ISTEK TEPKI

726 23 24
                                    

Konu: Dc oynarken birisi (bu birisi kişiden kişiye değişecek) git şunu öp diyor( mesela Zenitsu yla Sevgiliyiz genya yi öp diyorlar fln) sevgililerimizin tepkileri ne olurdu.

Mrs_nayeons a tepki fikri verdigi için teşekkür ederim

Kamado Tanjirou
*Dc oynuyordunuz ve Zenitsu yavşağı sırf size gıcıklık olsun diye Sanemi yi öpmemizi istedi.
*Sanemiyle herhangi bir derdin yoktu ve oyun oynuyordunuz o yüzden bir sıkıntı olmayacagini düşünüp "tamam" dediniz.
*Tam öpecekken belinizdeki eller yüzünden durmak zorunda kaldınız. Arkanıza baktığınızda üzgün bir Tanjirou görmeyi beklemiyordunuz ve bubsizi şaşırttı.
*Onu ilk defa böyle goruyordunuz ve korkmustunuz.
T:Y/N napiyorsun? Aşırı ciddi bir ses tonuyla sormuştu ve bunsizi daha da korkutuyordu.
Y/N: Oyun oynuyoruz.
T:Bu nasıl bir oyun. Sanemi yi öpmeye falan mı?
Y/N: Tanjirou özür dilerim sadec-
*Yüz ifadesi mümkünmüş gibi daha da üzgün bor hale Büründü ve siz o an ne yaptığınızı idrak edebildiniz.
*Zenitsu ya sağlam bir şekilde geçirip Tanjirou nun gönlünü almak için onu bir nehir kıyısına götürüp özür dilediniz ve Sevgilinize uzun bir öpücük verdiniz.
*Bu onun keyfinin geri gelmesine yol açmıştı ve gülerek konağa geri döndünüz.

Kamado Nezuko
*Dc oynarken Sanemi bana görev verecekti ve ben sonumu kendi ellerimle getirecek bir sry yapıp cesaret dedim.
*sanemi bu anı bekliyormuş gibi bana döndü ve Giyuu yu öp dedi.
*Şaşırmış şekilde giyuu ya bakıyordum giyuu ise bana. Ama sonra bunun bir oyunoldugu ve bu saçma görevleri yapmanın hiçbir şey ifade etmediğini düşünüp olur dedim.
*O an yanımda bir şey oldu. Birileri ... birileri büyüyor muydu? Yanıma baktığımda nezuko nun o iblis halini aldigini ve Burnundan soğuyacak Sanemi ye baktığını gördüm.
*O an siktir be yaptım ben diyerek kendime geldim ve nezuko yu kendine çekip dudaklarimizi birleştirdim. Şu an herkesin burda olmasını umursamadim. Ve şanslıyım ki nezuko sakinleşti.
*Sanemi hashira lardan ve sevenden bir azar yedi sonra ise herkes dağıldı.

Agatsuma Zenitsu
*Dc oynarken Şişenin bir ucu insan de bir ucu bende kaldı ve ben cevaplamaliydim. Cesaret dedim. Neden??? malım çünkü ney neden hala soruyor musunuz!
*Inosuke bir bana bir Zenitsu ya baktı ve intikam almak ister gibi Tanjirou yu öp dedi.
*En fazla ne olabilirdi ki ...dimi. Kabul ettim ve Tanjirou ya yaklaştım. Onu yavaşça kendime çekerken Tanjirou hızla yana savruldu. Arkamı döndüğümde eli attığı yumruklar dolayı kanayan bir Zenitsu gördüm ve kendime gelip ona yaklaştım
*Zenitsu cidden özür dilerim sadece oyun diye öyle yaptım ben özür diler-
Dudağıma kapanan yumuşak ve zarif dudaklar ile susturuldum. Dudakları çok güzeldi ve ikimizde bu öpücükle sakinleştik. Sonra Tanjirou dan özür dileyip gittik ve sarılarak uyuduk.

Hashibira Inosuke
*Dc oynarken sıra zenitsu ve bana gelmişti. D demek istemedim kim bilir bana neler söyletir bu velet o yüzden c dedim. Demez olaydım. Beni öp ne demek ya.
*Ben daha bir şey diyemeden inosuke onu dövdü. Sonuç olarak zenitsu aramızdan 2 kırık kaburga ve 1 kırık kol ile ayrıldı.

Shinezuwuga Sanemi
*Dc oynarken Giyuu size Genya yı öpmenizi söylemişti.
*Size karşı herhangi bir garezi yoktu ama Sanemi den nefret ediyordu ve ona karşı sürekli böyle ataklar yapıyordu.
*Genya utançtan Sanemi ise sinirden kıpkırmızı olmuştu ve siz bir şey diyemeden Giyuu nun üstüne atlayıp yumruk atmaya başladı.
Ahh Giyuum özür dilerim beni affet 😔

Tomioka Giyuu
*Sanemi Giyuu dan intikam almak için size Obanai yi opmenizi söyledi.
*Kabul ettiniz. Giyuu nun buna bir şey demeyecegini düşündünüz ve düşündüğünüz gibi de oldu
*Sadece size 1 ay boyunca hiçbir şey demedi. En son kendinizi bir şekilde affettirdiniz.

Uzui Tengen
*Dc oynarken eşlerinden biri (Hepsinin adını unuttum siz doldurun boşluğu)(lan yazı şeklini değiştirmeyi unuttum çaktırmayın) size Rengoku yu opmenizi söyledi.
*Sırf sizi kıskandığı için. Ama tengen buna bir şey demedi. Diyemezsin de zaten.
*Her gece 3 kadinla aynı anda yatan biri nin siz sırf oyun gereği başkasını öptünüz diye size kızma hakkı yoktu.
*Siz de öptünüz Rengoku yu. Bir şey olmadı. Tengen den yediğiniz minik tripler dışında.

Rengoku Kyojirou
*Opm Rengoku yu sevmeyen yok kim en diyebilir ki bu adama.
*Ama diyelim ki birisi dedi ve siz de kabul ettiniz: Sinirlenir ve sizi de alıp ordan gider. Size kızar ve trip atar ama ona tatlı patatesler alarak onu sakinlestirebilirsiniz.
*Eminim ki sizi affedecektir

Iguro Obanai
*Giyuu (gene evet) size kendisini?! öpmenizi söyledi. Kabul ettiniz. En fazla ne olabilirdi ki? Dimi.
*Kaburamaru (Gene yanlış yazdım kesin) tarafından sorulmasını kesinlikle beklemiyordunuz. Ama soktu işte.
*Shinobu dan panzehir istemek zorunda kaldınız çünkü Giyuu İsterse vermeyip dalga geçeceğini biliyordunuz.

Tokito Muichiro
*Ah Sizle sevgili olduğunu unuttu ve bir sry demedi.
*Sevgili olduğunuzu hatırlayınca da öpüşmeyi unuttu yani gene bir şey demedi.

Himejima Gyomei
*G:Hey bunu evlilik dışı yapacak mısınız gerçekten? Saçmalamayın. Yürü Y/N gidiyoruz.
*Sesinizi çıkartmadan gittiniz.

Koccho Shinobu
*Giyuu size Mitsuri yi opmenizi söyledi
*Mitsuri kızarmış shinobu sinirlenmiş Giyuu ise pijlikten sırıtıyordu.
*Giyuu yu her gördüğünde ondan nefret ettigini ve kimsenin onjnsevmedgiji söylüyordu artık. Öncekine kıyasla daha fazla yapıyordu bunu.
*Mitsuri yi öptüğünü için kavga etti ama sonra baristiniz.

Kanroji Mitsuri
*M: Hey hey gelecekteki müstakbel eşimi benden başkasını opemez hele ki Shinobu yu asla.
*Sinirlendi. İlk defa . O zaman sizi ne kadar sevdiğini bir kez daha anladınız ve Shinobu yerine Mitsuri yi öptünüz.

Ah aşk. Bir tek bana ugrayamayan aşk. Bu sefer iblisler yapmadım çünkü ne onlar bir araya gelip dc oynar ne de birisi ölmeden öpüşme olayı olur. Bu özel bölüm o yüzden önceki bölümün vote sınırı umurumda değil ve bu bölümün vote sınırı yok önceki bölüm vote sınırını geçerse yeni bölüm gelir elbette.
Felixinyoldasi kendisini her bölüme etiketliycem kendisine bildirim gitmiyormus o yüzden alınmayın. Seviliyorsunuz 💋❤️‍🔥

demon slayer tepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin