KONSERE 1 GÜN

69 6 0
                                    

Min-ae'den

Sabah güneş ışığı yüzünden uyandığımda gece yattığım şekilde, üstüm yorgansız bir şekilde uyandım. Aklıma anında konser geldi ve konser yarındı. Bu heyecanımın artmasına neden olmuştu. Ne kadar yorgun olduğum burdan anlaşılacaktı ki eşyalarım hep yatağımın üzerindeydiler. Cheong-san çoktan kalkmış olmalıydı, yoksa mutfaktan gelen bu güzel kokunun kendi kendine oluşmuş olması imkansızdı.

Cheong-san'dan

Daha min-ae uyanmadan kalkmış ve kahvaltı hazırlamıştım

Çünkü ye bu  sefer ellerimden yemesini istedim.Yarın konseri vardı ve çok heyecanlı olmalıydı. Ona pişmiş yumurta hazırladım. Yanına domates salatalık peynir zeytin vb. şeyler koydum. Min-ae'yle en son 8 yaşında görüştüğüm için nelerden hoşlandığını, neler sevdiğini bilmiyordum. Tabii ki babasının işi yüzünden seul'den İstanbul'a gitmelerini anlıyorum ama ayrılırken çok ağlamıştık ve biz yarım kalmıştık. Ama neyseki konser bahane olacaktı ve 1 ay benle kalacaktı.


Min-ae'den

Kalktım ve bu sefer kaynar suyla duş almak istediğim için duş aldım. Üstümü giydim ve merdivenden aşağı doğru ilerledim. Güzel kokular gittikçe artıyordu. Mutfağa gittiğimde cheong-san kahvaltı hazırlamakla meşguldü. Ona yardım etmek istedim ama misafir olduğumu ve yorulmamı istemediğini söyledi. Ve bende onu üzmek istemediğim için sandalyeye oturup onu bekledim. Kahvaltı yapıyorduk ve ilk defa bu kadar şahane bir kahvaltı ediyordum ve bunu cheong-san'a söylemeden edemedim. Biraz utanmış görünüyordu. Bende gülmeden edemedim. Kahvaltıdan sonra biraz saunaya gitmeye karar verdim. Belki sauna dan sonra sokak yemekleri tadarım.

3.bölüm sonu-

°~STRAY KİDS VE KİM MİN-AE(Y/N)~°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin