9.Bölüm{Kilit}

22 5 5
                                    

(... yemekten sonra...)

Hyunjin Lixi yi asansöre binerken görüp o da asansöre gitti.ama onunla birlikte jisoo,yeji ve jk asansöre bindi.Hyunjin Jk e bir Side Eye çekip asansöre bindi.

Hyunjin asansöre binerken Jk in Lixi ye SIRITTIĞINI fark etti.

Bunun üzerine hyunjin Lixi ve jk yin arsına girdi.Jk ona ters ters baktı. Ve bunun üstüne Lixi kafasını eğip hafifçe sırıttı.Hyunjin Lixi nin dediği gibi hiç kimse onların sevgili olduklarını anlamasınlar diye sadece lixi nin eline dokundu.

Asansörden indiler,Lixi de hyunjin in katında indi ve Hyunjin in ofisine ilerledi.Hyunjin Lixi nin ne yapmak istediğini anladı.Ve hafifçe sırıttı.

Hyunjin lixi de odaya girince kapıyı kitledi.

(Felix Kendi Azından Konuşuyor)
Hyunjin in ofisine girdiğimde Hyunjin in arkamdan kapıyı kitlediğini duydum.
Ne yapmaya çalıştığını anlamıştım.

Bugünlerde hava sıcak olduğu için üstüme krop ve pantolon giymiştim.

        (Temsili fotomuz bu aşkolarım)

~~~Felix konuşmaya devam edior~~~

İlk önce üstümdeki hırkayı çıkarıp sandalyenin üstüne çantamla birlikte koydum.Sonra hyunjin e döndüm.ceketini çıkarmış,kravatını çıkarmış ve gömleğinin ilk3 düğmesini açmıştı.Sonra bana doğru gelmeye başladı.Ben ise geri gitmeye başladım.

Bir süre sonra belim mayasa çarp tığı için daha fazla geri gidemedim.

Hyunjin:
-*kulağıme eğilip*nooldu minik civcivim utanmış gibisin.

Sonra beni bir çırpıda kucağına aldı.

      (Temsili 2. fotomuz aşkolarımm.)

~~~Felix konuşmaya devam edior~~~

Benim yanağımı öpüp kısık sesle konuşmaya başladı.
Hyunjin:
-Bayan Lixi,galiba imzalamam gereken bazı yerler varmış.

Cümlesini bitirdikten sonra beni masanın üstüne oturttu ve el bileklerimi elleri ve masanın arasına kitledi. Ve dudaklarıma yapıştı.Bu sefer karşılıklı öpüşmeye başladık. Bir süre öpüştük.Sonra Hyunjin ellerini bileklerimden çekip belime sardı.Benim
gözüme ise hyunjin in gömleği takılmıştı kendimi tutamayıp bir düğmesini açtım.
Sonra hyunjin bir şey demeyince diğer düğmeleride açtım.en sonunda hyunjin gömleğini üstünden çıkarıp sandalyesinin üstüne attı.

Gözümü onun kaslı vücudundan alamıyordum.Yine kendimi tutamayıp
hyunjin in kaslı vücuduna dokundum.

Hyunjin:
-Hoşuna gitti galiba güzelim.Hmm doğru mu düşünüyorum.

kafamı olumlu anlamda salladım konuşacak gücüm yoktu o kadar utanmıştım ki kafamı eğdim ama Hyunjin çenemden tutup benim kafamı yeniden kaldırdı ve konuşmaya devam etti.

Hyunjin:
-Hmm demek öyle.

Sonra hyunjin boğazıma yapışıp beni emmeye başladı. kendimi çok rahat ve çok güvende hissediyordum o kadar rahat ve güvende hissettim ki  Hyunjin in boynuna elimi sarıp saçını okşamaya başladım.
________________________________________

🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍

YORUM YAZIN OKUYORUM.OY VERİN SİZİ SEVİYORUM.😽🤍

Fairytale {Hyunlix}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin