5.rész

16 2 0
                                    

08.31.

Austin Miller

Szélsebesen ülök fel az ágyam tetejére. Ma kell beköltöznöm a hotelbe. Félek. Amikor lefoglaltam a szállást ügyeltem arra, hogy keleti fekvésű legyen a szoba. Édesanyám azt mondta, hogy az szerencsésebb. Neki mindig igazat adok, ő az egyetlen nő akinek hihetek.

Miből fogom fizetni a szállást? Honnan lesz pénzem? Csak erre a hónapra tudtam kifizetni.

A telefonom folyton folyvást rezeg. Két személy szokott így írni nekem. Anya. A másik Sarah. Utóbbinak nem igazán örülnék.

Csak ne Sarah. Csak ő ne!

Mély levegőt veszek ami józanító hatással van az agyamban. Lassan nyúlok a 11-esem felé. Elég ránéznem, hogy ismét szívinfarktus kerülgessen.

Sarah üzenete: Szia!
Sarah üzenete: Mi jogon törlöd a beceneveket?!
Sarah üzenete: Haloo! Miller!!
Sarah üzenete: Mit csinálsz?!
Sarah üzenete: Halooo! Írj!!
Sarah üzenete:!!

Levegő beszív, kifúj! Nem kell rá válaszolnom. Vagy mégis? Úgy érzem már semmi sem a régi. Én sem vagyok a régi.

Unottan megyek ki a konyhába és nyitom ki a hűtőt. Kiveszem a nagy ballon tejet majd visszazárom a hűtőt. A tányérok közt nagy nehezen találtam meg a müzlis tálat és kiveszem mellőle a Lucky Charmsot.

Kéne egy kis stílus váltás. De egyedül nem fog menni. Ki az aki segíthet? Mai napig úgy öltözöm, ahogy annak idején Sarah megformálta. De ez nem én vagyok. Új külső kell!

Halkan nyílik az ajtó. Lassan fordulok a hang irányába. Álmos, kómás fejjel jelenik meg az a kedves csábmester aki az éjszaka közepén képes volt felhozni egy kedves haver urat. Természetesen tárgyalás miatt.

-Jó reggelt, de kómás vagy öreg!-szólok hozzá két kanál müzli között.-Hosszú volt az éjszaka?-kacsintok rá.

-Neked meg gecis a szád!-kiált rám ami enyhén meglep tőle.

-Stílust akarok váltani. Teljes átalakulásra van szükségem.-törlöm meg a szám ami vélhetőleg tejes, mivel utalt rá Zion is csak ő kicsit vulgáris volt.

-Igazán rád férne, ha már kávét sem főztél nekem.-nyúl a bögréjéért és elindítja a kávé gépet.-Egyébként mire gondoltál? Ruha? Haj? Esetleg tetkó? Vagy kocsi?-mér végig ami kicsit szokatlan tőle.

-A hajam az jó lenne így, öltözködési tanács adásra lenne szükségem.-vakargattam a tarkóm.-De tudod, legyen meg az a szeretem a könyveket, de nem vagyok ratyi imidzs.-Zion leül a kavéjával a kezében.

-És mikor költözöl a koliba?-nem hiszem el.-Ez hogy a francba jön ide?-teszem szóvá gondolatomat.

Miért váltott témát? Talán zavarom? Nem akarok a terhére lenni. De annyira félek a kolitól. Még szerencse, hogy a szállodát nevezhetem kollégiumnak.

-Csak azért mert ha jónak látod elmehetnénk előtte akkor a ProShopba vagy a Nikeba.-vakargatja a tarkóját miközben az öngyújtójával szórakozik.

Téves SzobaWhere stories live. Discover now