Lixi gördüğü kişi karşısında şok olmuştu.O Hwang Hyunjin idi.Lixi kağıdı o kadar hızlı doldurmuştu ki |canlı konum paylşımı|nı yanlış anlayıp oraya canlı konumunu göndermişti.
Lixi:
-S-siz H-Hwang H-Hyunjin siniz değil mi?
Hyunjin bu tatlılığa,şirinliğe ve güzelliğe dayanamayıp sırıtmış sonra d Lixi nin kolundan tutup arabaya çekmiş
Hyunjin:
-Evet benim.Siz Lee lixi siniz değil mi?
Lixi kekeleyerek:
-E-evet benim b-beni nereye götürüyorsunuz?
Şoför:
-Şirkete bayan Lixi.
Şirket deyince Lixi nin aklına arkadaşları geldi ve hemen lafa atıldı.Lixi:
-GEREK YOK.Yani beni şirketin önüne bırakırsanız sevinirim.Hyunjin şoföre gözleri ile *tamam* işareti yaptıktan sonra şoför:
-Tamam bayan Lixi siz bilirsiniz.Lixi bunu duyduktan sonra derin bir nefes verip camdan bakarken Hyumjin ise camdan bakan Lixi e bakıyordu.Araba bir süre sonra arba yavaşça durdu ve arabaya bir adam girdi.
Hyunjin:
-Merhaba I.N.Bu Bayan Lixi.Bayan Lixi bu I.N. Bugün sana tüm şirketi anlatıcak görevlimiz.
Lixi:
-M-merhaba B-Bay I.N.T-tanıştığımıza memnun oldum.
I.N.:
-Bende bayan Lixi.10 dakika sonra araba durdu.
Lixi nin tüm arkadşları onu siyah ve havalı bir arabadan inerken izledi.Lixi indikten sonra arkasından I.N. indi.Ve arkaların dan Hyunjin indi.Han gördüğü şeye inanamayıp ağzını bir karış açtı.Çünkü...
Bu arada bugün bu bölümden sonra 1 bölüm daha atıcam.
Her gün 4 bölüm unutursam bana yazın.Oy sınırımız 5.Aşarsak gönde 5 bölım atıcam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fairytale {Hyunlix}
Ficción GeneralLixi'nin okulu bitmek üzereyken bir arkadaşı sayesinde bir işe girmiş.Ama bir peri masalına girdiğinin farkında değilmiş...