0.6

334 13 3
                                    

Amerika'da ki 4.günümdü ve burası o kadarr güzeldi ki Los Angeles'ı hep severdim daha öncede gitmiştim.Tabii ben burdayken Pablo beni bu süre zarfı içerisinde hep aramıştı ve yazmıştı.Hatta dün gece konuşarak uyumuştuk.Ne yapacağımı bilmiyordum.Ama Pablo'ya karşı hislerim netti.Onu seviyordum.Diye düşünürken abim çağırdı.Ve bir parti olduğunu ama partneri olmadığını söylemişti.Ona eşlik etmemi bekliyordu.Kabul ettim.Ama acaba o Pablo kızar mıydı?Yok artık zaten abimle gidecektim birşey demezdi.En güzel ve iddalı elbisemi giydim ve evden çıktık.Abimin iş yerinden arkadaşının partisiymiş.Burdakiler keyfi parti mi yapıyorlardı?Şaşırmıştım çünkü İspanyada böyle birşey yoktu.O sırada telefonum çaldı.Arayan Pablo'ydu.
Pablo:Amâlia sevgilim ne yapıyorsun?
Amâlia:İyiyim.Abimle bir partiye gidiyoruz.
Pablo:Ne?Dikkatli ol lütfen.
Amâlia:Tamam.Zaten abimle olacağım dediğim gibi.
Pablo:Lütfen beni 12'den önce ara ve eve geldiğini söyle beni beklemede bırakma olur sevgilim?
Amâlia:Nasıl istersen bebeğim.
Pablo:Tamam o zaman dediğim gibi yazarsın.Görüşürüz.
Amâlia:Görüşürüz.
Pablo'yu kapattım.Ve arabadan indik ve partinin olduğu eve geldik.Evet ben baya en iddialı elbisemi giyip gelmiştim bide şu aptal ev partisine eminim kimse benim gibi giyinmemiştim.Rezil olacağım ya abim de beni uyarmamıştı ama.Gerçi onunda aklı bir karış havada.Zaten çok partileyen biri değildim bu yüzden çok eğleneceğimi düşünmüyordum.Diye düşünürken abim bana arkadaşlarının yanına gideceğini ve kendime bir arkadaş bulup eğlenmem gerektiğini söylemişti.Bense ona beni yalnız bırakmaması için yalvarmıştım.Ancak gitmişti.Ve şimdi yanlız bir şekilde kanepeye oturmuş insanları izliyordum.Keşke gelmeseydim lanet partiye.
——————————————————————————
Gerçekten çok yakışıklı erkekler vardı ama benim çok umrumda değil Pablo vardı artık benim için.Pablo'yu düşünürken yanıma bir çocuk oturdu.Kıvırcık saçlı buğday tenli ve uzunca boylu bir çocuktu.Ama benden yaşça büyük olduğu gayet belli oluyordu.Umarım benimle konuşmaya çalışmaz diye içimden geçiriyordum ki birden çocuk konuşmaya başladı.
X:Selam.
Amâlia:Selam?
Demiştim soru sorar gibi.
X:Ben Nick bu arada, yalnız başına oturan bir kız görünce yanına gelmek istedim.
Amâlia:Anladım.Bende Amâlia.
Nick:Amâlia mı?Yabanıcısın sanırsam.
İyi bir çocuğa benziyor zarar gelmez bence bir daha konuşsam.
Amâlia:Evet İspanyolum.İspanyadan yeni döndüm.
Nick:İspanya demek.Çok severim ama daha önce hiç gitmedim.Sen hangi şehrinde oturuyorsun?
Amâlia:Barcelona'da oturuyorum.
Nick:Hmm güzeldir eminim orası.Senin kadar olmasa da.
Amâlia:Evet öyle.Sağol.
Nick:İçmez misin?
Amâlia:Yok sağol almıyım.
Nick:Hadiii amaa al!
Demişti benim elimi tutup zorla bana şişeyi vermeye çalışarak.
Amâlia:İstemiyorum dedim ya.
Hala zorluyordu beni.
Amâlia:Elimi bırak ve zorlama beni!
Nick:Aman be ne nazlı çıktın!
Deyip kalkıp gitmişti.Söylediğim sözü geri alıyorum.Yaptığı ne kadar saçmaydı.Bunun etkisinden çıkmak için elimi yüzümü yıkayıp kendime gelmek istediğim için lavaboyu arıyordum ve lavaboyu bulduğum da içeri girdiğim de bir çiftin yiyiştiğini görmek zor olmadı.Gördüğüm anda çıkmıştım ordan.Çok sıkılmıştım.Lavaboya da girememiştim zaten.Hem çok kez abimi de aramıştım ama açmıyordu.Onu bulamıyordum.
—————————————————————————-Çok sıkılmıştım ve eve de gidemiyordum.Aklıma Austin geldi.Yani arkadaşım.Onu aramış ve müsaitse beni bu lanet partiden alıp alamayacağını sormuştum.Ve o da kabul etmişti.Daha mutlu olamazdım açıkçası.Beş dakika sonra telefonuma bildirim gelmişti.Austindi.Kapı da olduğu yazıyordu.Tam çıkarken iki bira şişesi gözüme çarpmıştı.Onları alıp Austin'le sahilde içebileceğimizi düşünmüştüm.Ve onları alıp ceketimin altına sakladım.Çıktıktan sonra hemen Austin'in arabasını gördüm ve yanına gittim.
Amâlia:Selamm!
Austin:Selamm partiye bensiz gitmene alındım ama olsun.
Amâlia:Planlı bir şey değildi.Abim için gitmiştim ama herşey üst üste gelince gitmek istedim ve seni aradım.Bak süpriizzz!
Deyip ona biralarımızı gösterdim.
Amâlia:Düşündümde belki sahile gidip biralarımızla seneleri yâd edebilirizz.
Austin:Bana uyar.Kemerini takmayı unutma.Ha bide abin nerde?
Amâlia:Ben onu unuttum.Yazıyım da beni aramasın.
Austin:İyi yaparsın.
Hemen abime yazdım ama kesin sızmıştır bir yerlerde.Saat 00.47di.Bir şeyi unutmuş gibi hissediyordum ama sanırım şuan anın tadını çıkartacaktım.Sahile geldiğimizde denizin karşısında bir taşa oturduk ve sohbet etmeye başladık daha içmemiştik.
Austin:Mısır yer misin?Alayım.
Amâlia:Yerimm.
Austin kalkıp gittiğinde telefonum çaldığını farketmiştim.Abimdi muhtemelen.Hayır abim değil Gavi'ydi.Bana 00.00 ara demişti.Saat 1.15 geçiyordu.
Ve Mesajlarıma baktığımda Gavid'en +52 mesaj +14 cevapsız arama gözüküyordu.Telefonum sesizde olduğu için görmemiştim.Endişelenmiş olmalıydı hemen açtım.
Pablo:Alo!Amâlia!Tanrıya şükür açtın!Nerdesin??
Amâlia:Görmemişim Gavi.Saatinde farkında değildim.Partiden ayrıldım.Sahile indim oturuyorum.
Pablo:Nasıl görmedin ya?
Cevap veremeden Austin gelmişti.
Austin:Geldimm!İçmeye ve dertleşmeye başlıyabiliriz.
Amâlia:Tamam bekle telefondayım şuan.
Austin:Tamam.
O sırda Gavi söylenmeye başladı.
Pablo:Kim o?
Amâlia:Arkadaşım.
Pablo:Arkadaşın erkek mi?
Amâlia:Evet.
Pablo:Ve içiyorsuz öyle mi?Bana yanında arkadaşın olduğunu bile söylemedin.Bravo!
Amâlia:Kızarsın diye söylememiştim sakin olur musun?
Pablo:Peki arkadaşınla iyi vakit geçirmeler sana.
Demişti sesi hem kırgın hemde kızgın bir şekilde.
Amâlia:Pablo hayır.Kapatma dur.Özür dilerim söylemeliydim.
Pablo:Evet söylemeliydin.Şuan ne kadar sinirli olduğumu tahmin edemezsin.Bana haber vermeden sahile inip içmeler bide erkek arkadaşınla gerçekten tebrik ediyorum seni.
Amâlia:Pablo lütfen böyle yapma.Özür dilerim.Bu kadar kızacağını düşünmedim.
Pablo:Bir daha bana yalan söyleme lütfen.
Amâlia:Tamam.Şimdi kapatsam iyi olur.
Pablo:Doğru arkadaşın seni bekliyor.Çok içme bide eve gidince yazar yada ararsın tabii içtikten sonra evi bulabilirsen.
Amâlia:Gavi!Yok artık.Az içeceğim zaten.
Pablo:Peki.Bu sefer aramayı unutmazsan iyi edersin.
Amâlia:Tamamm!Sözz!
Pablo:Görüşürüz.
Amâlia:Görüşürüz.
Telefonu kapatıp Austin 'e döndüm.
——————————————————————————
Size uzun bir bölüm yazdım bence çook beğeneceksiniz lütfen oy vermeyi ve yorum yazmayı unutmayın ve kütüphanenenize eklemeyi unutmayın seviliyorsunuzzz
                                ୭  🧷 ✧ ˚.  ᵎᵎ  🎀

ʚ So What? P.Gavi ɞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin