Sonunda 6. Bölüm ile sizlerleyimmm, kendimi biraz daha iyi hissediyorum bu yüzden sizi daha fazla bekletmeyip yb yazmayı düşündümmm. Uzun zamandır yazmadığım için aklımda olan devamı unuttum ve yeniden farklı birşey uydurdum öyle devam edicem JSHDKDHDKGDSJGDKSHD. Bu arada bir okurumun yorumunda gördüğüm kadarıyla kalın yazı göz yoruyormuş normal yaz dedi, bir diğer okurum ise cümleleri " içinde yaz dedi ama öyle de kimin söylediği belli olmaz diye kararsız kaldım siz ne derseniz öyle olucak bir sonraki bölümde, başka bir okurumda bölümleri uzatmamı istemiş elimden geldiği kadarıyla uzatıcam bundan sonra bebeklerrr💗
Jungkook'un ağzından..
Sabah olduğunda alarmımın çalması ile huysuzlanarak gözlerimi açtım, alarmı kapatıp yanımda yatan güzelliğe, Tae'ye bakıp gülümsedim ve yanağına minik bir öpücük kondurdum.
Jk:Bebeğim, kalk hadi okul saati geliyor
Taehyung önce mırıldansa da bir süre sonra gözleri yarı açık bir şekilde yatakta oturur pozisyona gelip bana baktığında kendimi gülmemek için zor tutmuştum. Onu kendime çekip sarıldım ve dudağına minik bir öpücük kondurdum.
Jk:Hadi kalk duş al güzelim
T:İyi olur aslında..
Jk: Tamam güzelim, sen hazırlan okula geç ben de evime gidip hazırlanır okula geçerim.
T:Tamamm
Taehyung kalkıp duşa girmek için ayaklandı.
Jk:Bu arada, dün aramızda olanları kimse bilmemeli.
T:Neden ki?
Jk: Öyle işte, sorgulama.
T:Peki, tamam.
Taehyung duşa girince bende üzerimi giyindim ve telefonumu alıp evden çıktım. Motoruma binip kendi evime doğru son gaz ilerlemeye başladım. Eve gelince hızlı bir duşa girip gömlek ve pantolon giydim, çanta almadan evden çıkıp motoruma bindim ve okula geldim. Ben geldiğimde Taehyung ve daha birçok kişi okula gelmişti. Taehyung ne giymişti lan öyle? O şort fazla kısa değil mi? Sikeyim, herkes ona bakıyor!
Jk: Sikeyim seni Taehyung, giye giye bunları mı giydin cidden?
Bunları fısıldayarak söylemiştim, başımı iki yana sallayıp birşey olmamış gibi sırama oturdum ve arkama yaslandım. Benim arkadaşlarım bile Taehyung'un bacaklarına bakıyordu, ne vardı sanki bakılacak? Hiç mi bacak görmediniz?
Jk:Taehyung, benimle dışarı gelebilir misin iki dakika?
Tae başını bana çevirip gülümsedi ve onaylar şekilde başını sallayıp ayağa kalktı. O önden ilerlerken hızla ayağa kalkıp kimse kalçasına bakmasın diye arkasına geçtim. Birkaç koridor geçtikten sonra sonunda dışarı çıkmıştık.
Jk:Bu ne böyle?
T:Ne ne?
Jk:Üstündekinden bahsediyorum?! Gerçi birşey yok ki!
T:Sanane bundan?!
Jk:Ne demek sanane dün altımdayken öyle demiyordun ama!
T:O sadece dün için geçerliydi!
Jk:öyle mi?
T:Öyle!
Yanımdaki hırkayı alıp beline bağladım ve kalçasının gözükmesini engelledim.
Jk:Böyle en azından kalçan gözükmüyor
Tae oflayıp sınıfa geri girdi, peşinden gidip kendi sırama oturdum bana bakıp göz devirdiğinde sırıttım ve oturmasını işaret ettim. İşaretimi anlayıp yerine oturdu, o sırada içeriye hoca girdi. İçeriye hoca girince başımı sıraya yasladım ve gözlerimi kapattım. Uyumayı düşünüyordum, tabi Tae buna izin verseydi. Beni hocaya şikayet edip durdu. Madem öyle küçük bey, ben sana bunun hesabını sormaz mıyım diye düşünüp arkadan yavaşça belini okşamaya başladım. Tae arkasını dönüp bana baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORBAM |TAEKOOK +18|
Fanfiction"Jimin saçmalama yapamam öyle birşeyi" "Hadi ama Taehyung nolucak ya eğlenicez şurdaa"..