Bölüm 6

131 14 11
                                    

Uyandığımda başımda şiddetli bir ağrı vardı. Bill ve Tom bizdeydi. Tom yanımda uyuyordu. Bill ve Melis kahvaltı hazırlıyordu.
"Başım!"
Bana döndüler.
"Oo Aden hanım dün iyimiydi bari?" diyip kahkaha attılar.
"Of ne alaka ya-" Biraz da olsa Tomla ne yaşadığımızı hatırlıyordum. Öpüşmüştük... Ve ben Tom a o kadar cringe şeyler söylemiştim ki. Utancımdan koşarak odama çıktım. Neler demiştim ben ya. Aklımı s- Kahvaltı hazır diye seslendiler. Zor da olsa kendimi aşaği inmek için zorladım. İndiğim de Tom uyanmıştı. Off napicam şimdi?

TOMUN ANLATIMIYLA:

Dün olanları hatırladım. Öpüşmüştük... Ben Adene çocuğunu doğuracağımı söylemiştim... Aklıma sıçayım. Aslında dudağı çok güzel- Of Tom kendine gel. Aden aşağı indiğinde yüzüme bile bakamıyordu. O da utanmiştı sanırım... Offff napicam şimdiii?

ADENE GERİ DÖNDÜK:

Tom da utanmıştı sanırım.
"Ee ne giyceksiniz siz?" Dedim. Melis başladı.
"Bill sabah siz uyurken kıyafet aldı."
Kafa salladım.
Kahvaltı hazırdı. Tek kelime etmiyorduk. Tom la ben yani. Kahvaltı bittikten sonra. Odaya çıktım üstümı değiştirmek için. Birden Tom girdi odaya. Sütyenleydim🤦‍♀️
"TOM NAPIYOSUN CIK HEMEN" Bakıyordu.
"TOM ÇIKKKK"
Farketti ve hemen çıktı. Off rezillik üstüne rezillik. Kıyafetim: (Melisinkileri koymicam artık)

Sadece allık ve dudağıma renkli nemlendiri sürüp indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sadece allık ve dudağıma renkli nemlendiri sürüp indim.

_______

Okula varmıştık. Dersin başlamasına yarım saat vardı. Tom bana:
"Ya Aden tamam ortada böyle bir seyy var ama nolur yabancı gibi durmayalım." Haklıydı.
"Böyle bir sey olmamış gibi sayalım Tom." dedim. Sarıldık. Kollarında tek huzur bulduğum yer. ama o beni dostu olarak görüyor... (Mal.)

   Ders başladı ve bitti. Tenefüse cıktığımızda Tomun yanına gene o kız gelmişti.
"TOM DAHA NE KADAR PESİNDEN KOŞUCAM???"
"Sana benim beşimden koş diyen yok diana. Anlasana istemiyorum seni."  Varoş bana bakıp.
"Bu orosbunun yüzünden demi??" Dedi alaycı bir sekilde. Herkes sasirmis bir ifadeyle bakarmen ben sinirimden kıpkırmızı oluyordum. Tom farketti ve kolumu tutarak "sakin ol" dedi.
"TOM BIRAK." Aniden kolumu çekip ayağa kalktım. Kızın üstüne yüriyerek:
"BİR DAHA TEKRARLA BAKAYIM" beni ittirdi ve.
"Kızım bir siktir git ya"
"YA ALLAHHH!!" diyip kıza şöyle güzel bir okkalı tokat attım. (OHHHH)
Herkes ayaklandı ve bizi izliyordu. Ben ise kızın saçına yapışmıştım. (GO GİRLLLL JSSİYSJW) Bana karşılık vermeye çalıştığı an tekme attım ve tekrar saçını çekmeye başladım. Kızı yerde sürüklüyordum. Öyle bir çekiyordum ki kopma sesini duyabiliyordum. Hoca yanımıza geldi ve bizi ayırdı. Avuç avuç saç vardı elimde. Çırptım.
"NAPIYORSUNUZ SİZ OKUL BURASI."
"hocam bana orosbu dedi ama"
"KIZIN HAŞATI ÇIKMIŞ ADENN! yüriyin müdürün odasına. Mal karı. Herneyse gittik. Kız iki çekşme ağlıyordu. Müdür ise bağırıyordu. Klasik azarlama işte.
"SIMDİLİK AFFEDİYORUM BİDAHAKİNE AFFETMEM. SIMDİ CİKİN." Cıktık. O piç koşarak lavoboya gitti. Ben ise hiç birsey olmamış gibi sınıfa gittim. Alkış kulaklarımı sardı. Hic kimse o kızı sevmiyordu belliki. Sırama geçtim. Melis geldi yanıma ve:
"Aden kızın anasını belledin içimin yağları eridi valla KSHSKSUSHSSJS"
"Gel bidahakine beraber olsun JSHSKSJSKS"
"Aden naptın ya. Korktum senden." Dedi Tom.
"Bana orosbu demicekti. Hem sen niye yüz veriyosun kıza."
"Yüz vermiyorum kendisi geliyo"
"Tamam o zman"
"Aden elinde saç kalmış hala JSJSKSJSJİSKSKWKSİWAOS" dedi ve elimi eline yerleştirip tek tek saçları aldı. Yicem yaw (YEME ARTK YETER)

________

   Böylece okul bitti ve evlerimize geçtik. Melis ise hala beni tebrik ediyordu. 😎😏
Yemek yedik ve Dedikodu yaptık derken saat geç olmustu. Hemen yattık ve bugünkü yorgunluğu atmaya başladım...

   Uyandığımda bir çift göz bana bakıyordu. Bu Tom du. Uykulu bir sesle:
"Tom senin ne işin var burada."
"Kahvaltıya çağırdı Melis."
"Sen niye benim odamdasın peki?"
"A- pardon rahatsız olacağını düşünmemiştim."
"O yüzden değil şapşal şaşırdım sadece" Dedim ve yanağını sıktım. (Knk sen yürümüyon ışınlanıyon jsjsnskskshaksk)
O saçımı okşayarak:
"Hadi gel inelim aşşağı" dedi ve gülümsedi. Yok gercekten yicem artk (🗿)
   Aşşağı indik ve Bill ile Melis kahvaltı hazır bir şekilde bekliyorlardı. Gerginlerdi neden acaba? Sofraya oturduk ve yemeye başladık. Bill bize:
"Size önemli bir şey diyeceğiz." Biz Tomla tıkınıyoduk. Tam su içmeye başladığım anda:
"Biz bill ile sevgiliyiz" dedi Melis. Suyu Melisin suratına püskürttüm.
"NEEE?" diyerek Melis ve Bill e sarıldım.
"Çok sevindik" dedi Tom güler yüzle.
"Suratıma püskurtmeseydin iyiydi jshdhskjd"
"Ya ne bili boşluğuma denk geldi skshduheslks" Gülüştük. Melis suratini sildi. Ben de Hazırlanmak için yukarı cıktım:

 Ben de Hazırlanmak için yukarı cıktım:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

   Hava serindi. Kış yaklaşmıştı artık. Hemen aşşağı indim. Herkes giyinmişti.
Çıktık hemen.

   Okula gelmiştik. O mal kız yüzüme bakamıuordu hahaytt.

   Ders başlamış ve bitmişti. Gene o kız geldi ve.
"Aden ben özür dilerim"
"Kes lan! bak işine." Gitti üzülerek. Hepimiz gülüşüyorduk. Melis lavoboya gitti ardından ise Bill ehehheh.
Tom gene bana çilekli süt almıştı.
"Tom para harcama artık yeter."
"Tamam tamam ic hadi"
İçmeye başladım ve mutluluk hormonum arttı. skueksksjs
"Saol tom"
"Önemli değil prenses." Diyerek göz kırptı. Off burası hir harika udydhwksjw.
Ders zili çalmışti. Ve ders resim di. Hoca herkesin bir resim çizip kendi halinde takilmamızo söyledi. Gostermeyebilirmişiz. Euhuu. Çizmeye başladım. Ama bir şey vardı. Tom beni çiziyordu. Farkettiğimde hemen ters döndürdü. Ama dostluk namına yaptığı belliydi... (DOSTLUGUNA SİCİM)
"guzel ciziyordun Tom"
"A- S-saol" dedi utangac bir sekilde. Önüme döndüm.

   Okul bitmişti hepimiz evlerimize dağılmıştık. Mutlu mutlu telefonumla oynuyordum. Taaki bir bildirim gelip gözlerimin dolmasına kadar dı...
___________________________________________

   Gene heyecanlı yerde kestim ehe. Yıldızları atın bakimmmm!

Eyes Don't LieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin