4. Bölüm

222 26 0
                                    

Felix gözlerini art arda gelen +4 bildirim ile açtı. Yatakta oturur bir pozisyona geldikten sonra telefonu eline aldı ve mesajları açtı. Hyunjin'den di...

Kedi koruyucusu
"günaydıııııııınnnnn"
"Feliiiiiixxx"
"bu gün buluşalım mı?"
"seni çok özledim"
Görüldü
07,21

Felix gözlerini devrirerek telefonu kapattı, yataktan kalkarak odanın banyosuna girdi. Felix ve Hyunjin 8 aydır çok yakın arkadaşlardı.
Sürekli buluşuyorlardı. Ama sadece bu kadar, ne hyunjin felix hakkında, nede felix hyunjin hakkında birşeyler biliyordu.

Hızlıca rahatlatıcı bir duşun ardından üstüne siyah bir oversize tişört ve altına siyah bir eşofman giydi. Yatağın üzerine bıraktığı telefonu aldı ve hyunjin'e yanıt verdi.

Sarışın
"Sanada"
"nerde buluşmak istiyorsun?"
Görüldü
09,48

Mesajın atılmasıyla birlikte hyunjin hemen çevrimiçi oldu ve cevap yazdı.

Kedi koruyucu
"basket oynamak ister misin?"

Sarışın
"elbette"

Kedi koruyucu
"O zaman chayeo kolejinin basket sahasında bir maç yapalım mı?"

Sarışın
"Tabiki"
"ezip geçeceğim"

Kedi koruyucu
"HaHaHa"
Görüldü
10;00

Telefonunu yatağın üstüne fırlatan felix aşağıya inerek güzel bir kahve içerek Hyunjin'i nasıl ezip geçtiğini düşlüyordu.

༺༽༼༻༺༽༼༻༺༽༼༻
Felix chayeo kolejinin önünde hyunjin'i beklerken bir yandan da yanından geçen bir baba ve çocuğa bakıyorlardı. Çocuk babasından pamuklu şeker istedi ve babası ise ona 2 tane mavi ve sarı olmak üzere 2 tane pamuklu şeker aldı. Çocuk sevinçle babasının boynuna sarıldı ve onun yanaklarını öpücük ile donattı. Felix karşısında dönüp bir "iyi bir gün" geçiren baba ve çocuğa bakıyor, birde çocukluğunu öldüren babasına. Felix'in gözlerinden 2 damla yaş süzüldü. Neden onun gibi değildi? Neden birileri gülerken birileri ölüyordu? Neden çocuklar çoşku içinde "baba" derken, Felix ablasının cesedine sarılarak "Baba!" diyordu? Neden o diğerlerinden farklıydı? Kader miydi yoksa ölüm müydü?

Felix sağ omzundan dürtüldüğünde sıçrayarak kabusları olan çocuklukluğundan kurtulmuştu. Gelen Hyunjin'di. Hyunjin karşısındaki siyahlara bürünmüş çocuğun gözlerinden akna yaşlara bakarak iç çekti. Birşeylerin yanlış ve eksik olduğunu biliyordu. Eksik olan parçanın Felix'in çok canını yaktığını da biliyordu. Yardım etmek istiyordu.

Hyunjin
"anlatmak ister misn?"

Felix o zamana kadar hiç yapmadığı birşey yaptı ve 8 aydır hayatında olan yabancıya sarıldı. Sarıldı ve hıçkırıklar eşliğinde ağladı. Hyunjin kendisine sarılan çocuğu reddetmedi. Onu sarıp sarmaladı ve belkide 5 dakika boyunca Kolejin önünde öylece sarılarak ağladılar.

Hyunjin
"gel şuraya oturalım"

Kendisine sarılan çocuğun omuzlarında tutarak yan taraftaki tahta banka götürdü. Felix oturduğu an hemen hyunjin'den özür diledi.

Felix
"Az önce yaşanan olay için özür dilerim. Özel hayatım ile ilgili bir probl-"

Hyunjin
"anlat felix"

Felix çocukluğunda gördüğü katliam ve az önce gördüğü mutlu çocuğu anlattı. Hyunjin ağlayan çocuğu tekrar kolları arasına alarak saçlarının arasına minik bir öpücük kondurdu.
Felix onu saran kollardan kurtularak bu duygusal havayı bozmaya çalıştı

Felix
"Aman boşver be. Hadi basketbol oynayalım"

Hyunjin Felix'in ne yapmaya çalıştığını bildiği için itiraz etmedi. Onu onayladı ve basketbol maçına başladılar.

༺༽༼༻༺༽༼༻༺༽༼༻
Maç arasında mola verdikleri sırada Felix hyunjin'e yaklaştı. Ne yapması gerektiğini bilmiyordu fakat yapması gerektiğini biliyordu. Ona soran gözlerle bana Hyunjin'e doğru bir adım daha yaklaştı.

Felix
"Kabul etmek zorunda değilsin"

...

"Sevgilim olur musun?"

Hyunjin ani gelişen bir çıkma teklifi ile şoka uğrarken Felix karşısında cevap bekliyordu.
Birkaç saniyelik sessizliğin sonunda Felix gitmek için hamle yaptı fakat Hyunjin onu belinden yakalayarak kendine doğru çekti ve dudaklarını çok, çok hafif bir şekilde Felix'in dudaklarına sürtdü

hyunjin
"bana kaba kuvvet uygulamadığın sürece sonsuza kadar evet"

-------------------------------------------------------

Hyunjin ve Felix basket oynamayı bırkamış, ilişkileri hakkında konuşuyorlardı.

Hyunjin
"bak Felix ben kaba kuvvete gelemem. Eğer bana bir kez olsun bile vurmayı göze alırsan beni unut"

Felix
"söz veriyorum sevgilim. Ne sana, nede bir başka canlıya bundan sonra vurmak yok!"

Hyunjin yanında oturan katiline sarıldı... 

Vurma Sevgilim... ●Hyun//lixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin