🐱63☕️

1.1K 54 46
                                    

leesunshine_00

miałeś rację, widok jest śliczny

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

miałeś rację, widok jest śliczny

polubione przez 12 394 użytkowników

go_quokka BĘDĄ WUJKIEM?!?!
↪️leesunshine_00 ta odrazu chrzesną 🤦‍♂️
go_quokka AAAAAAAA hyunlix junior

alekisie123 no to nieźle

sweetdoggyichuj widok musiał być gorący cn😏 ?
↪️leesunshine_00 no wiesz trochę zimno z rana ale tak to wmiare ciepła nic

spearb bierzesz macieszyńskie w pracy ???? WOW mini felix bedzie takie małe bubu słodkie

leesunshine_00 hehe bardzo śmieszne wiesz?

•••

-Czy ty możesz się położyć jeszcze? Nie lubie jak przytulanka mi spierdala.-Wymamrotał Hyunjin odrazu po (częściowym) przebudzeniu.

Jakbym mógł odmówić mu, gdy wygląda jak 5-latek ,którego mama obudziła do szkoły?
Odłożyłem telefon na stolik nocny i wtuliłem się w nagą klatkę piersiową starszego.

Cieplusiooooo

-Po co wstałeś kotek?-Powiedział do mnie ,nadal sennym głosem

-Hyunjinie chciałbym cię oświecić, że ja do pracy wstaje o 5.30 ,a mamy 10.-Wyjaśniłem mu ze stojckim spokojem-A poza tym zimno mi.

-Zimno?

Do hyunjina jakby dopiero teraz dotarło że obydwoje leżymy nadzy tylko pod cienką kołdrą(która i tak w większości już spadła z łóżka, więc i tak było zimno). Powstrzymałem się od parschnięcia śmiechem jak zobaczyłem jego minę gdy zaczął orjętować się w otoczeniu. Sam gdy się obudziłem przez chwilę byłem czerwony jak burak. No nie powiem, ale było...przyjemnie. A nawet bardzo.

Trochę współczuje sąsiadą.

Jak się będą skarżyć to jak coś ja nic nie wiem co się w tym mieszkaniu działo. W ogóle.

To w TV. Tak w telewizji.

Ale nie odmówie jeszcze jednego zaproszenia na "film" u hwanga.

Na samo wspomnienie mam gęsią skórkę.

-Pani Kim będzie znowu mieć do mnie problem, po ten nocy- Hyunjin Parschnął na wspomnienie sąsiadki( wiedźmy). Po nim też widać ,że chciałby to powtórzyć.

-Biedna starsza pani nie mogła spać. Ale mi przykro.-Ah ten mój sarkazm. Wolę swoją przyjemność z seksu z tym NIEZIEMSKIM modelem.

-Dobrze wiem, że wolisz seks niż spokój starszej pani, przekonałem się o tym dosadnie-A na dowód złapłał mnie za tyłek. Czemu ten człowiek musi tak na mnie działać.

-Przestań bo zaraz starsza pani przyjdzie tu bu znowu nie będzie mieć spokoju

-Zero z tobą zabawy-Dramatycznie wzdycha(ironicznie)i wstaje by ubrać bokserki.

-Miałeś rację widok masz dojebany, dopiero teraz na to zwróciłem uwagę- Spojżałem przez wielkie okno na centrum Seoulu. On tylko skwitował to słowami "Wiem, że dojebany ". Ah ta skromność.









•••



ꗥ🐱 𝐜𝐚𝐟𝐟𝐞𝐞 𝐢𝐧 𝐥𝐨𝐯𝐞 ☕️ꗥ ʰʸᵘⁿˡⁱˣ Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz