#3

8 0 0
                                    


נ.מ סיד-

הסתובבתי בסופר כדי לחפש קופסת ביצים, מרוב החביתות שאני מכין לקורבנות כבר נגמר לי הביצים. החיים קשים מה נעשה, אוליי אני צריך להפסיק להכין להם חביתה, אוליי אני פשוט אעשה להם שייק ואכניס לשם ציאניד או משהו! זאת שיטה יותר יעילה לא? אני חושב שאני צריך סכין חדש, או להשחיז את הסכין שיש לי, טוב נראה. אני סוטה מהנושא… מה רציתי? אה! ביצים! 

התקדמתי לכיוון האגף שאליו אני צריך ללכת ופתאום ראיתי מישהו שנראה לי מוכר… 

לפתע הוא הסתובב וראיתי את… לנדון? דפאק הרגתי אותו שבוע שעבר, אין סיכוי שזה הוא. אני הוזה מסמים או משהו? אבל לא לקחתי סמים היום…

טוב מה אנשים נורמליים עושים כשהם רואים מישהו שהם מכירים בסופר…. 

התקרבתי לכיוונו מאחור ונגעתי לו בכתף כדי שיסתובב, בדרך כלל אני עושה את זה כשאני מתכוון להרוג מישהו אבל הפעם זה לא המקרה אז זה קצת מוזר…

אנשים רגילים עושים את זה נכון? נו טוב, הוא הסתובב ואז שאלתי, "לנדון…?" אבל זה לא לנדון כי הרגתי את לנדון, אז פאקינג מי זה!? השארתי היום את הז'קט עור בבית אז אוליי אני נראה פחות מקריפ? אבל שמתי ג'ל בשיער… למה אנשים חושבים שמקריפ זה מפחיד? למה אנשים חושבים שמפחיד זה רע? וואי בני אנוש זה מסובךך… הלוואי שהייתי עורב… 

שקעתי במחשבות אז לא שמתי לב לזה ש'לנדון' מנופף לי בפרצוף, "אה, מה?" שאלתי, "אמרתי שאני לא לנדון, אני אחיו התאום, אתה מכיר את לנדון?!" הוא שאל בהתלהבות, איזה בן אנוש מוזר, למה הוא מתלהב מזה שאני אוליי מכיר את אח שלו, אגב, אח שלו היה יותר סביר. "לא הצלחתי להשיג את לנדון כבר שבוע, אתה יודע במקרה איפה הוא?" בן האנוש המוזר שאל, רגע איך הוא אמר שקוראים לו? "אמרת כבר איך קוראים לך?" שאלתי בבלבול, אני לא מרוכז… אני רק רציתי לקנות ביציםםם למה זה כזה מסובךךךך…. "אה אוי, לא אמרתי איך קוראים לי? קוראים לי כריס," הוא אמר והושיט את ידו לכיווני, מה הוא רוצה? כיף? פשוט הבטתי בידו ולא עשיתי כלום, "מה השם שלך?" הוא שאל, "זה לא משנה מה השם שלי…" עניתי בפיהוק, זה כבר מתחיל להימאס עלייי, איכ אורגניזמים… "הא? טוב…. אז אתה יודע איפה לנדון?" הוא שאל שוב, אוליי תפסיק כבר לשאול את זה?! הוא מעצבן אותי, חבל שלרצוח אותו בשירותים זה לא אפשרות! פאקינג הומו-ספיאנס מזדיין!  אח שלך היה יותר נחמד למה אתה בן זונה?! טוב מה האופציה הכי טובה שלי עכשיו… אממ… טוב אני אקנה ביצים ביום אחר! הוא המשיך לדבר לכיווני אבל אני כבר לא הקשבתי, התחלתי לרוץ לכיוון היציאה מהסופר בלי להסתכל לאחור.

Short Stories 🖤Where stories live. Discover now