Eighteen

163 8 7
                                    

selamunaleykum

Lisa

Hayatım neden bu kadar kötüydü? Neden mutlu olamıyorum? Son 5 ayda resmen dibe vurmuştum. Ama kimsenin farkında değildim. Tayland'dayım. Ve şu an Kore'ye gitmek için uçağa bincektik. Kore'ye dönmek istemiyordum ama ben mecburdum.

-Hayatım? Hazır mısın?
Dedi ve bende kafamı salladım.

Elimi tutunca hemen elimi geri çektim. Ben maalesef evlenmiştim. 1 ay tanışma olmuştu. Ama ben hiç onu sevmemiştim. Onunla dedemin baskısı ile evlenmiştim. Ne kadar güzel(!).

Uçağa binmiştik. Ona doğru döndüm.
"Neden Kore'ye dönüyoruz Chai?"
-Orada bir şirket ile görüşeceğiz. Eğer o şirket ile anlaşırsak Kore'de kalacağız. Anlaşamazsak geri döneceğiz güzelim.
"Bana şöyle ithamlarda bulunmazsan sevinirim Chai."
-Ama biz evli-
"Zorlu bir evlilik evet. Aşk ile ilgili bir evlilik değil."

Oflayıp önüne dönünce benden uçağın camından bakmaya başladım. Çoktan yükselmiştik bile.

Kore denince aklıma arkadaşlarım... Ve Jennie. Ona bir çiçek yollamıştım. Soldurmamasını istemiştim. Ona böyle bir şey yaparak sanki erken geleceğime dair bir şey yapmıştım. Ama 5 ay erken değildi. Umarım çiçekleri soldurmamışsındır Jennie.

Ama soldursa ne olacak ki karşısına nasıl çıkacaktım ben evliydim. Belki de beni çoktan unutmuş kendi hayatına devam ediyordu. Ben onu unutamamıştım. Nasıl unutayım onu?

Eğer onlarla karşılaşırsam ne yapacaktım hiç bilmiyordum. Ne diyecektim? Hele ki Yoongi'ye... Çocukluk arkadaşım... Tüm dertlerimi anlattığım dostum. Ona da hiçbir şey demeden bırakıp gitmiştim.

Şimdi onlarla karşılaşıp bana yabancı gözlerle bakarlarsa bunu kaldıramazdım. Tek dileğim onlarla karşılaşmamaktı. Umarım...

...

Sonunda Kore'ye iniş yapmıştık. Hemen Chai'nin buradaki evine gitmiştik.

Eve vardığımızda hemen bir odaya çıktım. Tabiiki Chai ile yatmıyordum. Tayland'da onunla uyusamda aramızda büyük bir boşluk oluyordu.

Yatağa yattığım an uyumuştum.

...

-Lisa, hadi kalk sabah oldu.
Chai'nin dürtmesi ile uyandım.
"Nereye gidiyoruz?"
-Anlaşma yapacağımız şirkete.
"Ben gelmesem olur mu?"
-Tabiiki de sorun olur Lisa. Sen benim karımsın şu an Kore'ye dönmem ile tüm magazinciler o şirkette toplandı. Ve hala bir karım olduğunu bilmiyorlar. Orada açıklayacağım.

İstemesemde başımı salladım. Yataktan kalktım ve banyoya gittim. Güzel bir duş alıp çıktım. Havlu ile odaya geri geldiğimde Chai yatakta oturmuştu. Benim geldiğimi duyunca beni baştan aşağı süzerek sırıttı.

"Ne yapıyorsun benim odamda? Ve bana öyle bakmayı kes Chai."
-Lisa biz evlendik. Bunu hala aklın almıyor mu? Evlendik. Ve eşim olarak sana bakmam gayet normal.
"Evlenmiş olabiliriz ama ben sana hiçbir şey hissetmiyorum. Şimdi odamdan defol git. İzin verirsen hazırlanacağım."
-Peki. Ben aşağıdayım.

Odadan çıktığında giyinmeye başladım. Dizimin üstünde biten bir elbise giyip (elbiseyi siz hayal edin ben anlatamadım nsşxmdö) aşağıya indim. Chai siyah takım elbisesi ile beni bekliyordu. Bana kolunu uzattı ama tutmadan kapıdan dışarıya çıktım. Arkamdan iç çekişini duymuştum.

20 dakikaya şirketin önündeydik. Chai bana döndü.
-Lisa magazincilerin önünde lütfen gülümse. Ben onlara her şeyi anlatırken sen bana ayak uydur.

Onaylayarak kafamı salladım. Chai arabadan inip benim olduğum tarafa geldi ve kapımı açtı. Elimden tutarak arabadan çıktım. Magazinciler bizi çekmeye başlarken soru soruyorlardı.

"Chai Bey yanınızdaki kadın kim?"

"Efendim şirketinizi nasıl büyütmeyi düşünüyorsunuz?"

"Yanınızdaki kadın sevgiliniz mi"

Chai konuşmaya başladı.

-Arkadaşlar öncelikle merhaba. Yanımdaki kadın Lalisa Saeli. Kendisi karım olur. Evliliğimiz 5 ay önce başladı ve bunu söylemek için alışmaya çalıştık. Şimdi karşınızdayız.

Bunları söylerken hem elimi tutuyor, arada bir de bana bakıp gülümsüyordu. Bende mecburen gülümsüyordum.

"Lalisa Hanım, Chai Bey ile olmaktan mutlu musunuz?"

-Arkadaşlar bu kadar soru yeterli iyi günler, diyerek benim ile birlikte şirketten içeri girdik.

Bizi hemen kırmızı saçlı bir çocuk ve... ve Jisoo?

Ne? Jisoo?

Beni gördüğü an şoka uğradı. Beni baştan aşağı süzdü ve bana nefret ile dolu gözlerle bana baktı.

Gerçekten mi? İlk günümden onlarla karşılaştım. Bu en son istediğim şeydi. Tanrım...

__________________

__________________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

chai bu olsun ay

Mezarlık | JenLisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin