BoraLo'nun gözünden
Banyodaki aynanın karşısında yere çömelmiş, son olayları düşünüyordum. Bobby'e ne olmuştu? Gerçekten can dostunu bir yalan ile mi satacaktı? Peki ya Brianna? O böyle birisi değildi. Neredeyse tüm 1545'leri kendi sevgilisi olarak görüyordu. Herkes biranda neden değişmişti? Yoksa ben mi çok değişmiştim? Uzun bir ağlamanın ardından gelen sorulardı. Yarın unuturum, unuturuz değil mi ,.?
Sabah yatağımda kalkmıştım. Kim getirdi ki beni Yatağıma.? Herneyse yapmam gereken ÇoK ÖnEMlİ İşLER var. Can dostumu zehirledim ve bunu bilinçaltında yaptım.. off! Boş vermem gerekiyor..
Yatağımdan kalktım, banyoya gittim ve ellerimi yüzümü yıkadım. Ardından çantamı ve içindeki mataramı aldım. (ne olduğunu unuttum) kahveyi yeniledim. Evden çıktım. Arabama bindim ve ofisime doğru yol almaya başladım...
1 saat sonra. Ofisin olduğu binada
(Her efsanenin birer evi ve ofisi vardır. Ofisleri ise bir binadadır)
Ofisin olduğu binaya sonunda varmıştım. Yarım saatlik yolu nasıl 1 saatte vardım bilmiyorum.. binada ofisime doğru yürümeye başladım. Ofisim Cod-Man'ın hemen yanında olduğu için canımız sıkıldığında veya s#kimizin keyfi istediğinde birbirimize dalıyoruz. Genelde ben dövüyorum. Ama maalesef o bir efsane olduğu için acısını ben çekiyorum..
Ofisime gittim ve can dostumu nasıl iksirin etkisinden kurtarabileceğimin hakkında plan yapmaya başladım. Plan basitti. İlk önce white cub (yanlış yazmış olabilirim) iksirini (ç)almam lazımdı.Benim amacım kimsenin kılına dokunmadan o iksiri almam. Konsey çalışanları düşük bir ihtimal o iksiri yanında bulunduruyordur.. konsey çalışanlarının kılığına girip bu iksiri elde edebilirim.. konsey çalışanlarında yoksa sandıkları karıştırırım. Ortada yoksa eğer Yüce Usta'dan veya Brianna dan almam gerekir. Bu iş çok zor olacak...
Kelime sayısı: 248
Birdahaki bölümü daha uzun yazacağım. İlk bölüm olduğu için pek uzun yazmak istemedim..
İyi okumalar [:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Can Dostum (Chris1545 × BoraLo)
Fanfiction'Onu gördüğüm ilk günden beridir seviyorum. Peki sence o beni seviyor mudur?' 'O sana şans tanıdı Chris, eğer Booby ile aranı düzeltirsen onunla yakınlaşabilirsin...'