Del 3

30 1 2
                                    

" Alexandras perspektiv "

" 10 juni 2015

Idag har allt bara känts så konstigt, på ett bra sätt..

Idag har vi haft en brännbollsturnering och det slutade med att mitt lag/ min klass kom på 2:a plats. Ganska bra faktiskt. Fast hade vi inte haft Oscar i laget så hade det gått åt helvete. Han tog alla lyror och slog de absolut bästa slagen. Utan tvekan.

Idag var näst sista dagen i skolan. Vilket är ganska så tråkigt. Jag kommer inte få se min klass på 10 veckor. Och sen när vi kommer tillbaka till skolan så ska min klass och min parallell klass slås ihop. Vilket jag inte vet något om hur det kommer att bli.

Men jag är nervös, för att Oscar kanske kommer bry sig ennu mer mindre om mig nu när vi blir en hel klass. Jag är lätt den personen som han kommer tycka är minst intressant. Men jag får ta det som det kommer och göra det bästa av situationen.

Men för nu, så kommer han alltid vara något litet extra för mig, även ifall jag bara är en helt vanlig tjej för honom, för så hårt som jag föll för honom, trodde jag inte ens att jag kunde göra om jag föll ner för ett 1000000 meters stup. "

✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️

OKEJ, jag har inte riktigt mer tid att skriva något mer just idag. Men det kommer ett kapitel varje dag, det är det som är den lilla meningen med detta.
Jag hoppas förresten att ni gillar min nya "fanfic" eller vad man ska säga. 😂

Men jag hoppas att ni har det superbra så kommer nästa del imorgon! 💕 //Emma

Notes.Where stories live. Discover now