part13

37 7 0
                                    


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Vote
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Vote
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Vote
.
.
.
.
.
.
.
.
Vote
.
.
.
.
.
.
.
.
Vote

.
.
.
.
.
.
.
.
.
Vote
.
.
.
.
.
.
_

________________________________________
.....؟هیچ شتێک ڕوو نایا خاتوو هێڤی چونکە ئەو دەستبەسەر ئەکرێ.

هێڤی:جی چانگ چی دەستبەسەر چی بووە ؟(بە شۆکەوە سێری جی چانگی کرد)

جی چانگ:یوون تۆمەتبارە بە دەستدرێژی سێکسی بۆ سەر ئافرەتان مردنی ۲کچی تەمەن ۱۲ ساڵ لەژێر دەستی مردوە هەر لەبەر ئەمەش زیندانی دەکرێ.(وتی کاتێ کەلەپچەی لە دەستی یوون کرد.)

هێڤی:بەنەفرەتی خوایی هەی بێڕەوشت تۆ چی جۆرە کەسێکی ها (یوون تەنها بە زەردە خەنەوە سەیری هێڤی دەکرد)

.....؟ئەو کەسەی باسی دەکەی ئێستا بەتەنها لەگەڵیان بویت تەنانەت گەر جی چانگ نەهاتایە خوا دەزانێ چی دەبوو.

هێڤی:من چۆن بزانم ئە کەسێکی وایە نامجون.

نامجون:نەدەبوایە بەتەنها بهاتیتایە تۆ شێتی ها(بە توڕە بون و هاوارەوە سێری هێڤی دەکرد)

جی چانگ:نامجون لەسەر خۆ بەو بۆنەیەوە من دەڕۆم نامجون شەڕ نەکەی ها.(ڕۆیشت)

نامجون:کچم تۆ شێتی ها گەر شتێکت لێبهاتایە ها چۆن بێ ئەوەی بە من بڵێی دەڕۆی ها چۆن(بە توڕە بونێکی زۆرەوە)

هێڤی:من هەڵەبووم دانی پێدا دەنێم تەواو ئەوەندە هەوار مەکە دوایش من بۆ بە تۆ بڵێم گەر پرس بکەم بە دایکت یان باوکی ئەکەم ئەوەنە خۆت بە خاوەنم مەزانە.

نامجون:هێشتا تۆ خۆت توڕە دەکەی ها من چیم بوێ دەیکەم تێگەیشتی وە جگە لە من بە هیچ کەسێکی کە پرس ناکەی.

هێڤی:من قسەی خۆمم کردووە تەداخولم مەکە.(پاشان دەسی کرد بە ڕۆیشتن بێ هیچ وشەیەکی تر)

نامجون:مشکی بچوک وەرە من دەتگەیەنم.(ئاوڕی لێنەدایەوە تەنها بە توڕەییەوە ئەڕۆیشت.)

نامجون:ئایش بۆ ئەوەندە کەلەڕەقە.

بۆ نانی ئێوارە هەمووان لەسەر سفرەهەمووان بێدەنگ بوون تا ئەو کاتەی بەرێز کیم قسەی کرد.....

hostile.   دوژمندار  حيث تعيش القصص. اكتشف الآن