Bölüm 9

117 11 5
                                    

Kalbim hiç atmadığı kadar o kadar hızlı atıyordu ki. Bir an bunları rüya sandım. Ama çok şükür değil. Tom beni seviyodu. (GÜNAYDIN.)
"N-ne" Dedim şaşırarak. Yüzü düştü ve:
"Beni sevmediğini biliyordum-" Anında dudağına yapıştım. Duraksadı ama karşılık verdi. Sevdiğim çocuk beni seviyordu. Ayrıldık.
"Y-yani biz çıkıyor muyuz??" Dedi nefesi kesilerek.
"Seni öptüğüme göre evet." Dedim gülümseyerek. (Birdahaki hikayede bu kız abaza olmicak merak etmeyin widhkejshe) O anki sevinle bana sarıldı ve döndürdü. Bu bir rüya ise nolur uyanmıyım.(ş-şey askim bu bir hikaye ksudjsksjsj. Tamam anın ciddiyetini bozmicam)
"Seni çok seviyorum Aden ben hiç bir kıza karşı böyle hissetmedim." O an o kadar sevimliydiki.
"Ben de seni seviyorum Tom. Ve gözlerin..." Hep bana birileri yalan söylüyor hissi veriyordu. Ama Tom da öyle hissetmiyordum.
"Gözlerim mi. Çapak mı var yoksa?" Dedi. Çok tatlıydı. Gülerek:
"Gözler yalan söylemez Tom. Ve gözlerin hayatımda gördüğüm en dürüst gözler, senin yanında her zaman bir güven duygusu var. Ve sen bana kimseden almadığım o güveni veriyorsun... Sen benim için çok değerli olucaksın. Beni dünyanın en mutlu kızı yaptın, şimdi ise sıra bende Tom..." Gözleri dolmustu. Tanrım... Çok mu duygusaldı (saçma oldu la.) Bana sarılarak:
"Aden seni bırakmıyıcam. Hiç bir zaman. Her zaman yaninda olucam..." Anın hiç bozulmamasını istedim ama... Bozuldu(vay amk) Bana dolu gözlerle:
"Hadi ekmek almaya gidelim bizimkiler yer bizi valla jshdksksks" Gülerek markete gittik. 2 ekmek alıp eve geri gittik.
"Nerde kaldınız la." Kıkırdayarak içeri gectik. Bize şizofren tanısı koyacaklardı sjislskeosiwk.
Kahfaltı hazırdı ekmeyi masaya koyduk. Ve sofraya oturduk. Tom bana söyleyelim mi bakisi atti. Kafa salladım.
"Biz size bir şey söyliyecez..." Dedi Tom. Cümleye ben devam ettim.
"Biz... Çıkıyoruz." Dedim utanarak. Melis o anda içtiği suyu suratıma püskürttü. Çok şükür Yarabbi. Keksjwkjsjsjwk.
o anda bize sımsıkı sarılmışlardı.
"Sonunda be!" Dedi Bill.Nasıl yani?
"Nasıl ya! Sen nerden biliyorsun?"
"Tom sürekli seni anlatıyor. İlk defa senin için ağladı. Biz de Melisle..." Tom ile onları kovalamaya başladık ben Melisi yakaladım Tomda Billi. Onları gıdıklıyorduk. Şakalaşma bitince Tom:
"Hadi bir yemeğe çıkalım." Dedi. Kabul ettik. Hem okullarda tatildi. Hemen yukarı çıktım ve kıyafet bulmaya çalıştım. Şık olmalıydım. Ve en sonunda buldum:

Makyajım:

Şık olmuştum. Aşşağı indiğim de Tom bana bakarak peircingiyle oynuyordu. İyiye işaret!
"Bebeğim nasıl olmuşum?" Çenemden tutup kendine doğru çekti
"Aden libidomu çok yükseltiyorsun." Nefesim kesildi bir anda.
"A- O zaman çıkalım ha?" Dedim gözlerimi kaçırarak. Tam kapıdan çıkarken belimde bir el hissettim. Tomun eliydi. Ne kadar giydiğim kıyafet vücudumu örtsede elinin soğukluğunu hissedebiliyordum ve bu... (Arkadaşlar neden öyle bakiyosunuz imanli olduğum dan böyle yaziyorum aaa.) Her neyse. Hep birlikte arabaya doğru yöneldik. Bindik ve şarkı söyleye söyleye gittik.
Gittiğimiz yer müthiş bir manzaranın olduğu bir lokantaydı. Masaya doğru ilerlerken Tom sandalyemi çekti. Centilmen çocuk işte. Yemeklerimizi söyledik. Yedikten sonra ortaya şarap söyledik. Azıcık da olsa kafam dönüyordu. O yüzden kalktık ve arabaya doğru gittik.
"Nasılda hanımlar??" Dedi Bill.
"Manzara mükemmeldi." Dedim gülümseyerek. Yanimda oturan Tom:
"Kendinden bahsediyor olmalısın. Çünkü benim manzaram sensin..." Aboo az yavaş gel yaw. Suratım kızarmıştı. Anladı ve suratımı kendine doğru çekerek.
"Utanma gülüm." Weowow. Gülümsedim ve yanağına bir buse kondurdum.
"OOOOO" Dedi bill ardindan Melis ise.
"WOWOWOWOWOWOWO." Şapsallar yaww. Gülüşerek eve doğru gittik. Yarın okul vardı. Herkes evlerine dağıldı. Eve gittiğimde pijamamı giyip makyajımı sildim. Yatağa yattım. Melis uyumuştu bile. Ardından mesaj geldi. Tomdandı.

KONUŞMALAR:
Tommyy🎸🫀

Tommyy🎸🫀: Nasılsın güzelim?

Aden: İyiyim bebeğim sen?

Tommyy🎸🫀: Her an aklımdasın. Seni düşünmekten uyuyamıyorum.

Aden: Beni utandırıyorsun.

Tommyy🎸🫀: Sorun etme sevgilim. Utanınca tatlı oluyosun. Kızaran yanaklarını ısırasım geliyor.

Aden: Yarın her an yanaklarım kopabilir o zaman yerinden ha? Ksksklssk

Tommyy🎸🫀: Demedi deme. Seni şimdiden özledim...

Aden: Ben de çok özledim... Orda söylemedim ama... Sen de libidomu yükseltiyorsun Tommy.

Tommyy🎸🫀: Tommy mi? Hmmm sevdim. Duygularımız karşılıklı ha?

Aden: Öyle:)

Tommyy🎸🫀: Hadi yat güzelim. Yarın okul var yorgun olmanı istemem. İyi geceler...

Aden: Tamam Tommy. Sanada iyi geceler....

Konuşmalar bitmişti... Bu çocuğa gün geçtikçe iyice aşık oluyordum... Onu düşünerek uykuya daldım...

Sabah olmuştu. Rutin işleri yapıp, kahvaltıyı yaptıktan sonra kıyafetimi giymeye gittim. Bu sefer şort giyesim vardı değisiklik olsun:

Hafif makyaj yapıp çıktık. Herzamanki gibi kapıda Bill ve Tom vardı. Yanlarına gittik ve sarıldık.
"Askım şort kısa mı sanki?"
"Yoo. Zaten şort kıza olur. Ama bir sorun yok bence." Diyerek burnundan öptüm. Oyy benide kışkanıymışş... (what?)
Okula gelmiştik. Hepimiz sıralara geçtik ve öğretmeni bekledik...
___________________________________________

Selamm! Aklımda yeni bir hikaye fikri var. Onun için bu hikayeyi final yaptıktan sonra o hikayeye başliyacağim. Aklımda güzel fikirler varrrr! Oylar atıldı mıı??

Eyes Don't LieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin