3. Bölüm

813 49 65
                                    

Jungkook'un ağzından

Yeni çocuğun temizlik yapacağını duyunca sırıtıp sınıfa gittim, arkadaşlarım Namjoon,Hoseok,Yoongi'yi de alıp dışarı çıktım. Yeni çocuk temizlik malzemelerini bulmuş geliyordu sırıtıp elime bir teneke alıp çalkaladım ve yanına gittim.

Jk:Yardıma ihtiyacın var mı ufaklık?

T:İstemiyorum senden birşey, git başımdan!

Jk:İyi tamam yardım etmiyorum, ama hava çok sıcak. Bari bu kolayı kabul et.

Yeni çocuk beni kırmayıp kolayı aldı ve kolayı açtığında bütün kola yüzüne ve yere patladı. Kahkahalar atarak dördümüzde onu izliyorduk. Yeni çocuğun yine gözleri dolmuş, bana öylece bakmış ve arkasını dönüp ağlayarak tuvalete gitmişti. Aslında komikti ama şuan hiç zevk almıyordum, sadece içim acıyordu.. neden yaptım ki bunu?

Çocuklara döndüm.

Jk:Tamam kesin sesinizi!

Yeni çocuğun peşinden gidip tuvalete girdim. Ona yaklaşıp yüzüne baktım.

Jk: İyi misin?

T:Umurunda mı?

Jk:Belki de öyledir, bilemezsin.

T:Ama sen benim umurumda olmayacaksın.

Yeni çocuk çantasını alıp bir kutu kola çıkardı ve bir anda başımdan aşağı döküp bana tokat attı ve tuvaletten çıktı. Neydi şimdi bu? İyilikte yaramıyor ya.

Jk: Hay sikeyim! Üstüm başım kola oldu!

Üzerimdeki t-shirt'i çıkartıp saçımı suyun altına tuttum ve yıkadım. Islak saçlarımı umursamadan dışarı yarı çıplak bir şekilde çıkıp bizim çocukların yanına gittim.

Yoongi: Noldu lan sana, haline bak!

Diyip gülmeye başladı, onun gülmesi ile diğerleri de gülmeye başlayınca kaşlarımı çattım. Sinirden çenem seğriyordu.

Jk: Sesinizi kesiyor musunuz yoksa ben mi keseyim?

Bunu dediğimde herkes kendini toparlayıp bir anda susmuştu. O sırada yeni çocuk geldi. Beni bu şekilde görünce şaşırmış, önce yüzüme sonra da vücuduma bakıp gözlerini kaçırmıştı. Yanına doğru ilerledim.

Jk:Baksana, adın ne senin?

T:Taehyung.

Jk:Benim adımı sormayacak mısın?

Yeni çocuk iç çekip soğuk gözlerle yüzüme baktı.

T:Neymiş adın?

Jk:Jungkook, Jeon Jungkook.

T:Memnun olmadım, git şimdi.

Jk:Bir şartla giderim.

T: Neymiş?

Jk:Telefon numaranı ver

T:Vermiyorum!

Jk:Emin misin?

T:Eminim!

Taehyung'un cebine elimi atıp telefonunu aldım ve yüzüne çevirip yüz koruması sayesinde telefonu açıp kendimi çaldırdım ve telefonuna kendimi "Yakışıklı💗" diye kaydedip telefonu Taehyung'a uzattım ve göz kırpıp tekrar çocukların yanıns gittim.

Bu bölüm çok kısa oldu biliyorum ama yazışma için ayrı bir bölüm olsun istiyorum, ya yarın ya da gece yazmış olurum yeni bölümü. Kusura bakmayın, sizi seviyorum bebekler💗

ZORBAM |TAEKOOK +18|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin