Soğuk tenimi sarmıştı bu sokağın havası. Gözlerimle insanları yokluyor olan biteni anlamaya çalışıyordum, dün gece öksürük krizine girmeme rağmen gene bulmuştum kendimi beni hasta eden yerde.
Fakat bu sefer hava diğerine göre oldukça soğuktu. Ölecekmişcesine titreyen bedenimle izledim yağmurun saçlarıma dökülmesini. Başımı havaya diktiğimden dolayı gözlerime düşen yağmur damlaları canımı yakmıştı.
Derin sıcak bir nefes verdim ellerimi nefesime doğru uzatarak. Ellerimi birbirime ovuşturuyor diğer yandanda ısınacak bir yeri kolluyordum.
Markete girebilirdim fakat param olmadığı için bunun gülünç gözükeceğini düşünmüştüm.
Biraz daha durunca fark ettim. Dışarısı evimden daha sıcaktı.
Ellerimi paltomun cebine sokmak istiyordum ama geçen sefer yaşadığım olay gözümün önüne gelip duruyordu.
Yanaklarımın bir anlık düşünce ile yandığını hissedebiliyordum.
Ona aşık olmadığıma emindim ama kesinleştiremediğim başka bir durum vardı.
O bana aşık mıydı? Yoksa her zamanki gibi dalga malzemesi mi oluyordum onun eline?
Acaba ondan hoşlanıyormuyum ki? Ama hayır ona aşık falan değilim. O benim için şuan bir yabancıdan ibaret.
Kişiliğini kestiremediğim uğursuz adam bana öyle duygular hissettirmişti ki ben bile kendimden şüphe ediyordum.
Ayak ucuma gelen kediye döndüm. Saçlarımla aynıydı. Uğursuz kedi.
Ne yazık, dünyaya kedi olarak geliyorsun ama siyahsın. Uğursuzluktan başka bir şey değil.
Öylece bakınıyordum bu soğuk şehirin sokaklarına. Hava buz gibi yüzüme çarpıyordu 'yeter burada durduğun git artık evine? " dermişcesine.
Hayır gidemem evimi tanımıyorum.
Ellerimi paltomun cebine yerleştirdim, beni evim bile ısıtamıyormuşken o uğursuz beni çok fena ısıttı. Şimdiyse gelmesi için yanıyorum ona.
Dört duvar arasındaki evime dönmek istemiyordum gerekirse onun için burada bekleyebilirdim.
Yere eğildim dizlerimden destek alarak oturur konuma geldim. Paltomu iyice kendime sarıp biraz olsa bile kendi sıcaklığım ile ısıtabildiğim direğe yaslandım.
Neredesin uğursuz oğlan neden bensizsin?
Gözlerimi açtığımda sıcak bir yüz karşılamıştı beni. Neredeydim? Yüzü yorgunluğumdan dolayı kestiremiyordum.
Sıcak hissettiriyordu. Sıkıca sarıldığım bedene biraz daha yaklaştım keşke her zaman böyle ısınabilceğim bir şeye sahip olabilseydim.
Elektrikli sobadan gelen ısı vücudumu çok fena ısıtıyordu hoşuma gidiyordu.
Uzun süredir böyle ısınmamıştı içim, uzun süre böyle rahat hissetmemiştim.
Gözlerimi açtığımda gördüğüm uğursuz oğlan ile bakakaldım ellerime. Ellerim onun boynuna sarılıydı.
Ayaklanmak için oturur konuma geldiğimde sıcak bedenli oğlan boynumdan beni çekip kendine yaklaştırdı. Şu an öyle bir konumdaydık ki bedenim alevleniyordu.
Onun küçük bedeni benim bacaklarımın arasına sıkışmıştı, elleri boynuma dolalı bir şekilde bakıyordu bana. Ben ise kollarımdan güçlükle destek alırken gözlerim onun çıplak vücudundaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölü Piyanist ≈ MINSUNG
Fanfiction❥ "Yaşamımdan ölümüme kadar tüm düşlerim sana aitti Jisung. " 5.8.23 [düzyazı]