Başta da söylediğim gibi kalemime pek güvenmiyorum fazla birşey beklemeyin bebeklerr.
Taehyung'un ağzından..
Jin'in zorla uyandırması ile sabahın köründe gözlerimi açtım. Bir süre yatakta öylece oturup hayatı sorguladım.(Tae aynı bensin yaa) Sonunda yataktan kalkıp duşa girdim, güzel gözükmeliydim çünkü bu okuldaki ilk günümdü. Neler olacağını bilmiyordum, sorunsuz bir hayat istiyordum ama içimde tuhaf bir his vardı. Bütün düşüncelerimi bir kenara bırakıp duşuma odaklandım, bir süre duşta kaldıktan sonra duştan çıktım ve Jin'in yatağımın üzerine bıraktığı okul kıyafetlerine baktım, hayatımda gördüğüm en kötü kıyafetler olabilirdi.. Keşke kendi kıyafetlerimden giyebilseydim ama belki zorunludur diye düşünüp o iğrenç okul kıyafetlerini giydim. Aşağı inip Jin'in hazırladığı kahvaltıya oturdum ve kahvaltımı yaparken Jin'e döndüm.
T:Jin hyung..
J:Hm?
T:İçimde kötü bir his var..
J:Nasıl bir his?
T:Sanki günüm çok kötü geçecek gibi bir his, kötü birşey olacak gibi
J:Deme öyle Tae, yeni okulunun sana çok güzel şeyler katacağından eminim. Boşver hadi bu düşüncelerini de kahvaltını yap.
T:Tamam hyung
Jin'in dedikleri doğru gelmişti, bazı şeyleri fazla düşünüyordum. Bunları boş verip hızlıca yemeğimi yedim ve dünden hazırladığım çantamı alıp Jin hyung ile vedalaşarak evden çıktım. Evden çıktığım an kulaklıklarımı ve telefonumu çıkartıp müzik dinlemeye başladım. Yaklaşık 15 dakikalık bir yürüyüşten sonra okula gelmiştim. Sınıfa girdiğimde etrafa baktım, hiç kimse yoktu. Müzik dinleyebilmek için daha fazla zamanım olduğu için sevindim ve en arka sıraya geçip kafamı sıraya koyarak müzik dinlemeye başladım, kısa bir süre sonra istemeden uykuya dalmıştım.
Jungkook'un ağzından
Bugün sabah çıkmadan önce babam ile tartışmıştım bu yüzden evden erkenden çıkıp motoruma bindim ve bir süre gazladıktan sonra okulun otoparkına geldim. Motorumu park edip okula girdim ve sınıfıma girdiğimde yeni birini gördüm. Üstelik benim sıramdaydı ve uyuyordu, ilk günden okul kıyafetleri giydiğine göre çok ezik biri olduğu kesindi.
Jk: Heyy yeni çocuk
Yeni çocuk kulağında kulaklık olduğundan beni duymamıştı, bu sinirimi daha da bozmuştu. Canını acıtmayacak şekilde kafasına vurdum.
T:Hey noluyor?!
Jk: Kalk yerimden
T: Buranın senin yerin olduğu ne belli? Tapulu malın mı?
Bunu demesi ile sırıttım demek ki kim olduğumu ve okulun sahibinin oğlu olduğumu bilmiyordu.
Jk:Evet? Tapulu malım?
T:Göster o zaman tapunu!
Jk:Bugün içinde gösteririm ben sana tapumu, kalkıyor musun kalkmıyor musun?
T:Kalkmıyorum!
Jk:Sen istedin yeni çocuk
Çantasını alıp karıştırmaya başladım, matematik kitabını arıyordum.
T:Hey yapıyorsun?! Çabuk geri ver onu bana!
Onun dediklerine aldırış etmeden kitabı buldum ve çantasını onun önüne fırlatıp kitabı yırtmaya ve sayfalarını yerlere saçmaya başladım.
T:Amacın ne senin ya?!
O küçücük boyu ile kitabı benden alabileceğini sanıyordu. Önümde kitap için zıplayışı çok komikti. Kitabı tamamen parçalara ayırıp yeni çocuğa bakıp sırıttım ve çantasını benim ön sırama koyup yerime oturdum.
Jk: Biliyor musun yeni çocuk? Matematik hocamız kitabını getirmeyenlere çok ağır cezalar verir.
T:Ama sen yaptın!
Jk: Ama bunu kimse bilmeyecek? Bilseler de bana inanacaklarına emin olabilirsin.
Yeni çocuk birşey demeden yerine oturmuştu sırıtıp bana karşı yenilişini izledim. Gözleri mi dolmuştu onun? Çok ağlak çıktı, çok eğlenicez biz bununla..
Lan hızımı alamamışım neredeyse 500 kelime olmuş bu bölümlük bu kadar yeter 2. Bölüm biraz daha heyecanlı olucak bebeklerr 💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORBAM |TAEKOOK +18|
Fanfiction"Jimin saçmalama yapamam öyle birşeyi" "Hadi ama Taehyung nolucak ya eğlenicez şurdaa"..