Yangın

166 13 6
                                    


Ve tarih 16 Ağustos Halil Galatasaray'da. Ben zaten gideceğini düşünmüyordum. Öylesine söylemiştim o lafları. Bu arada Halil geldiğinden beri 2 gol attı. Aferin çalışmış bu sene. Ama azıcık soğuk gibi geldi. Takımda çok fazla kişi gitti çoğu kişiyi tanımıyor belki yabancı kalmıştır biraz, o yüzdendir bu soğukluğu. Seher'i de buldum bu arada. Daha doğrusu ben değil annem buldu getirdi buraya. Karşı komşum oldu. Halil de yan evde kalıyor. Hala sevgilisini göremedim. Fake hesaptan da yazdım ama çok yüz vermedi.

"Selam kocam"

"??"

" Nabersin"

"Ben seni her yerden engellemedim mi? Hesabımı nasıl buldun?"

"Nasıl mı buldum? Valla fotoğraflar falan güzel tam benliksin hee Dervişoğlu"

"Engellim mi seni?"

"Bence sen benden hoşlanmaya başladın daha fazla konuşursan aşık olursun. Doğru mu canım?"

" Kendi kafanda kurduğun şeylere inanma.  Çoluk çocukla uğraşamam yazma artık"

" Ayıp ediyorsun bak"

" Kim olduğunu ne zaman söylersin tahminen?"

" Söylemeyi düşünmüyorum canım"

" Hopp profil gitti"

" Çok ayıppp"

Bu yaşandı işte. Hayır ne bu naz anlamadım ki... Ne diyorum ben ya, Halil bana niye naz yapsin? Kafam allak bullak bu günlerde var ya. Hep antrenman maçta aklım. Turları çok güzel geçiyoruz da taraftar bana taktı bu aralar..

"Kerem ne anlatıyon kardeşim Allah için?"

" Yunus mal mısın? Sana günlerimin nasıl geçtiğini falan fistan anlatıyorum sinir etme beni"

" Ben gidiyorum başımı ağrıdı senin yüzünden. Geldiğimden beri Halil. Görende sanır Halil'e aşık puhahahah"

"Çok komik"

"Günlük tutsana sen"

"Sebep?"

"Ne sebep? Her saniyeni bana anlatmak yerine git yaz"

Bu da iyice şımardı Haa. Sanki her saniyemi anlatıyorum.

" Ya hadi git"

Yunus'u evden gönderdim. Kapıya kadar gittik.

Yunus arabasına binerken Halil'i evine geçerken gördük.

"Oooo seninki burda"

Diye fısıldadı Yunus. Halil duydu mu bilmiyorum. İnşallah duymamıştır.

" Ne benimkisi lan"

Yunus'un omzuna 2 kere vurdum yavaşça.

Halil bize bakarak seslendi

Halil: Selam beyler

Yunus: Selam canım

El salladı Yunus.

" sende selam versene lan pirine"

" Verim mi?"

"Ver tabii"

Kerem: Selam Halil

Halil: Selam

Dedi kısık bi sesle. Hızlıca evine girdi. Yunusla güler bi yüzle selamlaşırken bende noldu amk???

Akşama doğru balkonda yemeğimi yerken Seher'i Halil'in evine girerken gördüm. İyice baktım o da bana baktı.

Halil güler yüzle kapıyı açınca iyi meraklandım. Hemen Yunus'u aramak için telefonu kaptım elime.

Mektup ( bxb ) Kerem AktürkoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin