Мартін подивився на годинник. Вже була 12:00. А це означало, що у Кріса почалася обідня перерва. Тож хлопець направився у сторону кав'ярні, де працює його друг.
Коли він підійшов до кафе, Мартін побачив Кріса, що стояв на дворі, курив цигарку і думав про щось своє.
- І знов привіт, Мартіне! Так, що у тебе була там за розмова?
- То буде відносно довга розмова. Тож, може підемо десь сядемо? - запропонував Мартін.
Курець показав йому руку з цигаркою і сказав.
- Ходімо у парк сядемо?
Кивнувши головою в знак згоди з цією гарною ідеєю, Мартін вже почав важливу для нього розмову.
- Тут таке діло... У мене з'явилася закоханість до однієї персони,- обережно почав хлопець, він дуже хвилювався, але Кріс його дуже уважно слухав.
- Продовжуй, - намагаючись заспокоїти приятеля, бо було помітно, що той дуже хвилюється.
- Але я майже впевнений на 90 відсотків, що то нерозділене кохання, але я розумію, що якщо не спробуєш, то не дізнаєшся. Але якщо після свого зізнання я втрачу ту людину... То...- по тілу пробігли мурахи від розуміння того, що він може втратити свого ліпшого друга через свої почуття. А може навіть і двох.
Кріс одразу ж зрозумів, що то не просто аби хто, бо Мартін вже раніше розповідав колись, що він закохувався, але тоді не було такого хвилювання, тож це означало, що там щось набагато серйозніше. Він не знав, як заспокоїти Мартіна, тому просто мовчав. На думку Кріса, це був найкращий варіант.
- Так от. Як ти пам'ятаєш, то я тобі вже багато розповідав про мою закоханість до різних людей. Але така справа, що всі ті рази то були... Ем, дівчата...
І в цей момент Кріс все зрозумів. Темноволосому було так важко розповідати, бо боявся засудження зі сторони Кріса, зі сторони тієї людини, яка його підтримувала і допомагала в різних важких ситуаціях і завжди витягувала із будь-якої проблеми і вміла знайти підхід до Мартіна в якому би він не був би настрої і стані.
Але Кріс поки що навіть і не здогадувався, що темноволосий йому скаже, що він не просто любить хлопців, а що то буде їх друг.
- Як ти вже мабуть зрозумів, що мені подобається хлопець. Але я не хвилююсь за те, що ти мене можеш засудити, що я тепер бі... Просто проблема в тому...
ВИ ЧИТАЄТЕ
Історія про створення гурту, але з великою передісторією
HumorЦе ау про трьох студентів і їх ще двух друзів, яких об'єднала одна мрія... стати музикантами. Проходячи через багато пригод, цікавинок і проблем вони стають гуртом. Але як потім розвиваються події ви і дізнаєтесь коли прочитаєте...