Ay geçen bölümde "seneye görüşürüz" demişim öyle de oldu şaka mııı??¿¿
Ama sıkıldım bundan ya
Yeni hikaye yazsam okur musunuz?~~~
Artık Halil'in evinde kalmıyorum, Halil'de kalmıyor orada. Hatay'a transfer oldu. Sadece gittiği ilk gün hayırlı olsun diye aramıştım o da bana "çok hayırlı oldu amk" demiş kapatmıştı. Sanki ben gönderdim.
Eskiden olsa sahurları, iftarları beraber yapardık.
Antrenmandan çıkmış arabamla eve gidiyordum. Tarfikte canım sıkılmış şekilde öyle boş boş şarkı dinliyordum. Birden ikinci telefona mesaj geldi. Onu da yanımda taşımazdım her zaman işe bak.
"Naber?"
Yazan Halil'di. Ama bu benim fake hesabıma aylardır yazmıyordu. Hayırdır?
"İyi senden?"
Saniyesinde bakti mesaja
"Iyi bende ya"
"İyi"
"Şey diyecektim ya"
"Ne?"
"Takılalım mı?"
What dedin gülüm? Ne diyor lan bu? Anladı da benle mi oynuyor yoksa? Ya da... diyecek bir şeyde yok. Eee ne bu? Dalga geçiyor ya. Evet. Ramazan, Ramazan takılılır mı? Günah. Ben ne diyorum ya?
"Nasıl takılma?"
Galiba biraz rezil oldum.
"Sen nasıl istersen"
Ben nasıl isterim? Ben istemem. Senle ne takılıcam ya? Hayırdır olum? Erkeğim ben.
"Halil sen gay misin abim"
Öyleyse çünkü benim bu çocuğu düzeltmem ya da ondan uzak durmamam gerekiyor.
"Abim?"
Herife "gay misin" diyorum abiye takılıyor. Bende mi bir bozukluk var acaba. Yanlış anladım bence. Aaa o orada yalnız, e tabii kimseyi tanımıyor. Bana da belki utandı fake hesabıma yazıyor. Olamaz mı? Oluur.
Lan kıyamam sana takılalım tabii kardeşim benim. (Kerem'in salaklık ben ya)
"Neyse, takılalım tabii"
"Tamam neredesin?"
Ney? Ne? Beni almaya gelmiyor değil mi? Ben benim ama, bulur beni. Onu işlettiğimi anlar.
"Beni almayı düşünmüyorsun değil mi?"
"Seni almayı düşünüyorum, hayırdır bir korkun mu var?"
"Yoo ne korkum olacak canım sende gel akşam 8 de al evimden"
"Tamam konum atarsın"
"Atarım"
Konum mu atarım? Nah atarım. Ne yaparim ben şimdi? Ben buluşamam, ee kim buluşucak? Bana çok kızar onu işlettiğimi anlarsa. Bende zaten kendimi gösterecek cesaret yok. Boku yedin Kerem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mektup ( bxb ) Kerem Aktürkoğlu
Fanfiction"Seeellllaaammmm" "aleyküm selam, kimsin?" "Gelecekte ki karın" "anlamadım. Numaramı nereden buldun?" "ben bulurum" "kimsin sen?" "amma meraklısın ha, Dervişoğlu" "engelliyorum" "dur lan, valla başka telefon bulamam" "10 yaşında fan mısın" "ne 10 ya...