Bir anda ayağım takıldı ve yatağın üstüne düştüm. Hyunjin de hemen kollarımdan tutıp beni yatakla kendisi arasında bıraktı. Hyunjinle çok yakın olsak bile utandım.
Hyunjin:
-*kısık sesle konuşarak*Bak güzelim. artık benden utanma kalmamış veya korkmaya gerek yok.
Lixi:
-T-tamam Hyun. Senden bişey istesem yapar mısın?
Hyunjin:
-Tabi güzelim söyle yeter.
Lixi:
-G-gömleğini çıkarır mısın?
Hyunjin:
-*üstümden kalkıp gömleğini çıkardıktan sonra*Böyle daha iyi mi güzelim?
Lixi:
-Evet.
Hyunjin:
-Güzelim bende senden birşey istiye bilir miyim?
Lixi:
-Olur.
Hyunjin:
-Cropunu çıkarır mısın?
Lixi:
-Olur. *cropunu çıkardıktan sonra*
Böyle daha iyi mi Jinnie?
Hyunjin:
-Evet güzelim.Hyunjin yatakta doğruldu ve beni kucağına alıp boynumu emmeye başladı. Bende önceden yaptığım gibi saçında elimi gezdirmeye başladım.
Neden bilmiyorum ama bir anda hyunjin
boğazımı ısırdı. Isırdığı an odada küçük bir inleme yankılandı. Hyunjin in gözüne göğsüm takıldı ve minik pembe tepecik lerimi emmeye başladı aynı zamanda diliylede orayı okşuyodu. Arada tepecik lerimi ısırıyor odada inlemelerim yankılanıyordu.Hyunjin bir çırpıda üstümdekilerden ve üstündekilerden kurtuldu.
Hyunjin:
-Güzelim senin tadına bakmak istiyorum ama izin verir misin bilmiyorum.
Lixi:
-Tabi ned- AHHHMM! HYUNJİN AHHHMM!
Hyunjin:
-*özelimden ayrılıp*Efendim güzelim?
Lixi:
-Sence girebilir misin? giremez sen ne yapıcağını biliosun.
Hyunjin:
-Giremem güzelim çok darsın. *parmaklarını kendi ağzına sokup çıkardıktan sonra*elbetten.biliorum.Hyunjin özelime 2 parmağıyla girmeye başladı. Git-gellerini hızlandırıp noktayı bulmaya çalışıyordu bulunca odada büyük bir inleme yankılandı. Hemen hyunjin kendini hazırlayıp içime penisini soktu. Başta yavaş olduğu için çok birşey hissetmedin ama git-gellerini hızlandırınca odada her içime girdiğinde odada büyük bir inleme kopartıyordum.
Bir süre böyle devam etti sonra hyunjin durdu ve saatin | 02•36 | yı gösterdiğini gördü. Kendini ve beni banyoya soktu.
Biz yıkandıktan sonra giyinip uyumak için yatağa yattık. Kafamı hyunjin in göğsüne koydum...
Devamı gelecek byy😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fairytale {Hyunlix}
Genel KurguLixi'nin okulu bitmek üzereyken bir arkadaşı sayesinde bir işe girmiş.Ama bir peri masalına girdiğinin farkında değilmiş...