Viata Lorenei

166 6 0
                                    

Am inceput sa citesc...

1999 15 septembrie
Astazi Bya si-a gasit sufletul pereche. A fost asa frumos... Mi-as dorii si eu o iubire frumoasa asa cum are ea...

1999 16 septembrie
A venit un baiat nou la noi la liceu. Este asa dragut... M-a rugat sa ii arat liceul si sa ii vorbesc despre mine. Savana s-a uitat urat la mine ii ziua aceasta insa sper ca nu va strica nimic.

1999 17 septembrie
A fost organizata o petrecere si am fost invitata baiatul nou a stat toata seara cu mine. Insa Savana mi-a spus ca o sa imi para rau... Oare ce vroia sa faca?...

1999 18 septembrie
Astazi Savana a stat mereu cu baiatul nou! Nu mai vreau sa se intample asta...

1999 19 septembrie
Savana la sarutat pe baiatul nou... Nu mai vreau sa sufar din cauza ei. Ma voi duce la vrajitoare si o voi intreba viitorul.

1999 20 septembrie
Am aflat ca Savana a murit. Ce bine e acum! Nimini nu-mi va mai sta in cale. Am fost la vrajitoare si ea ma ajutat sa moara. Acum doar pe mine ma va mai iubii!

1999 21 septembrie
Vrajitoarea mi-a spus ca aces baiat s-ar putea indragosti de mama. Am fost foarte amagita. Acum trebuie sa o omor si pe ea....

1999 22 septembrie
Acum ca mama nu mai e am fost la vrajitoare. Mi-a spus ca va venii o sora vitrega. Se va indragostii de ea. Dar sunt bolnava... Am cancer si voi murii. Cand aceasta sora va venii o voi gasii! Si o sa o posed! O sa o posed!

M-am speriat asa tare! Ma gasise. Si acum era randul meu. Vroia sa ma omoare... "Ce fac acum?" L-am intrebat pe Harry care era langa mine. Probabil citise si el tot ce scria. Mi-a luat jurnalul din mana si la rasfoit. La un moment dat s-a incruntat. A desfacut o pagina in doua ca si cand ar fi stiut ca era un plic. A scos din plic o adresa. Pe spatele plicului scria "baiatul cel nou" . "Acum trebuie sa mergem la el." A spus Harry hotarat. Am mers la adresa. Am sunat la sonerie si ne-a deschis un batran. "Bunaziua." Am spus. "Vroiam sa va intrebam daca stiti ceva despre Jake Luvard?" "Desigur." Ne-a zambit poftindune inountru.
"Casa asta o am de la fiul lui. Jake a murit de mult timp. Si nu se stie de ce... Cred ca de nebuie."
"Era nebun?" Am intrebat. "Da. Inainte cica nu era dar a devenit nebun." Batranul s-a ridixat si dintr-o cutie a scos o bucata de ziar. Mi-a dat-o in mana si am inceput sa citesc. "Jake Luvard a murig in 1891. Se spune ca a murit din cauza iubitei sale Lorena. Care la posedat. Jake a inebunit. Inainte sa moara ne-a spus cateva cuvinte. "Lorena... Era ea.... Vroia sa ma omoare... Oglinda... O vad...."
"Dar nu cred ca e adevarat. Desi am vazut intamplarea cu ochii mei. Tipul scotea bale si se ineca. Tremura si era super speriata. Injurul casei lui era plin de ziaristi si de oameni." Mi-a spus batranul. "Foarte ciudat. Si inainte de el Lorena si-a omorat mama. Ea a pronis ca o va omora si pe sora ei. Tipa era foarte ciudata." Eram speriata si l-am intrebat. "Dar dumneavoastra de unde stiti toate astea?" "Am fost profesorul ei de matematica"
"Eu sunt sora ei..." am spus usor.
Batranul s-a uitat la mine foarte speriat. "O doamne! Imi pare rau dar... Trebuie sa te duci la demonitralizare." "La ce?" "La oamenii care te pot ajuta sa scapi de ea. Altfel tu nu vei reusii sa scapi de Lorena. E un demon foarte puternic..."
Am plecat de acolo si m-am intors acasa la baieti... Stateam pe canapea si ma gandeam la tot ce s-a intamplat... Dar si la ce se va intampla...

Viata moarta a KareiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum