20:55
Czemu nikt mi kurwa nie powiedział, że wychodzenie z domu o 21 w krótkich spodenkach(wygląd ponad wygode baa🙄💅) jest złym pomysłem co? Stoję właśnie na dworze i czekam na tago oszołoma. Muszę zaplanować jakiś plan morderstwa na nim.
Dosypanie mu czegoś do picia nie brzmi źle w sumie. Później będzie łatwiej zatuszować ślady zbrodni.
Gdy ja rozmyślałam o moim planie idalnym pod blok podjechał biały mercedes.
Ocknąłem się dopiero gdy usłyszałem klakson. No pojeb jest cisza nocna!
No ale gdy tak na niego patrzę to może przymknę na to oko. Wygląda obłędnie. Jego czarne włosy, duże usta i te oczy. Przysięgam że nogi się podemną ugieły z wrażenia. Jak człowiek może wyglądać tak dobrze w czarnej koszuli i zwykłych spodniach garniturowych. Ja przy nim w krótkich spodenkach i zadużej bluzie mojego byłego(sam nie wiem czemu ją nadal mam) wyglądałem jak menel. Może jednak jisung miał rację i trzeba było założyć tą spódniczkę i białą bluzę? Nie no co ja pieprzę, nie założę spódniczki! Jeszcze nie jestem aż tam zdesperowany.Nie wiem jak Jisung może w nich chodzić do ludzi czasami. Jak rozumiem ,że fetysze itp no ale niech to zostanie w domu a nie do ludzi.
Czy ja właśnie zacząłem prowadzić monolog z samym sobą o spódniczkach? Czy jest ze mną aż tak źle?
-Eh em zamierzasz tak stać czy może wsiądziesz do samochodu?- Usłyszałem głos modela. Nie ukrywam że byłem cały czerwony ze wstydu. Szybko wsiadłam do samochodu. ALE WSTYD NOSZ KURWA.
-yy To gdzie jedzemy?- Zapytałem nie śmiało. Leć ten mi nie odpowiedział tylko nachylił się nademną. Tak bardzo, że nasze twarze dzieliły minimetry. Miałem idalny widok na jego twarz z bliska. On jest jeszcze przystojnejszy...
-A księżniczka umie ruszyć rączką i zapiąć pas? Czy mam to sam zrobić co?
Co?
Zatkało mnie.
Przez brak mojej odpowiedzi, chłopak tylko westchnął i nachylił się jeszcze bardziej nademną a ja czułem tylko piekące policzki i jego perfumy .Ah pachniał pięknie, trochę jaśminem lub bzem ale zapach wcale nie był przesłodzony i kobiecy. Był lekki, jak jedwab a zarazem stanowczy i męski. Dusza artysty.
Usłyszałem "klik", spojrzałem w stronę gdzie jeszcze chwilę temu była twarz hwanga. A tam zamiast niego był tylko zapięty pas bezpieczeństwa.
Felix skup się! Bo cię weźmie za dziwaka.
-A więc co dziś robiłeć ciekawego?
-Yyy nic nadzwyczajnego, zwykły dzień w kawiarni.
-Co wkońcu było z tym hanem i kotem z traumą-Hyunjin nie potrafił zachować pokerowej twarzy wspominając o dzisiejszym incydencie.
-Uwierzysz jak ci powiem że pracuję z idiotą który nawet z samochodu nie potrafi przyjść 200m do kawiarni bez wywalenia się? A więc wywalił się akurat do kałuży. Gdy już przylazł do pracy to postanowił się umyć w toalecie dla pracowników bo jak to on stwierdził "w sobotę rano nie ma nigdy ruchu więc mogę zrobić sobie darmowe spa". Tylko że zapomniał że nie ma ubrań na zmianę. A kluczyki do szafki(takie szafki dla pracowników z ubraniami firmowymi i na rzeczy osobiste itp~autorka) zostawił w domu. Postanowił mnie błagać o moje ciuchy. Ale nie przemyślał, że ja będę akurat na wewnęt zapalić a, więc z gołą dupą wybiegł za mną przez całą kawiarnią na zewnątrz. CUDEM, że go nikt nie zobaczył.
Finalnie ubłagał i dałem mu ciuchy.I tak o to niewinny kot ma traumę. Idiotyczna wiewiórka- Pod koniec mojej jakże fascynującej opowieści obydwoje już nie potrafiliśmy powstrzymać donośniego śmiechu.
CZYTASZ
ꗥ🐱 𝐜𝐚𝐟𝐟𝐞𝐞 𝐢𝐧 𝐥𝐨𝐯𝐞 ☕️ꗥ ʰʸᵘⁿˡⁱˣ
FanfictionCzy sławny model VERSACE może napisać do zwykłego, szarego chłopak z kociej kawairni? Jak widać, tak. Co jeżeli wam powiem, że ten model zaczyna coś czuć do piegusa parzącego kawę. Ale nie wie, że pisanie z drugjego konta nie rozkocha chłopaka. Czy...