Sanemi yle beraber bir göreve gitmistiniz .
Görev gereği evliymis gibi davranıp orda bulunan iblisler in nerde saklandığını bulmanız gerekiyordu.Tahmininize göre orda üst aylardan 2 veya 3 iblis vardı.
Bu evlilik olayınından Sanemi nin nefret ettiğine kalibinizi basardiniz çünkü sürekli söylenip bunun gerek olmadığını söylüyordu.
Sonunda o iblisler oldurmustunuz . Bu iblisler üst ay 6 lar daki ve gyutaro ydu.
Sanemi gitmek için hazırlanırken siz onun yanına gittiniz ve onu izlemeye başladınız.
Arkasında olduğunuz için sizi görmedi.Sonra birinin onu izlediğini hissetti ve arkasını döndü. Ama sizi görmeyi beklemiyordu.
S:N-Napıyorsun sen orda. Neden beni izliyorsun?
Kızarmışdı. Bu halini sevimli buldunuz. Gerçi onun her hali size sevimli geliyordu.Yeni alev hashira si sizdiniz ve hashira olduğunuzdan beri onu seviyorsunuz. Onu gördüğünüz anda aşık olmuşdunuz ona.
Aynı şeyler onun içinde gecerliydi. Sizin güzelliğiniz esprileriniz etrafinizdakilere olan saygınız ve ona en çok benzeyen özelliğiniz çok hızlı sinirlenip sinirinizin zor gecmesiydi .
Yavaşça yanına doğru gitmeye başladınız. Size naptiginizi anlamayan gözlerle bakıyordu. Yavaşça parmak uçlarınıza kalktınız ve kulağına yaklaşıp "Utanmış halinle bile nasıl bu kadar seksi olabiliyorsun " diya fısıldadınız.
Kalp atışlarının anında 2 katına çıktığını dışarı kadar gelen kalp atışı sesinden anlamistiniz. Ona rağmen sakinmis gibi davranıp "Elimde değil napiyim " dedi fisildayarak.
Kıkırdadınız ve yavaşça dudağına yaklastiniz. Ama bir süre sonra durdunuz ve hamleyi ondan beklediniz. Sanemi sizin durduğunuzu anlayınca elini ensenize koydu ve hızlıca dudaginiza yapıştı.
Siz ona küçük bir inleme sunarken o öpüşmeye dillerinizi de katmıştı. Tek elinizi saçlarına daldirirken diğer elinizi de sırtına koydunuz.
Sanemi hiç vakit kaybetmeden üstünüzü çıkarırken Siz de elinizi zaten çıplak olan göğsünde gezdiriyordunuz . Kasları yaralariyla daha da çekici duruyordu. Yavaşça sanemi nin kimonosunu çıkarmaya başladınız .
Siz kimono yu tamamen çıkardığınızda sizin üstünüzde sadece iç çamaşırlarınız kalmıştı. Sanemi elini sütyeninin kopçasına atıp hiç vakit kaybetmeden açtı
Eli kalcaniza gittiğinde donunu indirmeden biraz kalçanla oynadı ve donunu indirip kalcana sert bir tokat attı.
Sen sesli bir şekilde inlerken bu onun hoşuna gitmiş olacak ki siritmaya başladı.
"Bu evlilik olayını biraz daha gerçekçi kılmak ister misin? " dedi ve siritmasini genişletti.Ona daha da yaklastiginizda alt tarafınızdan bir baskı hissettiniz. Gördüğünüz MİNİK Sanemi ile Gülümsemeye başladınız. Boxer i duruyordu ama ona rağmen belliydi.
Yavaşça aşağı doğru öperek inmeye başladınız. O kısma gelince sanemi ye onay almak istercesine baktınız.
İzin verdiğini belli ederek eli yavaşça boxer ina gitti ve aşağı doğru indirmeye başladı.
Siz boxer ini tamamen cikarttiginizda MİNİK Sanemi yle bakistiniz ve yutkundunuz.
Bunu ağzınıza alabileceğinizi dagir supheleriniz vardı. İçinize girdiğini düşünmek bile canınızı yakmaya yetti.
Yavaşça yalamaya başladınız ve bir süre yaladiktan sonra ağzınıza aldınız. Yarısına bile zor gelirken sanemi elini kafanıza koyup kendine bastırdı.
Öğürdünüz ama bu sanemi nin daha da hoşuna gitti. Gelgitlerinize devam ederken sanemi nin titrediğini fark ettiniz ve bosalcagini anladınız.
Ağzınıza boşalmak istemediği için geri çekilmeye çalıştı ama siz kendinizi ona daha da bastirdiniz ve sonuç olarak ağzınıza boşaldı.
Sanemi nin gözlerini bakarak yuttunuz ve ayağa kalktınız.
"Seni tatmin ettim. Sıra bende " diyerek kilot unuzu aşağı indirdiniz ve sanemi nin hamle yapmasını beklediniz.
Gülümsedi ve önce işaret parmağını yavaşça içinize soktu. Biraz gelgit yaptıktan sonra orta parmağını da sokup içinizi genişletti.
Elini yavaşça çekerken kendini deliğe konumladı ve hiç beklemediğiniz bir anda içinize girdi.
Kendinizi tutamadınız ve sesli bir inleme çıktı ağzınızdan. Bu sanemi nin daha da hoşuna gitmiş olacakki daha da hızlandı.
Canınız aciyordu ama bu acı bir süre sonra zevke dönüştü. Acı dolu inlemeler yerini zevk inlemelerine bıraktığında sanemi nin penisine bosaldiniz.
Sanemi bununla daha da azmış olacak ki dudaginiza yapıştı ve sizi yatağa yatırdı.
Üstünüze çıkıp tekrar öpmeye başladı ve bu arada içinizden hiç çıkmadı .
Bir süre sonra boynunuza indi ve orayı emip size birkaç küçük morluk hediye etti.
Daha sonra gogusunuze indi ve tekini emerken tekini parmağıyla sıkıyordu
İçinizde daha da hızlandı ve siz artık inlemeden 1 saniye bile duramaz hale geldiniz.
Bir süre sonra sanemi de boşaldı. Duşa girip küvette sanemi yle birkaç tur daha yaptınız ve temizlenip çıktınız.
Ustunuzu girdiniz ve kelebek konağın doğru yola çıktınız.
"Sevgili olduğumuzu ne zaman söyleriz bir tanem?" Dedi sanemi tatlı bir ses tonuyla.
"Sen ne zaman istersen sevgilim" diye karşılık verdiniz ve konuşa konuşa kelebek konağina gittiniz...
Umarım begenmissinizdir ilk defa smut yazdım. Bundan sonra istediğiniz karakter olursa Özelden veya burdan yazabilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
demon slayer tepki
FanfictionDemon slayer tepki kitabı işte istek tepki alınır Smut küfür vb. içerir