5.Bölüm

975 49 32
                                    

Bu bölümü yazarken yerin dibine giricem hepsi sizin yüzünüzden + kısa kesmeye calışıcam ☺️

Jungkook'un ağzından

Tae'nin bana yazdıkları ile şok olmuştum ama hoşuna da gitmişti, sırıtıp hızlı bir duşa girdim, duştan çıkınca saçımı ıslak bırakıp üzerime siyah bir gömlek ve siyah pantolon giyip bilerek kalın bir kemer takıp sırıttım. Telefonumu,cüzdanımı ve motorumun anahtarını alıp evden çıktım ve motoruma binip telefonu çıkartıp Tae'nin attığı konuma baktım. Konuma bakarak yaklaşık 10 dakika sonra Tae'nin evinin önünde oldum. Zile basıp kapıyı açmasını beklemeye başladım. Çok geçmeden kapıyı açınca ışıkları kapattığını ve her yerin karanlık olduğunu fark edip sırıttım. Tae'nin belinden tutup kendime çektikten sonra kapıyı kapattım ve başımı Tae'nin boynuna gömdüm, bir yandan penisimi Tae'nin deliğine konumlandırmış kendimi ona bastırıyordum. Sırtımı duvara yaslayıp Tae'yi tekrar önüme çektim ve ellerimi t-shirtinin içine gönderip önce göğüslerini sonra da belini okşamaya başladım. Bir yandan boynunda kendime ait izler bırakıyordum.

T:Ahhm..

Tae'nin kısık inlemesi ile zevk aldığını anlayınca sırıttım. Elimi şortunun içine daldırıp penisini okşamaya başladım. Tae'nin şuan nefes alışı bile beni fazlasıyla tahrik ediyordu.

Jk:Duş ne tarafta güzelim?

T:Üst katta soldan ilk kapı..

Tae'yi kucağıma aldım ve üst kata ilerleyip duş olduğunu düşündüğüm kapıyı açtım, duşa gelmiştik. Tae'yi kucağımdayken duşun altına, duvara yaslayıp penisimi tekrar deliğine konumlandırdım. Alnımı alnına dayayıp gözlerinin içine baktım.

Jk:İlk ve son kez soruyorum güzelim, benimle bunu yapmak istediğine emin misin?

T:Hmhm, eminim..

Benimle yapmak istemesi beni daha çok azdırmıştı, sıcak suyu açıp Tae'yi yere bıraktım ve elimi tekrar şortunun içine sokup parmağımı deliğine konumlandırdım. Deliğinin etrafını okşayıp sulanmasını sağladım. Sulandığında parmağımı yavaşça dar deliğine doğru gönderdim. Daha ilki olduğu için bundan bile acı çekiyordu. Parmağımı içinde hareket ettirip alıştığında ikinci parmağımı da içine gönderdim. Bir süre geçtikten sonra parmaklarımı deliğinin içinde makas gibi açarak deliğini genişlettim. Son olarak kalınlığıma alışması için 3. Parmağımı da içine gönderip bir süre içinde beklettikten sonra parmaklarımı içinden çıkartıp önce onu soyup sonra da kendim soyundum. Kıyafetlerimizi bir kenara attıktan sonra Tae'yi ters çevirip duvar ile arama aldım. Penisimi çekiştirip biraz daha büyüttükten sonra yavaşça içine gönderdim. Bir yandan sakinleşmesi için göğsünü okşuyordum. Başımı tekrar boynuna gömüp boynundan omuzlarına doğru bir yol çizdim ve omuzlarını emerek kendime ait izler bırakmaya başladım. İçindeki hareketlerimi hızlandırıp daha sert olmaya başlayınca Tae'nin zevkten kendini bana saldığını fark edip düşmemesi için belinden tuttum. Yaklaşık yarım saatlik bir sevismeden sonra suyu kapatıp Tae'yi kucağıma aldım ve odasına geçip kapıyı kilitledim yavaşca yatağa uzandırıp sırıtarak üzerine çıktım.

Jk:İkinci tur için hazır mısın güzelliğim?

T:Çok acımayacak değil mi?

Jk:Artık alıştığını düşünüyorum, acıdan çok zevk verir güzelim.

T:O zaman tamam.

Tamam demesiyle penisimi tekrar deliğine konumlandırıp bir anda içine kökledim. Tae'nin çığlık atarcasına inlemesini duyunca sırıttım. İçindeki hareketlerimi hızlandırıp bütün odada bedenlerimizi çarpışma sesinin yankılanmasını sağladım. Tae'nin altımdaki inlemeleri bana fazlasıyla zevk veriyordu. Bir süre sonra boşalacağımı anlayınca içinden çıkmayı düşündüm fakat sonrasında vazgeçip içine boşaldım, içinden çıkıp kendimi yatağa, Tae'nin yanına attım.

Jk:Çok iyiydin güzelim

T:Sen de çok iyiydin Jungkook..

Vücudumu Taeye dönüp bir elimi yavaşça göğüs ucuna getirip göğüs ucu ile oynamaya başladım. Kısa bir süre sonra dayanamayıp göğüs ucunu dudaklarımın arasına alıp emmeye başladım. Bir süre sonra ikimizde yorgun düşmüştük, kollarımı ona sıkıca sarıp yorganını üzerimize çektim ve gözlerimi kapattöm. Bir süre sonra ikimiz de kendimizi uykuya bıraktık..

Sonunda bölüm bitti yarabbim yerin dibine giricem şimdi yaa. Yeni bölüm gece gelir arkadaşlar birkaç bölüm sonra konuyu biraz daha değiştirip daha maceralı bir şeye çeviricem💗

ZORBAM |TAEKOOK +18|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin