🔞İguro Obanai🔞

265 22 72
                                    

Olm neredeyse her bölümün altında istenmiş sakin olun. Bir de oy vermiyorsunuz gözümden kaçmadı değil. 🥺🤧

Tamam. Sonuçta göreviniz bu. Yapmak zorundasınız. Alt tarafı Obanai ile 4 günlüğüne Kyoto da devriyeye çıkmanız lazım. Ne olabilirdi, Değil mi?

Eşyalarınızı toplarken yan tarafta Obanai ve Mitsuri nin sesi geliyordu. Mitsuri bağırıp ağlıyordu. Ne olmuştu acaba? Gitmeden soracaktınız.

Çantasınızı hazirlamaniz bitince aoi nin yanına gidip yol için yemek aldınız. Dönerken bahçede ağlayan mitsuri yi gördünüz ve hemen yanına gidip ne olduğunu sordunuz.

Y/N: Mitsuri-san! Ne oldu?!
Mitsuri: Y/N-chan, biz.. biz iguro ile ayrıldık *burun çekme sesi*
Y/N: N-ne?

Tamam işte bunu beklemiyordunuz. Obanai ve mitsuri mi? Şaka falan herhalde. Ama şaka olamazdı. Aşk hashirası hüngür hüngür ağlıyordu. Onu teselli ettiniz ve akşam olunca yola çıkmanız gerekti. Mitsuri ye sarılıp Obanai nin yanına gittiniz.

Obani: Kan hashirası (aklıma bir şey gelmedi ne bilim) hazır mısın?
Y/N: hazırım.

Mitsuri ye sormadınız ama Obanai ye neden ayrildiklarini kesinlikle soracaktınız. Ama önce otele gitmeyi beklediniz.

Otele gidince odalariniza geçtiniz ve eşyaları yerleştirip alt katta bulustunuz. Sormaya vakit bulamadığınız için devriyeden sonra sormayı deneyecektiniz.

Devriyede 5 6 iblis kesip otele geçtiniz. Obanai nin odasının önünde elinizde yemek tepsisi ile bekliyordunuz.

Tamam. Zor değildi. Kapıyı çalıp yemeği bırakacak. Obanai yemeği yerken sorup geri gidecektiniz.

Yani... siz öyle zannettiniz.

Kapıyı çaldığınızda uzun bir süre kapı açılmadı. Obanai Kapıyı açtığı anda burnunuza keskin bir içki kokusu doldu ve yüzünüzü buruşturup ona baktınız. Feci sarhostu.

Obanai: Kan hashirasi? Ne istiyorsun?
Y/N: yemek getirdim.
Obanai: Aç değilim.
Y/N: ben açım zaten. Kendime getirdim.

Ne saçmalıyorsunuz siz. Obanai de aynı şeyi dermiş gibi size baktı ama  içeri girmeniz için kenara çekildi.

Yerdeki boş rakı şişelerine basmadan içeri girdiniz ve tepsiyi bir kenara koyup odaya bakmaya başladınız.

Y/N: Bu halin ne? Ne oldu da bu kadar içtin?

Ne olduğunu biliyordunuz ama onun ağzından duymak istediniz.

Obanai: Mitsuri-san ile ayrıldık.
Y/N: Neden?
Obanai: Ben... benim suçum.

Tek kasinizi kaldırıp ona bakmaya başladınız. Yeterli bir açıklama değildi ve o da bunu anladı.

Obanai: Başkasına... aşık oldum.

Tamam bunu beklemiyordunuz. Obanai nin birine aşık olması bile bir mucizeyken 2. Kişi nerden çıkmıştı şimdi?

Y/N: k-kime? Mitsuri kim olduğunu biliyor mu?
Obani: hayir bilmiyor. Ama çok güzel bir kadın. Kızıl gözleri ve kırmızı saçlarıyla tıpkı kanı andırıyor.

Kızıl gözlü kim vardı ki senden başka? Kız kardesin falan mı vardı acaba. Ama olamazdı. Annen seni doğurduktan sonra öldü. Kızıl saç diyor bir de. Kesin akraban olmal-

Y/N: NE!? Ne saçmalıyorsun sen?
Obanai: şaka yapmıyorum Y/N. Ben.. ben çok utanıyorum ama...

Yerdeki siselerden birini alıp tepene diktin. Susuz rakı da gitmiyor ya.

Mitsuri ve sen aşırı yakınısınız. Obanai yi her zaman çekici buldun ama bunu onu söylemedin hiçbir zaman. Şimdi bunu mitsuri ye yapamazdin. Seni asla affetmezdi.

Obanai: Söylemediğimiz sürece duyamaz değil mi?

Sarhoş p!c hala ne anlatıyor. Ama haklıydı. Demediginiz sürece bir sey olmazdı. Değil mi? Yani prezervatif falan vardır.

Tamam sizin de kafanız gidiyordu ama şu adamdaki cinsel çekim kimsede yoktu.

Obanai sizin yanınıza oturdu ve bir şey demenizi bekledi.

Y/N: ne istiyorsun?
Obanai: Seni..

Tamam bunu bekliyordunuz. Şişeyi kenara fırlatıp (kırıldı galiba) Obanai yi öpmeye başladınız.

Sikerler. Soyunmaya başladınız. İç çamaşırlarınız kalana kadar. Obanai nin kucağından inip yere oturdunuz.

Obanai ne yapmak istediğinizi anlayınca arkasına yaslandi ve size izin verdi. Aletini yavaşça çıkardınız ve ağzınıza alıp yalamaya başladınız.

Gözünüzden yas akıyordu ama Obanai bunu umursamadı ve sizi kendine daha da bastırdı. En son ağzınıza boşalınca ayağa kalktınız.

O da ayağa kalkti ve siz daha tepki veremeden arkanıza kafanızı yatağa bastırdı ve arkanıza geçip durdu.

Obanai: hazır mısın minik fahisem?
Y/N: sensin fahiş- AH!

İçinize o kadar hızlı girdi ki kanadigini hissettiniz. Kan hashirasi olmanın zorlukları.

Gitgelleri hızlandıkça sizin inlemeleriniz de artıyordu.

Y/N: sikeyim... aww Obanai..
Obanai:Bir daha söyle.
Y/N: Obanai, hmm.

(Tamam çok pislestik. Ama olay bu askolar)

Obanai içine boşandıktan sonra seni yüz üstü çevirdi. Ayaklarını omzuna koydu ve maskesini çıkarıp seni öpmeye başladı.

Maskesini. Obanai. Öpmek. Sen.
OBANAİ MASKESINI CIKARDI! Siktir. Çok yakışıklı bir yüzü vardı. Ağzındaki yara onu kotu göstermiyor aksine daha havalı yapıyordu.

Ayaklarını iyice kaldırdı ve içine sertçe girdi. Inlemeleriniz eşliğinde aynı anda bosalip duşa girdiniz.

Duşta da rahat durmadı ve bu sefer parmaklarını konuşturdu.

Kabul etmeliydiniz ki parmakları çok iyi iş yapıyordu.

Sizi banyonun duvarına yaslayıp duşu açtı ve siz inlerken parmaklarını oynatmaya devam etti.

Orta ve işaret parmağı içinizdeyken bas parmağı kilitorisinizdeydi ve daha fazla zevk alamazdıniz.

İşiniz bitince Obanai sizi kuruladi ve yatağa götürdü. Çıplak bir şekilde sarılmış yatiyordunuz ve soğuk havada ona sarılmak iyi gelmişti.

Sabah pişman olacaktıniz ve ufak(!) Bir sinir krizi geçirip aylarca mitsuri den kaçacaktınız ama şu an tek istediğiniz uyumaktı.

Backstabber olduk tam ama aynı şeyleri yazmak istemedim ve olaya ufacık bir kurgu ekledim. Devamında ne olur bilmem ama minik yılanlariniz olma ihtimali yüksek 🐍🐍

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 21 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

demon slayer tepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin