Han gördüğü şeyin karşısında ağzını bir karış açtı.Çünkü Araştırmalarına göre Hwang Hyunjin kendine doğru geliyordu.Yanında Lixi yi görünce çok yakıştıklarını düşünüp azını kapadı.
Lixi:
-Ş-şey b-bay Hyunjin bunlae minho han ve seung biz başvuranlarız.
Hyunjin:
-Hmm tamam sizi odama bekliyorum.
I.N.:
-Bayan Lixi ve arkadşları beni takip edin lütfen.*seung gözdevirip minho nun kolunu dürttü*
-Lan minho bu "I.N."palavrası sanki Lixi ye yavşıyor.
minho:
-bay may dinlememm gebertirim vallaha.neyse hadi gidek.(...I.N. HER YERİ GÖSTERDİKTEN SONRA GRUBU HYUNJİN İN ODASINA GÖTÜRDÜ...)
I.N.:
-Burasıd Bay Hyunjin in odası.Zaten sizi bekliyor.
Lixi:
-Tamam saolun.Grup Hyunjin in odasına girdiler.
Hyunjin:
-Herkesi kabul ediyorum ama Bayan Lixi ye özel bir iş vereceğim.Lixi sen bu akşam burada kalıp |niye bu şirkete girmek istediğiniz|ile ilgili bir yazı hazırla.O kadar bay bay.(...Akşam olur ve haçerkes gider...)
Lixi daha yazının yarısına yeni geçmişti ve çok uykusu gelmişti. o yüzden kendine kahve yapmaya karar verdi.
Mutfağa yöneldi ve kahvesini açyapmaya başladı.Tam gitmek üzereyiken Hyunjin Lixi nin yanına yavaşça yaklaşıp kulağına fısıldadı:-Ne yapıyorsun burada minik şey?
Lixi gelen ses ile irkildi ve hemen arkasını döndü.O kişi Hyunjin idi. Hyunjin Lixi nin 1 metre uzağında duruyordu.Hyunjin konuşarak Lixi nin üzerine giderken Lixi ise geri gidiyordu.Bir süre sonra Lixi nin beli masaya çarpığı için kenara sıkışmıştı.Hyunjin bir elini masaya koyup bir elimi ise Lixi nin beline dolayıp onu kendine çekti.
hyunjin:
-Sorumun cevabını alamadım.
Lixi:
-Ş-şey b-ben...
Hyunjin:
-sen bana cevap vermiceksin cezayı hak ettin.Hyunjin Lixi nin dudaklarına yapışıp deli gibi emiyordu.
Lixi anın şokunu daha atlatamamışken hyunjin lixi nin alt dudağını ısırınca karşılık vermek zorunda kaldı.DEVAMI YARIN BAYY😽💗✨
YORUM YAPIN HEPSİNİ OKUYORUM VE CEAÇVAPLIYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fairytale {Hyunlix}
Fiksi UmumLixi'nin okulu bitmek üzereyken bir arkadaşı sayesinde bir işe girmiş.Ama bir peri masalına girdiğinin farkında değilmiş...