Kayıp

228 16 24
                                    


Saat 06:00


Buluşmanın olacağı güne 1 gün var, ve ben Seher'i nasıl bulucam?? Pff banane Halil'in sevgilisinden ya? Sanki umurumda. Otururum yarım saat falan kalkar giderim sonra. Ne gerek var öyle tanışmalara. 

Kahvaltı yapmak için mutfağa gittim. Güzel güzel ekmeğime reçelimi sürmüş yerken Yunus aradı.


"Alo"

"Naber len"

"Hiç havamda değilim Yunus"

"Niye?"

"Halil sevgili yapmış, Seher'i getir tanışalım diyor. Ve daha kötüsü o fake hesabın benim olduğumu anlamış büyük ihtimalle. Ama bundan da daha kötüsü var"

"Daha kötü ne olabilir Kerem? Ne yaptın?"

"Seher'in nerede olduğunu bilmiyorum. Yarın buluşuyoruz"

"Hmm anladım. Baya kötü olmuş knk"

"Ne yapmalıyım"

"Bilmem"

"Ne demek bilmem? "

"Ben mi buluşturuyorum olum ya? "

"Yunus yardım ett"

"Ne yapabilirim ben ya? "

"Bilmiyorum"

"Sen kapat ben sana geliyorum"

"Tamam"


Dertsiz başıma dert açtım iyi mi? Hayır sen en başta yaptın hatayı. Senin derdin ne ki Halil'le uğraşıyorsun.. Acaba ben olduğumu anlamış mıdır? O kadar zeki değil bence ya.


Dolaba kahvaltılıkları yerleştirirken kapı çaldı. Bir umut belki Seher'dir diye koşarak gittim. Gelen Yunus, sevgilisi, Yusuf, Kazımcan, İcardi, Abdülkerim ve Mertens' di. 


Yunus: Hoş bulduk kardeşim hadi çekil de geçelim bakma avel avel

Tuğçe: Çok güzel kekler aldııkk

Mertens: Selam


Herkes geçtikten sonra Yunus'u kolundan tutup kenara çektim.


Kerem: Gerizekalı ben sana Seher'i bul dedim. Tüm takımı topla gel mi dedim?

Yunus: Akıllı tavşan Momo muyum ben lan ben tek başıma koca İstanbul'da bir kızı bulayım???

Kerem: Hadi hepsine bir bahanen olsun, İcardi' yi niye getirdin beyinsiz Yunus? Kızı kokusundan mı bulacak?

Yunus: Hahaha çok komikmiş kardeşim, sen dalga geç ben senin için uğraşayım ohh

Kerem: Bak seni döverim


Abdülkerim: Hoopp, gençler getirdiniz bizi buraya olay var diye

Yunus: Geliyorum abiimm


Yunus beni itip yanlarına doğru gitti. Hala olayın şokunu atlatamadım. Bu kadar insan bir Seher için mi geldi buraya. Of Yunus off.

Salona gidip tekli koltuğa oturdum. Yunus anlatmıştı zaten ben gelene kadar her şeyi. 


Yusuf: Bunun için mi geldik buraya?


Yusuf bunu diyince Yunus'la göz göze geldik. Bu salak Yunus milleti nasıl getirdi de burada öğreniyorlar olayı acaba?


Kerem: Yusuf sen bilmiyor muydun?

Yusuf: Kerem'in evde buluşalım acil olay var dedi


Tekrar Yunus'a döndüm ve sessizce 

"Allah belanı vermesin senin"


Kazımcan: Bence Kerem sen annene bir sor kızı, sonuçta o getirmiş buraya

Yunus: Haklı bence

Kerem: Sen sus Yunus.

Kerem: Bence de annem bilir. Başka fikri olan var mı?

Tuğçe: Bu kız buranın yabancısı değil mi bence çok fazla yere gidemez, uzakta değildir yani

İcardi: Bence de

Yunus: Bence de canım sevgilim

Mertens: Kızın robot resmi çizilsin bence

Yunus: o olmaz, yok o

Mertens: Niye?

Yunus: Ya anlattım ya kız aranıyor. Kaçmış köyünden buraya gelmiş. Robot resmini çıkartalım her yere asalım bizden önce bulsunlar o zaman.

Yusuf: Belki buldular


Siktirr... Çocuk haklı. Kesin buldular bunu. Off ben ne yapıcam şimdi. Ya alıp köye götürdüyse abileri bunu? Buluşmada yalan oldu. Telefonda çalıyor.. Telefon mu çalıyor? Halil??


Kerem: Alo?

Halil: Naber


İnşallah buluşma iptal olmuştur amiiinn


Kerem: İyi canım, senden?

Halil: Canım? Neyse. Ben İstanbul'a geldim.


İyi halt ettin

Kerem: İyi yaptın

Halil: Evet

Kerem: Evet

Halil: Buluşuyoruz demi?

Kerem: Tabii ki, Seher seni çok merak ediyor.


Seher daha piyasada yok ama olsun

Halil: Ne güzel

Kerem: Yenge napıyo?

Halil: Görürsün yengeni gelince, Gonca da seni merak ediyor zaten

Kerem: Tamam görüşürüz


GONCO DO SONO MOROK ODOYOR ZOTON .Ben merak etmiyorum kardeşim. O kızı da zaten şimdiden sevmedim. Merak etmesin beni. 


Neyse ben Seher'i nasıl bulurum ya?


Yunus: Noldu?


Yunus'u kenara çekip " Getirdiğin gibi götür şunları. Ben Seher'i bulmaya gidiyorum." Dedim. Yunus herkesi alıp gitti. Bende onlardan sonra evden çıktım ve annemin yanına gittim.







Mektup ( bxb ) Kerem AktürkoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin