sous les étoiles= yıldızların altında
(づ。◕‿‿◕。)づ
20 Haziran 1980 Cumartesi
Öyle bir çıkmazın içindeydi ki.
Kafası çok doluydu.
Hiç bir şeye odaklanamıyordu.O günden sonra bir çok kez porselen kırıp, müşterilerle kavga etmişti.
Daha da doğrusu Minho ağzını bile açmadı. Haklı değildi çünkü. Azarını yiyip işine odaklanmaya çalısıyordu.Bu süreçte Alex çoktan işe başlamış, Charles daha az gelir olmuştu.
Hyunjin desen o artık neredeyse hiç uğramıyordu.Minho'nun bir şekilde ona Jolie ve Charles'yı söylemesi gerekiyordu. Minho bile aralarında hiç bir şey yaşanmadığı halde aldatılmış hissediyorsa, onu düşünemiyordu. Haberi olsa nasıl hissederdi acaba. Çok üzülürdü.
Son bir kaç günde olduğu gibi yine başkasına üzülüyordu.
Hyunjin'in ilk kez bu denli ciddi düşünürken bunu yaşaması onu istemsizce üzüyordu.Belki de hayat Hyunjin'den intikam alıyordu. Takıldığı her insan için. Minho için.
Yinede üzülüyordu işte.Siparişi verip tekrardan tezgahın arkasına geçti.
Bu saatlerde çokta yoğun değildi.
O yüzden oradan oraya koşuşturmalarına gerek yoktu.İkili derin bir nefes alırken içeriye aynı anda iki beden girdi. Biri Charles..biri ise simsiyah giyinmiş biri.
İkiside aynı anda onlara doğru yürüdü. Charles tezgahın arkasına geçerken, siyahlı Alex'in kulağına bir şeyler dedi.
"Minho, ben birazdan geleceğim. Hem Charles da geldi, çok zorlanmazsın"
Minho sadece kafasını salladı ve yanı başında duran bedenden uzak durmaya çalıştı.
"Minho?"
"Efendim" ona bakmadan tatlılarla uğraşıyordu.
"Sence de Alex garip biri değil mi?"
"Nasıl yani?" Dayanamayarak ona baktı.
"Bilmiyorum.. soğuk biri, korkutucu gibi de. İnsanların hareketlerini çok iyi gözlemliyor ve buda ilginç. Acaba onu işe almakla hata mı ettik?"
Minho içinde biriken öfkeyle konuştu. "Eğer sen işe zamanında gelseydin onu almak zorunda olmazdık! Ki gayette iyi biri. Senden iş konusunda kat ve kat daha iyi olduğuda ortada!" Hızla tezgahın arkasından çıkacakken Charles bileğini tuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sous les étoiles
FanficAtmosfer değişiyor...şeker kokusu esir almış bu dükkana, bende bıraktığınız etkiyle kokunuzu yayıyorsunuz Mösyö Hyunjin.