KONSER GÜNÜ

72 6 2
                                    

Min-ae'den

Kahvaltıdan sonra saunaya gittim. Sauna dan sonra cheong-san'ı da alıp sokak yemekleri tadmaya gittik.

Hayatımın en eğlenceli 5 saatiydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hayatımın en eğlenceli 5 saatiydi.cheong-san'ı ne kadar özlemişim. Kokusunu,eline dokunmayı, onla gülmeyi...
O 5 saatten sonra eve gittik. Cheong-san film izlemeyi teklif etti. Seve seve kabul ettim. Filmin konusu şuydu;
Bir kadın bir grubun fanıydı ve onlarla tanışmak,görüşmek,konuşmak için can atıyordu. Hayran görüşmesinde arkadaş olmuşlardı ve o gruptan bir kişiyle karşılıklı aşık olmuşlardı ama kadını seven gruptan başka bir adam vardı ve kadını karşılıklı seven adamın elinden kadını almak istiyordu. Çok güzel bir filmdi. İzledik ve artık esnemeye başlamıştık. Bu yüzden yattık.Tabii ben heyecandan uyuyamadım. İnstagramdan skz nin attıkları fotoğraflara baktım. Bilmiyorum ama felix ve minho bana yakın gelmeye başladı. Aslında biaslarım bang chan, hyunjin ve jeongin. Sabah olmaya 1 saat vardı. Konser 06:12'de başlayacaktı. Uyumaya karar vermiştim ama geç uyanırım diye korktuğumdan saat 04:30'a alarm kurdum.

Sabah

Kurduğum alarmın sesinden sıçrayıp kalktım. Zaten kabus görmüştüm şöyle bir kabustu;
Cheong-san bana, beni sevdiğini söylüyordu. Ama benim sevgilim vardı ve kabul etmedim. Cheong-san bana o kadar düşkündü ki kabul etmediğim için intahar etmeye kalkışıyordu.

Kabuslarım hiç bu kadar acıtmamıştı. Cheong-san benim çocukluk arkadaşımdı,onu öyle görünce dayanamamıştım. Kabusları bir kenara bırakıp hazırlanıyorum. Biletimi bir süre aradım bulamayınca kaybettim diye ağlamıştım.

O sırada cheong-san
aşağıdan seslendi;

- min-aee biletini aşağıda unutmuşsunn.

O cümleleri duyduktan sonra rahatladım. Hazırlığıma devam ettim. Her zamanki gibi hafif bir makyaj yaptım,siyah dar elbisemi giydim, tırnaklarımı yaptırdım, uzun açık kahverengi saçlarımı açtım ve artık hazırdım. Evden cheong-san'la çıktım. Yolun yarısına kadar benimle gelmişti. Vedalaştıktan sonra ben konsere, o işe gitmişti.

Cheong-san'dan

Biletini kaybetti diye üzgün duruyordu. Ama bileti çantasından kanepenin arasına düşmüştü. Ben bulduğumu söyleyince gözlerindeki mutluluğu gördüm. Bugün benim de işim vardı. Büyük bir cafede çalışıyorum. Maaşım 700.000 won ama bana az bile gelebiliyor. Ama sırf onu sevdiğim için tüm paramı lightstick'e verdim. Param hiç kalmadı o yüzden fazladan 3 saat çalışıyorum.

Min-ae'den

Konsere geldim ama çok şükür geç kalmamışım. Konser daha başlamamış. 10 dakika sonra konser başlıyacak.

Konser başlar

İyiki silent cry'a bilet almışım. Ve en iyi yanı şu ki en ön sıraya oturdum. Ve çok mutluyum. Beni görebilecekler. Ama kötü yanı şu, telefonumu evde unutmuşum.
Bu hatamdan dolayı kendimi affetmeyeceğim ama şu anda bunu düşünmenin zamanı değil. Konserden sonra hayran buluşması olacak onun için pozitif görünmem lazım.

°~STRAY KİDS VE KİM MİN-AE(Y/N)~°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin