מספר לא מזוהה- אני מאחוריך.
אני- מי שמאחוריי ומצדדי הוא העומד!
מספר לא מזוהה- מה?
אני- מה אז לא משחקים מחבואים! אוףףף
מספר לא מזוהה- מה מחבואים? אני הולך לחטוף אותך!
אני- אתה הולך לחטוף אותי?! סוף סוףףף כמה שנים אני צריך לחכות כדי שמישהו יחטוף אותי?! בושה! פעם הבאה שיהיה יותר מהר!
~~ הוספת את ***-******* לאנשי הקשר שלך בתור- חוטפי 3> ~~
אני- אז אתה הולך לחטוף אותי... עכשיו כאילו?
חוטפי 3>- אתה ממש מוזר.
אני- אבל אם אתה בחרת לחטוף דווקא אותי אתה כנראה אוהב את זה! אל תתכחש!
* * * *
הרגשתי מישהו נוגע לי בכתף מאחור, הסתובבתי וראיתי מישהו עם כובע צמר שחור, "אתה חוטפי?" שאלתי, "אני מה?" הוא שאל, "אתה זה שאמר שהוא בא לחטוף אותי, כן?" שאלתי הפעם יותר לאט, "כן, ואל תקרא לי חוטפי זה מוזר..." הוא מילמל, "אז איך קוראים לך?" שאלתי בבלבול, "צ'ייס." הוא ענה ונראה מבולבל מזה שהוא בכלל דיבר, וואי גם ש לו שם של מישהו חתיך והוא גם חתיך. כיף!! "טוב שקט. אתה לא אמור לדבר, אתה מוזר אז אתה בטח תבוא איתי לרכב גם מבלי שאני אכריח אותך." הוא אמר בייאוש, "יש רכב?!?! הוא שחור נכון?? הוא תמיד שחור. אני יודע שהוא שחור אתה לא צריך לענות." אמרתי במהירות ודילגתי לכיוון שלשם צ'ייס הולך, רגע! נזכרתי במשהו! אני וליבי הבטחנו אחד לשני שאם חוטפים אחד מאיתנו אז צריך ליידע את השני אם החוטף חתיך או לא בכך שאנחנו שולחים הודעה ושואלים על חבר בשם דני\דניאל (דניאל אם החוטף חתיך ודני אם לא). "אני שולח לחברה הכי טובה שלי הודעה רגע בסדר?" שאלתי את צ'ייס, "חמש שניות ושום מילה על החטיפה! אחרי זה אני במילא צריך לקחת את הטלפון שלך ועוד כל מיני שיט... אוי למה פתאום זה לא כזה כיף.... אתה! אתה הרסת חטיפות בשבילי!" הוא התחיל למלמל ואז כבר לא הבנתי אותו אז לקחתי את זה כאישור ושלחתי לליבי הודעה.
אני- תשאלי את דניאל על הכלב.
ליבי מלכתיי- הא? מי זה דניאל?
ליבי מלכתיי- אההה אומייגאדדד
"טוב דיי עם זה. תביא את הטלפון." צ'ייס אמר והושיט את ידו כדי שאני אניח שם את הטלפון, שמתי לו את הטלפון ביד ואז הוא הסתכל על מה שכתבתי ורק מלמל משהו על מוזר ולהרוס... "טוב תיכנס לרכב." הוא אמר ופתח את הדלת האחורית לרכב (שכמובן היה שחור), הוא סגר את הדלת ונכנס למקום של הנהג. ראיתי שהוא הוציא משהו מהתא כפפות, זה היה מן סרט שחור כזה... הוא התקרב אליי ואז קשר את זה סביב הפה שלי.
אחרי כמה זמן שהיינו בנסיעה נמאס לי מלא לדבר וזה כבר התחיל להציק, אני ניסיתי לצעוק לו שיוריד את זה אבל לא שמעו אותי טוב וגם יש פה מוזיקה חרא, זה מהרדיו? המשכתי לנסות לדבר כבר כמה זמן ואז צ'ייס עשה פנייה חדה ועצר בצד. הוא הוריד לי את הסרט מהפה ונראה עצבני, "מה אתה רוצה?!" צעק, "משעמם פה והסרט הזה מציק לי! תחליף מוזיקה זה מוזיקה של זקנים." התלוננתי, "תזכיר לי למה חטפתי אותך בכלל?" שאל בייאוש, "אני לא יודע, אתה הסטוקר פה." עניתי, "אני בכלל לא חושב שזה חטיפה אם אתה הסכמת לבוא...." הוא מלמל ותוך כדי החליף תחנת רדיו. סוף סוף שירים נורמליים.
חזרנו לנסוע ואז צ'ייס פלט אנחה, "מה קרה?" שאלתי, "למה אתה שואל מה קרה! אתה אמור לצרוח או משהו! אני חטפתי אותך!!" הוא צעק ודפק את הראש על ההגה, "אה אתה רוצה שאני, אצרח זאת הבעיה?" שאלתי, טוב את זה קל לתקן, "עאעאעאעאע!!!!" צרחתי, "מספיק טוב?" שאלתי ודפקתי קצת על הגרון כי הוא כאב מהצעקה, "לאא, לא ככההה עכשיו אתה פשוט עושה מה שאני אומררר!!" הוא נשמע ממש מיואש וואי מה יש לו? "אתה יודע מה?! נמאס לי!" הוא צעק ועצר באמצע הכביש בפתאומיות. הוא יצא מהרכב ופתח לי את הדלת, או זה נחמד מצידו. "מה הגענו?" שאלתי, אנחנו קצת באמצע שום מקום... "לא! לא פאקינג הגענו!! קח את הטלפון המזדיין שלך ותעוף מפה!!" הוא צעק, הוציא אותי מהרכב ושם לי את הטלפון בידי. אני הבטתי בו ולא הבנתי מה קרה, הוא נכנס בחזרה לרכב וכשהוא התחיל לנסוע הוא צעק- "אני שונא אותך!!!! הרסת לי חטיפות!!! אני מרחם על מי שאפילו ינסה לחטוף אותך!!" אוו זה חמוד, "תודהה!!" צעקתי לו והוא רק עשה לי אצבע שלישית, וואי מה יש לו. טוב, זה היה כיף!
אני- מתי שוב??
חוטפי 3>- אתה פסיכי ואני שונא אותך!!!
~ 'חוטפי 3>' חסם את המספר שלך~
YOU ARE READING
Short Stories 🖤
Random* כל 'פרק' הוא סיפור בפני עצמו, לרוב דמויות שהופיעו בסיפור אחד יופיעו באופן חוזר בסיפורים אחרים. ⚠ הסיפורים מורכבים מדברים רנדומליים שעולים לי לראש, לרוב דברים מטומטמים\מוזרים\מטרידים. ~ מקווה שתהנו לקרוא כמו שאני נהנתי לכתוב!