Part8

35 5 0
                                    

Vote
.
.
.
.
.
.
Vote
.
.
.
.
.
.
.
.
Vote

Pov heavy :

دوای ئەوەی چوینە دەرەوەی ژورەکەم لەگەڵ نامجون چوینە ژور دانیشتن پێکەوە کەسی لێنەبوو من خۆم بە موبایلەوە سەرقاڵ کرد وە نامجونیش هەمان شتی کرد دوای 10خولەک گوێمان لە دەرگا بوو خزمەتکارەکە دەرگای کردەوە من و نامجون چوین بۆ لای دایک و باوک نامجون و کیۆنگ مین هاتبۆوە بە خۆی و جانتاکەیەوە ههههههه زۆر کویتە.
.
.
.
.

گێۆنگ مین:ئایش هیلاکم دایە چۆنن.

نامجون :بەخێر بێیتەوە گیانی کاکە..

کیۆنگ مین:باشم...ئۆ هێڤی خوایە ئەمەش سوپرازە گەورەیش چی باشە ئۆپا تۆ نەتوت با زانکۆ تەواو بکات ئەو کات...... (نامجون قسەی پێ بڕی)

نامجون :کاکەگیان وابوو من وتم کە ئەوان بە عایلەیەوە دوای زانکۆی هێڤی دێنە وانەبوو.... بەس ئێستا بەهۆی چەند کێشەیەکەوە ئەو ئێستا هات..

گیۆنگ مین:ئاە هههههههههه وایە ئێ هێڤی گیان بەخێر بێیت زۆر خۆش حاڵ بوم بە بینینەوەت بۆ زانیاریت ئێمە بە مناڵی زۆر برادەر بوین بەس ئۆپا هەموو کات توڕەی ئەکردی چونکە ئەو دەیوت بە توڕەیی زۆر جوانە.

من:ئاە سوپاس منیش، خۆشحاڵ بووم...

د. نامجون : ئاە گیۆنگ کچم بەخێر بێیتەوە بەس ئێستا کات ئەوە نیە خواردن حازرە زوو بکە خۆت بگۆڕە تا سفرە حازر دەبێت.

گیۆنگ مین:ئاە باش هێڤی چاوەڕێم بکە باش..

من:باشە.. (سێرێکی نامجونم کرد ئەویش یەکسەر قسەی کرد)

نامجون :دەزانم ئەڵێی چی وایە خوشکەکەم لە من ڕوو خۆشترە.

من :چۆن زانیت وا ئەڵێم.

نامجون :چوونکە من ئەم بچکۆلەی خۆم دەناسم. (وای وت کاتێ دەسی بەسەری هێڤیا ئەهێنا وەک ئەوەی مناڵ بێت)

من:یا ئەرێ ئا ئاجاشی وا مەکە من پێی بێزار ئەبم (وەک توانجێک ئەو قسەیەیەی ئەکرد.

نامجون:پابۆی ناشرین. (خۆی گرتبوو لە توڕەیا و دوای قسەکانی یەکسەر ڕۆیشت)

من :یا ئاجاشی بۆ وا توڕەی..

دوای ئەوەی نامجون ڕۆیشت من پێکەنیم بێگومان ماف خۆیەتی کە توڕە بێ پاشان گیۆنگ هات و پێکەوە چوینە سەر مێزی نا خواردن  لەوێ بینی سفرەکە زۆر جوان ڕازاندرابۆیەوە بۆیە ڕەسمێکیم گرت و بۆ مەڕوەم نارد

hostile.   دوژمندار  حيث تعيش القصص. اكتشف الآن