1.fejezet

105 13 1
                                    

𝐀𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐋𝐞𝐜𝐥𝐞𝐫𝐜

Reggel egy halk de mégis erős ajtó kopogásra keltem. Nagy nehezen kikószálódtam a puha ágyamból, majd lassan a szobám ajtajához sétáltam és kinyitottam azt. Meglepetésemre bátyám állt ott, amint megláttam egyből nyaka köré fontam karjaimat és úgy vontam a fiút ölelésbe.

-Nem is említetted, hogy jössz.

- Ez a meglepetés lényege.- mondta Charles, közben éreztem ahogy karjait derekam köré helyezi.- azért remélem örülsz - szavai után egy halk nevetés hagyta el a száját

- Már hogy ne örülnék - elengedtem a fiút és óvatosan böktem meg a vállát. Még álltunk pár percet a szobám ajtajában majd lementünk a konyhába, amit teljesen belepett a palacsinta és a tükörtojás illat.

- Láttuk a csodás teljesítményedet Ausztriában, hogy érezted magad?- kérdezte apa bátyámat előző futamáról.

- Csodálatos volt, Carlos csak 6.helyezett lett de elképesztően büszke vagyok magunkra. És kíváncsian várom mi lesz itt Silverstone-ban.- mesélte és közben hallani lehetett hangján mennyire lelkesíti őt a 2.helyezése.

- Apropó Silverstone, remélem elviszel a futamra. -mosolyogtam bátyámra miközben palacsintámat fogyasztottam.

- Még szép!- emelte fel mutatóujját.

------------

Délután 5 óra lehetett mikor egy újabb kopogást hallottam szobám ajtaján, engedélyt adtam a belépésre majd az ajtó szép lassan kinyílt. Anya lépett be rajta.

- Készülődj,1 óra múlva megyünk vacsorázni!- bólintottam, majd miután anya becsukta az ajtót elpakoltam a könyvem amit épp olvastam és elkezdtem készülődni. Egy piros, enyhén feszülős ruhát vettem fel, a sminkem nem vittem túlzásba csak feldobtam egy kis szempillaspirált és pirosítót számra pedig egy picit csillámos szájfény került. Nem szerettem az erős rúzsokat sosem, legutoljára akkor volt rajtam mikor a 4 éves unoktesóm, Emma sminkelt ki.

Az étterem gyönyörű volt, az ételek valami elképesztően finomak voltak, mint mindig. Egész vacsorát végig beszélgettük, szeretett bátyám karrierjétől elkezdve anyukánk új munkatársának a várandós feleségéig. Átbeszéltük ,hogy bátyám ezt a hétvégét természetesen nálunk fogja tölteni, mint minden évben.

------------

Miután elvégeztem az esti rutinomat, letusoltam majd felvettem a pizsamámat, megkerestem a könyvemet és feloltottam az éjjeliszekrényemen helyezkedő kislámpát és bebújtam az ágyba. Éjfél körül ,mikor már a betűk is összefolytak a könyv lapjain ,becsuktam azt lehelyeztem és az éjjeliszekrényemre fektettem. Lekapcsoltam a lámpát majd miután kényelmes pozícióba helyeztem testemet elaludtam.

Mióta megláttalakWhere stories live. Discover now