2.Bölüm

888 50 57
                                    

Bebekler mental olarak pek iyi değilim, sabaha kadar uyumadım şuan saat 05:57 ve ben uykusuz bir şekilde yazıyorum gözlerim bir tık kapanıyor gibi bu yüzden yazım yanlışları ya da sacmalıklar olabilir kusura bakmayın..

Taehyung'un ağzından

Bu aptal çocuk kimdi ve neden bana böyle davranmıştı bilmiyorum ama cidden fazla kırıcıydı.. şimdi kim bilir onun yüzünden nasıl cezalar alıcam, pislik herif!

Sınıftaki diğer öğrenciler geldi ve neredeyse hepsi o aptal çocuğun başına toplanmıştı, ne vardı bu çocukta da bu kadar seviliyordu?

O sırada hoca içeri girince önce hocaya sonra da arkamdaki o aptal çocuğa baktım, hocanın gelmesine saygı göstermek amaçlı ayağa kalktım. Hoca herkesi yerine oturtmuştu.

Hoca:Evet çocuklar kaldığımız yerden devam edelim, kitaplarınızda sayfa 117'i açın. Ben de o sıra da kitap kontrolü yapacağım.

Hoca ayağa kalktı ve herkesin sırasını tek tek gezmeye başladı. Hoca adımlarını benim sırama ilerlettikçe gözlerim doluyordu. Hoca yanıma geldiğinde dolu gözler ile hocaya baktım.

Hoca:Senin kitabın nerde yeni çocuk?

Tam cevap verecekken arkamdaki aptal çocuk sözümü kesti.

Jk:Hocam geldi sınıfa dedim ki öğretmenimiz biraz disiplinlidir, dinlemedi beni kitabı yırttı. Sayfaları da yerde hocam şu saygısıza bakın.

Hoca yerdeki sayfalara bakıp sonra da bana baktı. Hızla ayağa kalktım.

T: Hocam yalan söylüyor o yaptı!

O aptal çocukta ayağa kalkıp birşey olmamış gibi davranıyordu ve bu beni daha çok sinir ediyordu.

Jk:Birde bana iftira mı atıyorsun sen yeni çocuk?!

Hoca:Tamam yeter! İkiniz de müdürün odasına!!

Birşey demeden ikimiz de sınıftan çıktık. Aptal çocuk bana salak salak bakıp sırıtıyordu.

T:Komik birşey mi var?!

Jk:Hayır ama birazdan olucak.

Dediklerinden birşey anlamadım, anlamakta istemiyordum. Müdürün odasının kapısını çalmadan öylece içeri dalmıştı. Şaşkınlıkla aptal çocuğa bakıp onun peşinden içeri girdim.

Müdür: Noluyor çocuklar? Sorun ne?

Aptal çocuk yine benim hakkımda yalanlar savuruyordu.

Jk: Baba bu yeni çocuk daha ilk gününden kitabını parçaladı yani devlet malına zarar verdi üstüne birde bana iftira attı!

T:Baba mı?

Olanları anlatamıyordum baba mı demişti o?
Okul müdürü onun babası mıydı? Demek o yüzden herkes etrafında dolanıyordu bu aptal çocuğun. Ben kendimi savunsamda boştu çünkü müdür tabiki de oğluna inanacaktı. Bu yüzden susmaya ve kabullenmeye karar verdim.

Müdür: Demek öyle? Daha ilk günün olduğu için sana uzaklaştırma vermeyeceğim. Şimdiden itibaren okulu temizlemeye başlıyorsun, derslere girmek/ dinlenmek yok. Okul saatinden sonra da okulu pırıl pırıl olasıya kadar temizleyeceksin. Çıkın şimdi dışarı.

İkimizde birşey demeden odadan çıktık. Aptal çocuk yine bana bakıp sırıtıyordu. Bir anda beni duvara yaslayıp kolunu duvara koyarak beni duvar ile arasına aldı. Yüzünü yüzüme yaklaştırması ile kızarmıştım.

Jk:Ben sana demedim mi bana inanacaklar diye?

T:Ama sen yalan söyledin!

Jk:Bunu sadece sen biliyorsun.

Aptal çocuk eğilip boynuma bir öpücük kondurdu ve bana döndü.

Jk: Yardıma ihtiyacın olursa çağırırsın güzelim.

Bunları söyledi ve bana göz kırpıp arkasını dönüp gitti. Bu da neydi böyle? O beni öptü mü? İyy, boynumu koparmam falan gerekiyor sanırım şuan.

Elimin tersi ile boynumu sildim ve temizlik odasını bulup oradan temizlik malzemelerini aldım...

Bu bölüm bu kadardı, cidden fazla uykum var bebeklerim. Bu birkaç bölümlük kelime sınırımız 500 olucak. İlerleyen zamanlarda artacağına emin olabilirsiniz, şimdiden iyi okumalar💗

ZORBAM |TAEKOOK +18|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin