Sange pe hartie

195 8 0
                                    

Imi era frica. Stateam si ma imbrac in hainele mele. Ma duc spre baieri care erau in sufragerie si se gandeau la ce s-a intamplat. "Eu o sa plec baieti." Am spus incercand sa nu par afectata de ce s-a intamplat. "Mai stai." A spus Harry zambind. "Poti dormii aici. Daca se intampla ceva suntem mai multi si totusi..." Tentanta ideea dar nu stiam ce sa spun. Sincer nu vroiam sa ma duc acasa la tata care mi-a ascuns faptul ce sunt adoptata tot acest timp. "Ok..."
Dupa ce am anuntat ca voi sta aici baietii mi-au dat o camera in care puteam dormii. Stau pe patul care era foarte confortabil. Harry vine spre mine usor zambind cald. "Sper ca nu te-ai speriat." Am spus catre el. "Nu... Deloc. Doar cineva a incercat sa te inece." A spus ironic. Chiar nu vroiam sa afle ce se intampla iar si eu vroiam sa uit totul. Stateam linistiti cand de sub pat a fost impins o agenda veche si uzata. Harry s-a speriat foarte tare tresarind, aproape tipand. M-am aplecat sa vad daca era cineva sub pat dar nimeni. I-au agenda si o deschid usor. Pe prima pagina scria Lorena. O.M.G. Era numele surorii mele moarte. Pe nume erau niste pete rosii ciudate. Culoarea sangelui... Imi dau seama ce a facut. Dau pagina si incep sa citesc in gand. "Draga jurnalule. Astazi o petrecere minunata s-a intamplat sa fie organizata. El a venit spre mine si a vorbit toata seara despre mine lucruri frumoase... Lucruri care ma faceau sa zbor..." Dau pagina. "Draga jurnalule... Astazi Savana a stat si s-a dat la el toata ziua. Pot murii de gelozie..." Intorc pagina. "Draga jurnalule. Astazi Savana la sarutat. Nu pot suferii dinou. Am apelat la demoni. Acum doar ei ma vor mai ajuta..." Dau pagina dar restul era gol. Toate paginile erau goale. M-am speriat asa tre si eu si Harry. M-am uitat pe spatele jurnalului si scria firma magazinului. "Trebuie sa mergem. Trebuie sa vedem ce vrea sa faca." Am spus hotarata. "Esti nebuna?! Nu poti merge la o firma de agende sa intrebi o vanzatoare daca a vazut acum 20 de ani o fata ciudata care a cumparat agenda asta." M-am ridcat si am plecat hotarata. Harry desigur ca se tinea dupa mime! Sa imi mai lase si el umpic de spatiu! Adica ce? E problema mea. Dar desigur ca nu puteam sa ii spun asta si l-am lasat sa vina cu mine.

Viata moarta a KareiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum