Глава 1

50 0 0
                                    

Мартін прокинувся зранку, з вікна був прохолодний вітерець, але приємно освіжаючий повітря кімнати, в квартирі стояв свіжий запах лохини. Сьогодні був вихідний, поспішати нікуди не треба було, тому Мартін повільно встав із ліжка і пішов в ванну кімнату, щоб зробити всі ранкові процедури.

/Я вмивався, але потім після п'ятихвилинного роздивляння себе в дзеркалі, я вирішив, що краще прийняти душ./

Мартін завжди довго приймає душ. Не тому що він довго миється, а тому що його завжди там відвідують різні думки дивні і корисні, хороші і погані.

Коли брюнет вийшов з душу,він обкрутив навколо торсу рушник і пішов в гардеробну. Оскільки він був один в квартирі, тому натягнув на себе труси і пішов робити собі каву.

В очікуванні доки чайник закипить, хлопець вирішив написати в спільний чат зі своїми друзями, Крісом та Бояном.

- Добрий ранок пацкі, що робите?

Поки він чекав на відповідь хлопців, зробив каву та після не довгих роздумів, вирішив піти на балкон. Благо Мартін жив на десятому поверсі і там ніхто його не міг побачити голим.

Цю квартиру йому подарували на двадцятиліття батьки. Хоча хлопцю вже двадцять чотири роки, він досі не знаходив часу та грошей на те, щоб якось її облаштувати. Бо Мартін жив з батьками до двадцяти трьох років. Але лише рік тому він переїхав у Любляну в цю квартиру. Тому тільки зараз він почав задумуватися про це.

/Треба буде колись знайти час, щоб купити собі більше речей на квартиру, бо виглядає так ніби то тут якийсь маніяк живе. Занадто тут все сіре і нудне. Все! В неділю точно сяду і почну хоча б дивитись різні речі на амазоні, а то якщо я хочу запрошувати до себе Бояна, то треба хоч вигляд в хаті нормальний мати./

Хлопака витягло з думок дзенькотіння нового повідомлення. Розблокувавши телефон, на Мартіна чекало повідомлення з чату ‘’SSF’’ від Кріса:

- Привіт, я зараз на роботі, тому па па, бо клієнтів багато.

І водночас прийшло і від Бояна повідомлення :

- Привіт, я тільки проснувся. А ти шо?

Мартін подумав запропонувати піти кудись

/Давно вже не тусили разом, може підем кудись?/

- Як вам ідея піти у кіно? І так вихідний день. Робити що нема. І плюс давно вже не тусили разом.

Історія про створення гурту, але з великою передісторієюWhere stories live. Discover now