Yanaklarım kızarmıştı. Farketti ve çekildi. Gülmemeye çalışıyordu. Ben ise yerin dibine girmiştim. Bütün rezillikler beni mi bulur Yarabbim?
_______
Zil çalmıştı Melis'i çağırdım ve dışarı çıktık. Bir banka orurduk ve Melis konuşmaya başladı:
"Aşık mısın Tom'a" Bunu derken gülüyordu.
Hafifçe koluna vurarak:
"N-ne aşık olması yaa! Saçmalama lütfen." Bunu derken gözlerimi kaçırıyordum. Kesin anladı. Hala gülüyordu.
"Yalancı, çocuğu yicektin nerdeyse!"
"Hadi ya o kadar mı belli oluyor?" Kafa salladı.
"Tamam belki biraz bişey hissetmiş olabilirim abartma ama."
"Tabii canım kesin birazdır" diye güldü ben onu kovalamaya başladım o da gülerek kaçıyordu. Durdu. Nefes nefese konuştum.
"Asıl sen Bill'i yicekmiş gibi bakıyordun" dedim ve kahkaha ile güldüm.
"Hadi ordan!" dedi ve bu sefer o beni kovalıyordu. Arkama bakarak koşuyordum. O sırada birine çarptım. Bu Tom'du.
"Dikkat etsene be- Aa Aden sen miydin? Dikkat et be güzelim senden başka yok" Dedi ve sırıtarak ordan uzaklaştı. Maşşallah nur topu gibi bir yavşak. Arkadan bakakaldım o sırada Melis kahkaha ya boğuldu.________
Zil çaldı. Sırama geçtim ve uyumaya başladım. Tam dalıcakken rahatlatıcı bir sesle uyandım.
"Aden uyuma hoca kızacak"
Tom konuşmuştu. Hemen kafamı kaldırdım ve kitabıma döndüm.
"Saol hocadan şamarı yerdim galiba" dedim ve güldük.
Böyle böyle vakit geçti. Eve geldik. Melis sürekli Tom ile bizim diyaloğu konuşuyordu ve her defasında gülüyordu. Ah bu kız birşeyi abartmadan duramıyordu.
"Hadi ama Melis abartma lütfen!"
"Tamam tama- PUHAHAHA" Hafif bir şekilde koluna vurdum.TOMUN ANLATIMI İLE:
Aden çok tatlı ve güzel bir kızdı. Onu düşünmeden edemiyordum. Her daim aklımdaydı. Ben hiç bir kıza karşı böyle hissetmedim. Kızlarla sadece eğlenmek icin flörtleşirdim ama Aden öyle değil. Ona biraz yürümüş olabilirdim ama olsun. Onu elde etmek için elimden geleni yapıcağım. Sanırım Onu seviyorum. Bill sürekli Yanındaki kız Melis'ten bahsediyordu. O da benim düşündüğüm gibi düşünüyordu. Kalbimiz eridi bir kere vazgeçmeyiz bu sevdadan...
ADEN' E GERİ DÖNDÜK:
Sanırım onu seviyorum.... Onu düşünmeden edemiyordum.
"Melis gel biraz hava alalım."
"Harbi olm içim daraldı. Hazırlanalım hadi."
Benim kıyafetlerim:Melis' in kıyafetleri:
Hafif göz altıma kapatıcı uykulayıp, eyeliner çekmiştim. Şirin bir allık uyguladıktan sonra dudağıma gloss sürdüm. Melis te benzerini yapmıştı.
Dışarı çıktık. Bir kaç adım atar atmaz Arkadan tanıdık bir ses gelmişti:
"Adenn!"
Arkamı döndüğüm de bana seslenenin Tom olduğunu gördüm. Yanında Bill de vardı. Bize doğru yaklaştılar.
"Aden. Siz burada mı oturuyorsunuz?" Dedi Tom. Ben ise:
"Evet Hemen arkamızdaki bina, Yeni çıktık dışarı da siz de mi buralarda oturuyorsunuz?"
"Evet hemen arkamızdaki bina. Sanırım komşuyuz:) Ha bu arada naber?" dedi. Melis ve Bill bize sırıtarak bakıyordu ayrıyetten kulaklarına birşeyler fısıldayım gülüyorlardı. Ben lafıma devam ettim.
"İyiyim, seni gördüm daha iyi oldum. Senle iyi arkadaş olabiliriz bence hem ortak yönlerimiz çok:) Senden naber?" Ay fazla mı yürüdüm ya???
"Ben de iyiyim, seni görünce daha da iyi oldum. Ve evet arkadaş olabiliriz. Ortak yönlerimiz çok. Zamanla daha da ortak yönler çıkabilir:)" dedi. ALLAH'IM SANA DOĞRU GELİYORUM!!!! Kalbim fırlayacak şimdi bu nasıl samimiyet yaw birdaha aşık oldum resmen!!!!
Neyse.
Abartmadan konuya girdim.
"İşiniz yoksa bizimle dolaşmaya gelebilirsiniz. Tabii isterseniz."
"Zaten onun için çıkmıştık. Seve seve katılırız." dedi Bill. Tom da onayladı. Yicem bu çocuğu yaw.________
Aradan biraz zaman geçti, gerçekten çok kaynaşmıştık. Bizi evlerimize bıraktılar.
"Bunu daha çok tekrarlayalım. Hatta bir ara bize gelin eğleniriz." Dedi Tom. Bill de onayladı.
"Ben de aynı fikirdeyim. Siz de gelirsiniz bize."
"Ha bu arada bize numaralarınızı versenize." dedi Bill.
"Evet, tamamen aklımızdan çıkmış." dedi Melis.
Numaraları verdikten sonra Tom bize şu laf ile geldi.
"Bu arada farklı bir ülkeden mi geldiniz? Adınız biraz farklı da. Yalnış anlamayın adınız güzel fakat burada hic böyle adlar konulmaz."
Hemen atıldım.
"Evet yaklaşık 3 yıl önce Türkiye'den geldik. Onun için adımız bu kadar yabancı."
Bill girdi konuşmaya.
"Türkleri gerçekten severiz. İyi oldu böyle bir değişiklik." diyerek tebessüm etti.
"Zaten sana ısınmıştım iyice ısındım Aden:)" Vallaha kalbimi sökerim ortaya koyarım.
Ben de tebessüm ettim ve eve geçtik.
"Bakıyorum pek bi kaynaştınız aşkınızla Aden hanım LSKWJSKE"
"Bill ile gülüşürken ben bişey demiyordum Melis hanım NİHAHA"
Beni gıdıklamaya başladı.
"PUHAHHA TAMAM TAMAM LAFIMI GERİ ALIYORUM TAMAM PUHAHAH"
"Heh şöyle."
İyip aşşağı indik yemek yapacak dermanımız olmadığı için pizza söyledik.
Yemeği yedikten sonra Yatağa geçtik ve uyumaya başladık.
_________
Arama sesiyle uyandık. Arayan Tom du.
KONUŞMALAR:
Aden: Efendim Tom?
Tom: Uyandırdıysam kusura bakmayın. Hazırlanın beraber gidelim okula.
Aden: Tamam.
Tom: Gelince ararız.
Telefonu kapattıktan hemen sonra çabucak kahfaltı yapıp hazırlanmaya başladık. Giyeceğim kıyafet:
(Kulaklık yok.) Melis'in kıyafeti:
(Çanta yerine okul çantası, kulaklık yok.)
Hazırlandıktan sonra hafif makyaj yaptık. Arama geldi ve kapandı. Tom du. Aşşağı indik. Bizi bekliyorlardı. Hemen sarılıp yürümeye başladık. Okula gelmiştik. Çantaları sıraya koyduktan sonra güne devam ettik...
___________________________________________Selam, tekraradan ben! Biraz kısaysa kusura bakmayın. İşlerim çıktı. Fazla Yazamam maalesef. Oy atmayı ve düşüncelerinizi yazmayı unutmayın!