Vote.
.
.
.
.
.
.
Vote
.
.
.
.
.
.
Vote
_________________________________________
Pov heavy :ئاە بەم بەیانیە زووە کێیە لە دەرگای ژورەکەم
ئەدات بەڕاستی ئەوە بێزارم دەکات تا ئەو
ڕادەیەی تاقە نیە بڵێم کێیە ئۆف نابێ
هەر وابێت دەبێتە قسە بکەم......من:وەرە (تاکە وشە بوو کە بەزۆر لە دەمی خۆم هێنامە دەرەوە)
نامجون:هایش بچکۆلە دەی هەڵسە درەنگە کاتژمێر 9یە کەچی تۆ هەر خەوتویت..
من:یا بەم کاتە زووە چیت ئەوێ لە من خۆ نە قوتابخانە هەیە نە یەک شت ئیتر واز بهێنە با بخەوم توخوا (بە بۆڵە و گریانی درۆینەوە..)
نامجون :گەمژە هەڵسە نانی بەیانی بخۆ دواییش دەبێ بڕۆینە دەرەوە پێکەوە تا نانی نیوەڕۆ دوای نا ئیش ئەبێ لەگەڵ تای و جیمین دەچین بۆ. بازاڕ بۆ ئامادەکاری ئاهەنگە دەی دەی....
من:ئۆف ئۆف ئەرێ ئەمە نا دادپەروەریە بەرامبەر من (بە گریانێکی درۆینە وە)
نامجون:(چوە تەنیشتی بۆ ئەوەی توڕەی بکا) ئای بچکۆل ئەی چی دادپەروەریە بەرامبەر بە تۆ ها... ئا بیرم هاتەوە چی دادپەروەریە بەرامبەرت هههه(کاتێ زیاتر نزیک هێڤیەوە نزیک بویەوە دەسی کرد بە ختوکەدانی هێڤی) هههههههههه ئێستا دادپەروەر بەرامبەرت ها...
من:ئاه هههههههههه توخوا نام و ههههههه بەسە تەواو ههههه تەواو خۆمان دایە دەستەوە (لەدوای ئەو قسەیە نامجون یەکسەر وازی هێنا ئۆه شوکر ڕزگارم بوو)
نامجون :دەی کەوایە وەرە نان بخۆ...
من:باشە دوشێک ئەکەم و دێم..
نامجون :دوای نان خۆت بشۆ ئێستا وا نان ئەخۆین تەنها ئاوێ بە دەمچاوتا بکەو وەرە نان بخۆ..
من:باش. (نامجون ڕۆی منیش دەمچاوم شۆرد و چوم بۆ سەر مێزی نان خواردن)
هەموان لە کەشێکی بێدەنگ بوون تا باوکی. نامجون شتێکی وت تا سەرنجی هەموان بۆ خۆی رابکێشێ)
ب. نامجون :ئاە سێرکەن بۆ ئاهەنگەکەی ئەمڕۆ هێڤی ئاگاداربە چونکە لەوەیە پرسیار و شتی زۆر سەیر بکەن تۆش ئەوە بزانە کە تۆ تەنها دەڵێ باوکت هاورێمە و بۆ خوێندن هاتووی با کەس هیچ بابەتێکی تر نەزانێ باش.
أنت تقرأ
hostile. دوژمندار
Actionپێم باش بوو کارەساتەکانی ژیان بکەمە چیرۆک بەڵێ بۆچی دەبێت ببمە قوربانی بەهۆی کارە پیستەکانی براکەمەوە . . . ...... ؟ئاوڕ نەدەیتەوە گەرنا ئەتکوژم (بە دەنگێکی قوڵەوە کە موچەکەی بە گیانی هێڤی هێنا) هێڤی:تۆ تۆ کێیت پێم بڵێ (ئەو زۆر نزیکە لێم بەڕادەی...