5. bölüm

225 27 9
                                    

İkilimiz 1,5 yıldır sevgili ve şaşırtıcı şekilde Felix sözünde durdu ve o andan itibaren bir karıncaya bile zarar vermedi. Hyunjin onun yıllardır beklediği antidepresanı gibi ve sanki bir anda hayatına girerek simsiyah olan  hayatına renk verdiğini düşünüyordu.
Sevgilisini çok seviyor ve ona deliler gibi aşıktı. İkilimiz gelecek hayallerinde evlenip, kocaman bir basketbol sahası olan bir ev tutmayı düşünüyorlardı hatta bunun için Hyunjin işe bile başlamıştı. Hayalleri vardı...
Herşey çok güzeldi, herşeyden önce ikilimiz çok mutluydu. Fakat ne olursa olsun Felix'in içinde yatan sadist kişiliği  %100 ölmemişti, elbet birgün ortaya çıkacaktı

-------------------------------------------------------

İkilimiz parkta yürüyüşe çıkmıştı. Bir banka oturup ellerindeki mısırları yiyorlardı. Hyunjin'in gözleri 3 saniyelik yan bankta oturan adama kaymıştı. Adamı yıllar önce ölen babasına benzettiği için bu onun hoşuna gitmişti. Tam Felix'e de bu duygu ve düşünceleri paylaşmak için başını çevirmişti ki Felix sevgilisini başka bir adama bakarken yakaladı. Herşeyi yanlış anlamıştı fakat sevgilisini dinlemiyordu!!

"SEN BENİ GÖZÜMÜN ÖNÜNDE NASIL ALDATIRSIN HADSİZ ADAM!!"

Diyerek bağırıyordu. Hyunjin yaşadığı şoktan çıkmaya vakit bulamadan Felix onu kolundan tuttuğu gibi eve sürükledi. Hyunjin sevgilisinin huyunu bildiği için yol boyu onu sakinleştirmeyi denedi ama Felix onu duymuyordu bile!! Sevgilisini bir hiç gibi odanın mutfağına doğru fırlattı. Evet, fırlattı diyorum çünkü bunun başka açıklaması yok. Felix dış kapıyı kitledi ve mutfağa geçti, Hyunjin'e bağırmaya başladı. Hyunjin sorularına cevap vermek yerine onu sakinleştirmeye çalışıyordu çünkü sinirliyken onu tatmin edebilecek bir cevap vermesi mümkün bile değildi.

"BENİ NASIL ALDATIRSIN HOŞAF HERİF!! CEVAP VER!"

"sevgilim birazcık sakinleş"

SEVGILİM DEME BANA!!"

Hyunjin'in bu suskunluğu Felix'i daha çok deli ediyordu. Hyunjin artık korkudan Felix'e cevap bile veremiyordu.

" UTANMASAN GÖZLERİNLE ADAMI SİKECEKTİN!!"

"y-yanlış a-a-anladın"

"KES!"

ve evet... Korkulan oldu ve Felix sevgilisinin suratına yumruğunu geçirdi. Yumruğun sertliği ile dengesini kaybeden hwang sandalyenin ayağına takılarak yere düştü. Felix, Öfke ve hazmedememe duygusu ile masanın üstünde duran bıçağı alarak sevgilisinin üstüne atladı ve onlarca kere bıçağı sapladı. Babası gibi... Hiçbirşeyi umursamadan her seferinde daha sert sapladı bıçağı. Babası gibi... Altında ölüm haykırışlar atan çocuğu umursamadan ayağa kalkarak evden çıktı. Babası gibi...
6 saattir evde olmayan Felix eve kör kütük sarhoş hali ile geldi ve kapıdan içeriye girdiği gibi kendisini yere attı. Sevgilisinin cansız bedeninin yanına...

Vurma Sevgilim... ●Hyun//lixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin