Bölüm 12

128 13 15
                                    

"Nabersin canımm"

Görüldü

"Yakışmadı bak bu"

Görüldü

"Ya skicem bak şu mesajlara"

" Noldu?"

" Napıyon?"

"Kahvaltı"

Ne alaka lan?  Bu benim evimde kahvaltı falan yok ortada.

" Nerdesin ki?"

" Evde"

Ama benim evim. Olum bende diyorum bu mutfakta ki ses ne...

" Hmm,  tek misin?

" Yok. Yukarda Kerem var"

" Kerem? O ne alaka?"

Hadi kötü bir şey söyle de seni evden terlikle atim.

" Onun evinde kalıyorum"

" Tamam"

Hemen hazırlanıp aşağı uçmak lazım. Ne yapmış bu. Ben dün kovmuştum evden. Yhaaa gerizekali benim gönlümü almak için kahvaltı hazırlamışş... Ne diyorum ben ya?? Hemen ciddi bi şekilde gidip konuşmam lazım.

Aşağı doğru yavaş yavaş indim. Ayak seslerimi duysun diye yere sert sert bastım. Mutfak kapısından Halil'e baktığımda elinde tava masaya doğru yürüyordu ki beni gördü. Göz göze gelince kapının arkasından çıktım yanına gittim.

Halil: Günaydın

Kerem: Günaydın

Halil: Otur hadi

Kerem: Teşekkür ederim. Bana benim evimde kahvaltı hazırlayıp beni davet ettiğin için

Halil: Ne demek canım

Ufak bi güldü. Bende masaya oturdum. Ama ciddiyim, çünkü dün gece yüzünden hala ona sinirim geçmedi. Karşıma oturdu.

Halil: Dünden bana hala...

Kerem: Evet sinirliyim. Benim arkamdan iş çevirdin. Bilmediğim başka şeylerde var mı acaba? Ailem ve senin işlerin hakkında???

Halil: Aynen çok var. İyice abarttın sende.

Kerem: O kızı cidden benimle evlendirecek miydin? Bizi yakıştırdın mı?

Yediği peynir boğazında kaldı Halil'in. Daha soracağım çok soru var ölme hemen Halil bey.

Halil: Ne alaka? Annen ve abin dedi bende yaptım. Kızı sevmedim zaten.

Kerem: Tamam. Eğer bi gün senin annen ve abin de bana aynı konu ile gelirse emin ol bende aynı senin gibi davranırım.

Halil: Ne triplendin Kerem. Hem asla öyle birsey olmayacak.

Kerem: Neden?

Halil: Olmaz işte

Halil evden çıktı. Arkasından gitmedim. Umurumda değil çünkü.

Birkaç saat sonra antrenmana geldim. Yunus ve icardi beni karşıladı. Etrafıma bakındım Halil yoktu.

Yunus: Nereye bakıyon lan?

Kerem: Hiç

Yunus: Seher geldi

Kerem: Ne?

Yunus: Aynen. Seni sorup gitti. Halil geldi yanına konuştular biraz balkonda sonra gitti Seher.

Kerem: Ne konuştular?

Yunus: Ne bilim olum

Kerem: Halil nerde?

Mektup ( bxb ) Kerem AktürkoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin