Rüya

6 2 4
                                    

Sabah uyandığımda sabah olduğunu anlamam uzun sürmüştü çünkü birileri beni boynuna gömmüştü...

Prens bana sarılmıştı. Sanki kollarının arasına beni güvende tutmaya çalışıyordu... Bir kolu başımın altından saçlarımı tutuyordu. Diğer kolu beline sarılmıştı.

Çok güzel kokuyor be abi
*Kanla karışık* okyanus kokusu...

Yaklaşık olarak onu 7 dakikadır izliyorum.

Kalbi hızlı atmaya başlamıştı. Kendi göğsünden çıkıp bana çarpıyordu kalp atışları. Adem elmasının yukarı çıkıp inmesinden yutkunduğunu anlıyordum. Belimi sıkıp kendine yapıştırdı beni. Sayıklamaya ve sesli nefes almaya başladı.

"Git-me,gitme"

Kollarından kurtulmaya çalıştım. Ama zayıflamıştım ve gücüm şuan yetmiyordu. Daha çok sesli solumaya başladı.

"Lütfen gitme,yalvarırırım"

Kimi görüyor bu rüyasında olm. Kesin sevgilisi var Allah kahretsin.

"Victoria, bırakma beni"dişlerinin arasından söylediklerinin ardından kafamı kaldırıp doğru duyup duymadığımı sorguladım. Kesinlikle doğruydu. Benin adımı söylemişti.

Kolları gevşediğinde onun yüzüne yaklaştım. Yanağını okşamaya başladım.

"Burdayım prensim. Gitmedim. Yanındayım. Uyan hadi"dedim yeni uyandığım için sesim biraz çatallı çıkmıştı.

Gözlerini açmadan önce,göz bebekleri gözlerinin içinde hareket etti.

Solukları yavaşlamış ve bana bakıyordu.

Bir anda doğrulduğunda korkup yatağın ucuna fırladım.

"Efendim?"dedim Hector'a bakarak.

"Ben özür dilerim."dediğinde şaşkınlıkla kaşlarımı çattım.

"Ne için?"diye sorduğumda beni süzdü.

"Ben uyuyakalmışım"dedi ayağa kalkarak.

"Sorun değil."dedim dudaklarımı fazla oynatmayarak fısıldarcasına.

"Ben odana Eva'yı yollarım"dedi odadan çıkmadan önce.

Noldu lan şimdi?

Bipolar yaptı beni bunlar. Sikerim böyle işi.

Eva odama geldiğinde bu olayı anlattım. Ama sevinçten garip garip hareketler yaptığı için anlatmam uzun sürdü.

"Ne yapmaya çalışıyor Eva YAAĞĞ? Kafayı yiyCEĞM. VAĞAĞAĞAĞAĞ"sona doğru yastığı yüzüme yapıştırıp çığlık attım.

"Erkekler işte mavişim. Ne yaptıkları belli mi oluyor? Garip varlıklar."

"Eva benim kaçmam lazım"dedim hızlı konuşarak.

"Ne?"dedi korkarak.

"Bir akşamlığına bu aptak saraydan kaçmam,kafamı toplamam lazım."dedim.

'oh'dedi Eva rahatlamış gibi.

"O iş kolay be canım tünelden kaçsana."dedi yatağa sırtüstü uzanarak.

"Nasıl yapıcam? Prensin odasına nasıl giricem kızım?"dedim bende yatağa sırtüstü uzanarak.

"Ben... Senin odandaki tünelden bahsediyordum. Prensinkini nerden biliyorsun?"

Sıçtım kaç!

Hemen doğrulup yataktan fırladım. Elime bir yastık alarak Eva'nın fırlattığı yastıklardan sıyrılmaya başladım.

"Eva valla bak bi dinle. ANANI S-"kafama attığı yastığı havada tuttum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 03 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Farklı Dünyalar Aynı Ruhlar(2.Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin