Arkadaşlar Merhaba! Tetenoz aşısp olduğum için biraz geç yazmış olabilirim. Ama şöyleki, kitabı okuyorsunuz, oylamadan geçiyorsunuz. Ben bu hikayeyi umutla, emekle yazıyordum ama sizin de yardım etmeniz gerek. Ben devam etmiyeceğim yoksa. Ya da eğlencesine yazıcağım. Sizleri seviyorum. Yıldız atmayı unutmayın. İyi okumalar...📖💋
___________________________________________O an şok içinde Melis ile birbirimize bakıyorduk.
"J-jake!"
"Aden yardım et. Yoksa Tomun elinde kalıcağım."
"TOM MU!!!" dedik Melisle.
Arkadan sinirden suratı kıpkırmızı olmuş Tom belirdi.
"GEL LAN BURAYA SENLE İŞİMİZ BİTMEDİ" diyip Jake'e yumruk attı. Bu yumruk onu çok sarsmış olacak ki bayıldı.
"TOM NAPTIN SEN YA ÖLÜRSE!"
"Ölmez merak etme."
"tom. OLM ÇOCUK GİTTİ LAN."
Tom çocuğu içeri taşıdı. Aradan yarım saat gecti fakat jake hala uyanmadı."
"Off uyanmıyo. Tom başımıza bela açıcaksın."
"Kolonya var mı?"
"Var."
Melis kolonyayı getirdi ve Jake'in bileklerine, yüzüne sürdük. Yavaş yavaş ayılıyordu.
"Jake! İyi misin biraz daha."
"Neden onu bu kadar önemsiyorsun??" Dedi Tom.
"Tom çocuk ya ölseydi. Hapise mi girmek istiyorsun?? Ben seni önemsiyorum Jake'i değ- Ne diyorum ben ya!!"
Tom Jakein yakasından tuttu ve dışarı çıkardı.
"Şimdi siktir ol gözüm görmesin seni!" Jake birazda olsa eve gidecek hali vardı. Merdivenleri indikten sonra Tom iceri girip kapıyı kapattı.
"Tom bari evine bıraksaydın. HASS- YA POLİSE GİDERSE. TOM NİYE BUNU YAPIYORSUN YA NİYEEE???"
"Polise gidemez merak etme."
"Tom biliyor musun? senin bu bilmişliğinden gerçekten bıktım."
Tom bana şaşırmış gözlerle:
"N-ne yani yoksa-"
"Düşündüğün şey değil ama- YA HAPİSE GİRERSEN NOLUCAK BEYİNSİZ?"
Tom bana sarıldı. Ben ağlıyordum. Ben Tomu önemsiyorum, seviyorum... Sevdiğim kişinin gözlerimin önünde hapiste cüruyup gitmesini istemem, kimse istemez değil mi?
"Tom..."
"Bana birşey olmiyacak emin ol..."
"Birdaha böyle birsey yapma Tom lütfen!"
"Yapmıyacağım söz."Birkaç saat sonra sakinlestik. Melis hala şoktaydı. Olanlar anide olmuştu neye ugradık... Onu bile bilmiyoruz.
"Neden daldın çocuğa Tom. Aden haklı ya hapise girseydin?"
"Polise gidecek kadar götü yemez onun. Hem sevdığim kı- Yani bir dostuma istemediği sürece kimse yürüyemez."
Tomun bu hareketi çok ince ama öldürecek kadar ileri gitmemeliydi. (Hala anlamadın mı salaq)
Ben Toma kızarık gözlerle masum masum bakıyordum.
"Tom ileri gittin ama."
"Olsun senin için- yani hepimiz için degerdi." Dedi. Yarın balo var umarım gözlerim şişmez.
"Ben gideyim siz de sakinlesin ve kendinize gelin. Hepsi iyiliğin için-"
"Tom tamam kapatalım konuyu." dedim ve Tomu kapıya kadar eslik ettim."
"Özür dilerim Aden..."
"Özür dilencek birşey yok Tom. Sadece kızgınım. Hadi Bill merak etmesin." dedim. Üzgün bir ifadeyle gitmişti.Yukarı çıktık.
"Sence bunları yapması dostluğa mı işaret yoksa-"
"Melis uyu hadi."
"Of tamam"
Hala olayın şokunu atlatamamıştım. O kadar endiselendim ki Tom için... Gözlerimi kapattım ve iyi hayaller kurarak uyumaya çalıştım. Hayallerimde ise Tom vardı...Melis ani bir panikle beni uyandırdı.
"KALK LAN!"
"noluyo ya- GEC Mİ KALDIK."
"Hayır deli kuşkane uyanman içindi saat daha 9 isjwksishs"
Balo akşam saat 7 deydi. Ve biz 9 da kalktık. Ne var biraz uyusaydim...Kahfaltı yaptık, kahfe içtik, dedikodu yaptık derken saat 5 buçuk olmuştu. Hemen yukarıya çıkıp balo için elbise seçtik. Benim elbisem: