1.9

1.3K 83 25
                                    

Herkese merhaba komşularım.Bölüm yine geç geldi farkındayım ama hâlâ şehir dışındayım,halletmem gereken bir kaç şey vardı.

Haftaya kendi memleketime geri dönüyorum.Bir aksaklık olmazsa haftanın iki günü bölüm gelecek.Haftanın üç günü bölüm atmak benim için çok yorucuydu.Ben de bunu iki güne düşürdüm.Pazartesi ve cuma günü olmak üzere.Hem rahat rahat yazarım.Hem sizi de uzun süre bölümden uzak tutmam diye düşündüm.Okular başladığı zaman aksaklık olmaması için elimden geleni yapacağım.

İyi okumalar.Yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın lütfenn.

Yorumlarınızı okuyorummm.

İnstagram;theeeilayyy

İnstagram;theeeilayyy

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mavi-Gözlerindeki Ay

Dudaklarım dudaklarının üstündeydi.Dudaklarımı hareket ettirmemiştim.Kaya'da hâlâ şoku atlatamamış olmalıydı ki.Onu öptüğümü anlamakta güçlük çekiyor gibiydi.

Kaya diğer elini de belime koyunca beni kendisine bastırdı.Dudaklarını ilk hareket ettiren kişi o oldu.

Ellerim uyuşmaya başlamıştı.

Üst dudağımı kavrayıp öpmeye başladı.Kaya gittikçe hakimiyeti eline almıştı.Ben ise ona ayak uyduruyordum.

Ellerimi saçlarının arasına daldırdım.Her bir saç teline dokunmak istercesine ellerim her bir köşede dolanıyordu.

Gerçek değil gibiydi.Rüya gibiydi,uyanmak istemiyordum.

Dudaklarımız ayrıldı ve Kaya alnını alnıma yasladı.

"Bu hiç etik bir davranış değildi Kumsal hanım." diyerek fısıldadı.

"Hoşuna gitti ama," Güldü.Onun gülmesiyle suratımde sırıtma gerçekleşti."Hoşuma gitti evet." dedi.

"Bundan sonra sahte değil gerçek sevgilimsin diye yorumladım." Kumsal hızın bin beş yüz yavaş gel.

"Doğru yorumladın"

Artık benim de bir sevgilim var dostlar!

Apartmanın dış kapısından gelen sesle birden Kaya'yı itip evimin anahtarını çıkartıp kapıyı açmaya başladım.Sırtıma şaşkınlıkla bakan bakışları hissediyordum.Merdivenden çıkan birinin ayak seslerini duyunca.

"Ben arkadaşımla konuşayım.Size haber veririm Kaya bey." dedim.Arkamı dönüp ona gülümsedim o ise bana 'ne diyorsun' der gibi bakıyordu.Merdivenlerde görünen kapıcı İdris abiyi gördüğümde başımla selam verdim.Kaya'da ona selam verdiğinde bana döndü.İdris abi gittiğinde.Kaya birden dibimde bitti.

Kapıyı açıp elimle ittim.Tam eve girecektim ki,daha bir kaç dakika önce sevgilim olan adam beni belimden tutup kendisine çekti.Sırtım onu göğsüne çarptığında sert bir şekilde yutkundum.

MOTORCU KOMŞUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin