"Nerdeyim Ben?

15 3 12
                                    

Kısa bilgiler:
~Karakterlerin hiç birinin gücü yok.

~Şu anlık hiç bir karakter birlikte yaşadıkları şeyleri hatırlamıyor. Sadece isimlerini hatırlıyorlar. Victoria ise sadece 5 yaşından öncesini hatırlıyor. Yani evet o iğrenç zamanları.

~1. Kitaptaki girdap herkesin gücünün Victoria'da olması yüzünden açıldı. Evren bir paradox yarattı.

(Yaratmak Allah'a mahsustur ama kitap işte okuyun)

~Victoria

Siktir yine aynı yerdeyim?

Ellerim tavana bağlı. Üstümde sadece atlet ve minik şortum var. Başım çok ağrıyor.

Ama bir farklılık var bu sefer 18 yaşımdaki bedenimdeyim. Buraya nasıl geldim?

Düşün gerizekalı düşün!

Kapının açılmasıyla soluma dönmeye çalıştım.

Anne?

Ve bu adam!

Ben bu piçi hatırlıyorum. Bu piç konuşamıyor!

Sırıtarak içeri yavaş yavaş gelen adamla gözgöze geldim. Çok uzun sürmedi çünkü vücuduma bakmaya başladı.

Allah'ım kurtar beni buradan lütfen yalvarırım. Tekrar olmaz dayanamam. Daha dün geldi bu adam. Gözün doysun be-

Adam,annem dediğim kadına bir tomar para verdi ve işaret diliyle dışarı çıkmasını söyledi.

Annem yüzüme bile bakmadan dışarıya çıktığında adam da önümdeki cama yaslı olan masaya gitmişti.

Masanın üstü aklıma bile gelemeyecek işkence aletleriyle doluydu.

Lütfen lütfen bir şey olsun. Yapmasın lütfen.

Adam elindeki bıçağı bana göstererek sırıttı. Daha sonra solumdaki şömineye ilerleyerek bıçağı ateşte ısıtmaya başladı. Bıçak çok uzun ve korkunç görünüyordu.

Adam işi bittiğinde önüme geçti ve atletimi sıyırdı.

Hayır lütfen.

Ateş gibi sıcak bıçağı karnıma bir anda bastırdığında boğazımı yırtacak kadar sesli bir çığlık attım.

Bıçağı yukarı doğru sürterek devam ettiğinde yalvarmaya başladım.

"Lütfen dur! Lütfen. Canım yanıyor."sonlara doğru alçalan sesimle adam arkama geçti ve sırtıma da aynı şeyi defalarca uyguladıktan sonra artık çığlık atıcak halim bile kalmamıştı.

Sırtımdan aşağı akan kanları göremiyordum ama acı dışında onları da hissediyordum.

Bıçağı yere atıp masaya geçti.

Adam bu sefer içinde sivri demirler olan kemeri alıp sağ tarafıma geçti. Kemeri açıp omzuma yakın bir yerde bağladı.

Yavaş yavaş sıkmaya başladığında doğru düzgün nefes bile alamıyordum. Sırtımdaki ve karnımdaki acıya bir de omzum eklenince sadece Allah'a yalvarmaya başladım.

Bir anda omzumdaki acı arttığında omzuma doğru döndüm. Demirler koluma çoktan geçmişti bile.

Bu işkenceleri yapmasının tek sebebini de biliyordum. Beni güçsüz bırakıp hiç zahmet etmeden taciz etmek.

Kemeri yavaş yavaş yukarı doğru çektiğinde derim yarılmaya ve kan akmaya başlamıştı. Tavana bağlı olan ellerimi kurtarmak için tepiniyordum ama adamın bana sert bir yumruk atmasıyla kulaklarım uğuldamaya başladı.

Farklı Dünyalar Aynı Ruhlar(2.Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin