🔞Tomioka Giyuu 🔞

722 38 41
                                    


Giyuu. Onu ilk gördüğümde sevmiştim. Gerçi kim sevmezdi ki. O her kızın hayalini süsleyen türden bir erkekti.

Zeki yakışıklı güçlü nazik centilmen....
Uzui Tengen in varisiydim ve o emekli olduktan sonra yerine geçmiştim.(Burda muzan la olan savaş ve ölümler rengoku da dahil hiç yaşanmamış gibi hayal edin )

Sonunda o gün geldi. Sonunda Giyuu yla beraber bir göreve gitmem istendi. Mutluydum ama pek belli etmedim.

Duygularımı genelde içimde yaşayan biriydim ama dışarıya sanki her mutluymuşum gibi gözükürdüm. Fıtratımda var napim.

Görev için eşyalarımı alırken Giyuu yanıma geldi ve beni izlemeye başladı. Utandim ama arkam dönük olduğu için fark etmedi.

1 küçük çanta almıştık ikimizde. Çok uzun bir görev değildi. Yaklaşık 5 6 gün falan sürerdi. Bunun için uzun uzun hazırlanmaya gerek duymamıştım.

Görev yerine gittik ve iblisler tamamen temizledigimizde görevin bitmesine daha 3 gün vardı. Hızlı bitirmistik ama 2 güçlü hashira dan da bu beklenirdi zaten.

Giyuu gitmek için hazirlaniyordu. Ama ben gitmek istemiyordum.  Hem onunla biraz daha bas basa kalabilmek hem de tokyo yu biraz daha gezebilmek için.

Sonuçta her gün tokyo ya gelmiyorduk.
Yanına gittim ve biraz daha burda kalmak istediğimi ve onun da bana eşlik etmesini istediğimi söyledim.

Bana şaşırmış bir şekilde bakıyordu.
G:N-Ne yani beni de mi yanında istiyorsun?
Y/N:Evet. Neden şaşırdın ki?
G:Hiç. Genelde insanlar benden uzak dururlar. Benim çok soğuk biri olduğumu ve benimle vakit geçirirken sıkıldıklarını söylerler.

Ağzım 2 karış açık olan bakıyordum. İnsanlar böyle birini nasıl yanlarında istemezlerdi ki. Ben onun yanında daha fazla vakit geçirmek için canımı bile verecek durumdayken.

Y/N:Giyuu ben seni yanımda istiyorum. Hatta öyle çok istiyorum ki yanında biraz daha kalmak için her şeyimi verirdim.

Bana şaşkın gözlerle bakarken ben devam ettim:"Giyuu ben... ben seni seviyorum"

Ben bunu der demez dudağıma yapıştı. Önce şaşırdım ama sonra ona eşlik etmeye başladım.

Sert davranıyordu. Sanki bir daha hiç opemeyeckmis gibi sert ve vahşi.

Dili ağzıma girince küçük bir inlemeyle karşılık verdim ona. Bu onun daha da hızlanmasına sebep oldu ve kimonomu çıkarmaya başladı.

Ona uyum sagliyordum ve onun katanasını alıp yere attım. Atar atmaz bir elim kimonosuna diğer elim ise saçlarına gitti.

O benim üstümü tamamen çıkarmıştı. Evet tamamen. Karşısında çırılçıplak duruyordum.

Bu beni utandırmıştı ama Giyuu nun gözlerindeki arzunun yoğunluğunu görünce utancim yerini heyecana bıraktı.

Beni kucağına aldı ve yatağına götürdü. Beni yatağa otutturdu ve kendi üstünü çıkartmaya başladı.

Boxer i hariç her şeyini çıkardı ve yanıma oturdu.

Önce dudağımdan öpmeye başladı ve yavaş yavaş boynuma indi. Boynuma gelince Hafifçe ısırdı ve emmeye başladı.

Bu sefer öncekinden daha yüksek sesle izleyince dayanamamış olacak ki beni hızlıca kucağına çekti.

Kucağına oturunca bu sefer dudağıma yapıştı ve orayı emmeye başladı.

Bir süre sonra geri çekildi ve bana bakmaya başladı.

G:Sen yapmak ister misin?
Neyi kastettiğini başta anlamadım ama gözleriyle boxer ini işaret edince sırıttım ve elimi yavaşça oraya götürdüm.

O sırada Giyuu goguslerimle oynuyordu ve bu beni daha da deli ediyordu.

Boxer ini açtım ve erkekliğine yavaşça sürtündüm. Minik bir inleme bahşetti bana. Bunu yapmaya devam ettikçe onun inlemeleri arttı ve dayanamayıp onu içime aldım.

Yavaşça içime girdi ve bana hazır mısın diyen arzu dolu gözleriyle baktı. Dudağına yapistigimda izin verdigimi anlamış olacak ki elleri kalcama gitti.

Yavaşça hoplatmaya başladı bedenimi. Ben hafif hafif inlerken o bana acı çektirmek istercesine yavaş yapıyordu. Bir süre sonra dayanamadım ve kendi kendime ziplamaya başladım.

Bir süre daha hopladiktan sonra penisine bosaldim ve yavaşladım. Giyuu da çok zevk almış olacak ki içimde Hafifçe segirdi ve beni bir kaç kez daha zıplatıp içime boşaldı.

Beni yatağa yatırdı. Kafasını goguslerime yumdu ve orda o şekilde uyuduk. Önümüzdeki günler eğlenceli geçecek gibi duruyordu.

Kusura bakmayın biraz kısa oldu ama aklıma bu geldi eğer 25 oyu geçerse 2. Part ini yaparım

demon slayer tepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin