Felix gözlerini açtığında sevgilisinin cansız bedenini görünce dün gece aklına geldi ve panik atak geçirmeye başladı-HAYIR!! Hayır naptım ben. Hayır. Hayır. Hayır. Hayır HYUNJİN! UYAN SEVGİLİM!!
Diyerek onu uyandırmaya çalıştı ama çok geç... Hyunjin öleli 12 saati aşmıştı. Bütün mahalle Felix'in yardım çığlıkları ile uyanırken sevgilisi uyanmadı...
Felix artık bir psikopatlığın yanında şizofreni olmuştu. Hyunjin öldükten sonra onu durdurabilecek ne ablası vardı nede bir sevgilisi... Felix artık özgür olduğunu düşündüğü için tekrardan kaba kuvvete baş vurdu ve onu rahatsız eden herkesi öldürmeye yöneldi. Ama hayır bu sefer diğerlerinden farklıydı.
Felix daha küçük çocuğa vuramadan Hyunjin'in o gece ki sesini duydu.+vurma sevgilim... Korkuyorum
Felix o akşamın gecesine geri döndü ve sevgilisini yerde kanlar içinde bir kez daha gördü. Gerçekten de kırmızı sana hiç yakışmıyor Hyunjin.
༺༽༼༻༺༽༼༻ ༺༽༼༻
Felix Hyunjin öldükten sonra tekrardan kontrolünü kaybetmeyi ve herkesi tekrardan öldürmeyi bekliyordu fakat Felix birine ne zaman vurmak için hamle yapsa Hyunjin'in sesi ve o günki kanlı görüntüsü gözünün önüne geliyordu. Artık bu kontrolden çıkmıştı ve koltukta otururken bile Hyunjin gelmeye başlamıştı. Felix çok pişmandı fakat artık geri dönüşü yoktu. Felix bir gün yemek yaparken hyunjin tekrar geldi. Felix her zamanki pişmanlık duygusu ile kriz geçirmeye başladı-HAYIR!! Hayır git! Gerçek olmadığını biliyorum...
+lix, sakinleş. Bana vurma demiştim...
Hayallerimi aldın benden sevgilim.Dedi bu kelimeler felixin kalbine bıçak gibi saplandı ve Felix Hyunjin'in gitmesi için yalvarsada nafile. Hyunjin hala orda gözlerinin önünde. Felix daha fazla yaşadığı krize katlanamadı ve kalp krizi geçirerek hayatını kaybetti...
SON
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vurma Sevgilim... ●Hyun//lix
Mystery / ThrillerAblasının doğum gününde kendisi için aldığı hediye yüzünden babası tarafından öldürülen ablası ve ablasının çığlıkları arasında ölümünü izleyen Lee Felix...