İSTEK TEPKİ

716 22 86
                                    

Konu: Onların yanında muzan a tek atıyoruz *Bizden Hoslaniyorlar bu arada her bölüme yazmiycam ama her bölümde bizi seviyorlar.

Kamado Tanjirou
*T:E-Eh? Y/N bu kadar güçlü olduğunu bilmiyordum. Sırrını bana da söyler misin?
*Y/N:Gücümün sırrı Hacı nın şalgamı.
*Bu saf sry yaptığınız espriyi anlamadı ve Size Hacı nın Salgami ısmarlamak için Şalgam ci aramaya başladı. Evet Japonya da.

Kamado Nezuko
*N:Çok sevindim Y/N. Hem o şerefsizi yendin hem de çok güçlü olduğunu manitamız oldun tekrardan. Tebrik ederim.
Dedi ve yanaginiza bir kutlama öpücüğü kondurdu.

Agatsuma Zenitsu
*Muzan i gördüğünden beri ağlayan sarı pipi sonunda susmuş size bakıyordu.
*Z:Y/N CHAANNNN. NE KADAR DA GUCLUSUN. BENIMLE EVLENIR MISIN Y/N. YALVARIRIM.
*Kikirdayip dudağına minik bir öpücük kondurdunuz. Bu bile ona yetti. Burnundan kanlar fışkırırken sizin onu optugunuzu inosuke ye anlatıyordu.

Hashibira Inosuke
*I:Oi oi. Böyle havalara girme. Özellikle sana bıraktım azcık havalı ol diye. Yoksa ben de bilirdim ona tek atmayı. Hıh.
*Yanına gidip maskesini çıkardınız. Size garip garip bakıyordu.
*Y/N: Inosuke. Sus.
Ve öper...

Shinezuwuga Sanemi
*Bakakaldı. Kıskandı ama aynı zamanda sevdiği kadının bu kadar güçlü olmasına içten içe sevindi.

Tomioka Giyuu
*Hiçbir şey demeden gitti. Her zamanki gibi.

Uzui Tengen
*T:Way Y/N bu çok gosterisliydi.
*Sizi tebrik etti ve eşlerinin çok güzel yemek yaptığını söyleyip sizi akşam yemeğine davet etti.
*Eşleri uyuduğunda siz hala uyanık ve içtiğiniz sake den dolayi hafif sarhoş bir şekilde konuşurken tengen sizi öpmeye başladı ve hiç de nazik değildi.
*Siz de onu sevdiğiniz için karşılık verdiniz ve tengen in kollarında güzel bir gece gecirdiniz.

Rengoku Kyojirou
*Çok mutlu oldu ve size sınırsız Tatlı patates ısmarladı.

Iguro Obanai
*Arkasını döndü ve "Aferin. Iyi isti." diye mırıldanarak gitti.

Tokito Muichiro
*Sevindi ve size gelip sarıldı.
*Şaşırdınız ama karşılık verdiniz çünkü bu Muichiro dan pek beklenen bir şey değildi.
*Sonra size dönüp dudaginiza minik bir öpücük kondurdu ve sizi orda şaşkın bir şekilde bırakıp gitti.

Himejima Gyomei
*G:Senin o ellerine kurban olurum Y/N. Bunu bir şükür namazıyla kutlamaliyiz.

Koccho Shinobu
*S:Ara ara Y/N bu kadar güçlü olduğunu bilmiyordum. Kendini gelistirmissin.
*Size özel bir iksir hazırladı ve verdi.
*Pek içme meyillisi değildiniz ama ayıp olmasın diye teşekkür edip çıkınca onu çöpe attınız.

Kanroji Mitsuri
*Sevindi ve size sıkı sıkı sarıldı.

Muzan Jackson
*Cehennemin kapısında sizi bekliyor.

Kokushibo
*K:Minik bir Yoriichi yetişiyor da haberimiz yok.

Douma
*D:Yeni efendim olur musun Y/N chan? Söz seni yemem.

Akaza
*A:Hey Y/N hazır el atmisken douma ve Kokushibo yu da öldürür müsün? Söz sana güzel anlar yasaticam.
*Son cümleyi duyar duymaz koşup Kokushibo ve Douma yi da öldürdünüz ve kendinizi Akaza nin kollarına attınız.

Bir iki gün beklettim kusura bakmayın
Felixinyoldasi na fikir için teşekkür ederim

demon slayer tepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin