Scris invizibil...

178 8 0
                                    

Am luat un taxi si am ajuns in fata magazinului care arata foarte infricosator... Spatiul era mic si foarte vechi. Am intrat usor si am dat peste probabil vanzatoarea care arata si mai infiorator. Era batrana. Avea parul alb si prins in coc iar ata ochielarilor era subtire si lunga pana la sold. Imbracata intr-o fusta stramta pana la glezne neagra si o bluza larga neagra. Pometii ii erau cazuti si avea cearcane mari si mov. "Bunaziua." Am spus politicoasa. Se uita in gol. "Vroiam sa va intreb daca... Vi se pare cunoscuta aceasta agenda." I-am intins agenda. Ea a ridicat mana lund agenda. A pipaito si a deschis-o. "Dar sigur ca... O stiu. Mai tin minte fata fetei... E acolo... O vad." Intinde mana spre oglinda langa care stateam. Intorc privirea si oglinda se sparge. Am cazut si Harry s-a grabit sa ma ridice. M-am ridicat. Batrana statea cu mana intinsa spre oglinda. I-am luat agenda din mana si am fugit. In urma mea am auzit vocea ei cutremuratoare si ragusita care striga: "Lorena! Nu ma parasi! I-a-ma cu tine!" Dupa ce am ajuns in centrul orasului ne-am asezat pe o banca odihnindune...Ce ciudat e totul! Nu mai pot face asta. Vreau sa fiu o fata normala care nu e posedata de sora ei vitrega. "Kara... Trebuie sa stai la distanta de fata asta. Iti poate face rau." A spus Harry. "Nu pot... Trebuie sa o descopar. Sa ma lase in pace..." Am deschis jurnalul ei si m-am uitat atenta la toate paginile. Se simtea ceva siudat pe ele. De parca era scris dar nu puteam vedea. Ma incrunt. "Haide. Trebuie sa mergem." Am mers la un magazin de lanterne, lampi si chestii de genul asta. Am cumparat o lanterna cu lumina mov in care puteai vedea urme sau diferite chestii. Am cumparat-o apoi m-am pus pe cea mai apropiata banca. Cand am pus lumina lanternii, toate paginile erau pline de scris. Am zambit si Harry parea foarte mirat. Era viata ei... Acolo isi scria toata viata si pot afla de ce vroia sa ma posede...

In continoare vreau sa povestesc viata Lorenei pe scurt ca si cand o citeste Kara din jurnalul ei. Sper ca o sa va placa. Veti afla ce a facut si de ce vrea sa o posede pe Kara.
Innaiepuras...:));))

Viata moarta a KareiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum